Hei,
minulla on 2000 litran öljysäiliö, varastossa. siellä on vielä öljyä n 300-400 litraa.
muovinen säiliö on 90-luvulta ja sillä on varmasti jälleenmyyntiarvoa. samoin lienee öljylläkin.
onko jotain firmaa joka imee öljyn säiliöstä ja maksaa siitä, jotta pääsen myymään/siirtelemään tyhjää säiliötä, vai miten asiassa kannattaisi edetä?
Muovinen öljysäiliö, tyhjennys/myynti
3
1544
Vastaukset
- ei kiinnosta...
Ei taida firmoja imut pahemmin kiinnostaa noilla määrillä. Ainkaan jos öölistä pitää jotakin maksaa... Öljyä saa siinä 0.7e/l ja jos hyvin käy saat juuri tankkiauton lähtökulut hoidettua tuolla öljylläsi...
Kaiken paras on kun myy sen jollekin käyttäjälle joka itse tulee hakemaan. Laita ilmo seutusi automarketti taululle niin kyllä joku tarttuu....
Vanhoilla säiliöillä on joku arvo mutta ei kovin suuri. kolme-neljä sataa saat kohtuullisella myyntiajalla jos annan kaikki asiaan kuuluvat rensselit mukaan..... - SAS*
Ilmoitus lehteen ja siihen maininta, että säiliössä öljyä jäljellä. Ja maininta, että öljy sisältyy hintaan.
Ostajalla on konstit, millä ottaa öljyn pois. Itse ottaisin porakoneoumpulla tai lapposysteemillä, mahtunee kahteen tynnyriin. - laurilam
Hei,
ELikkäs mikä tilanne öljyn suhteen? Missä päin Suomea sijaitsee?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod285702- 335100
- 292924
- 342414
- 372098
- 152048
- 281730
En ole koskaan kokenut
Ennen mitään tällaista rakastumista. Tiedän että kaipaan sinua varmaan loppu elämän. Toivottavasti ei tarvitsisi vain ka191667- 121661
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons351579