Lentoemännät ovat tyylikkäitä ja sexyjä naisia. Matkaoppaat ovat ylipainoisia tai ärsyttävä-äänisiä honottajia. Mistä se oikein johtuu?
Lentoemännät vs Matkaoppaat
2
311
Vastaukset
- hubakko
Lentoemännät on sinkkuja ja valmiitaa gling bling elämään ja villiin elämään. Oletko muuten koskaan nähnyt VANHAA ja RUMAA lentoemäntää? No, tuskin... Taitaa olla siinä ammatissa silleen, et rupsahtanut emo siirtyy itse muihin hommiin tai sitten vihjastaan, et olis tuol matkalukkupuolella paikka. Kaikki on ihan ok, kuhan ei tuu sellanen poju tuomaan juotavaa ja keikistele itteensä. Matkaoppaita en oo tavannu, kun matkaan omatoimisesti, mut hotelilla on yleensä lämmin vastaanootto.
- Vanhojakin emoja
Kyllä emoissa on pitkän uran tehneitä joukossa, jos tällainen nätti ilmaus sallitaan. On tullut vastaan, vaikka en nyt mitenkään alvariinsa lentele.
Mieluummin olen sellaisessa koneessa, jossa on kokenutta henkilökuntaa ainakin osaksi. Mitenkään nuorta sukupolvea silti aliarvostamatta. Mutta kyllä jos tuota alaa jaksaa pitkään niin se on hatunnoston arvoinen paikka, sen verran rankkaa asiakaspalvelua kummallisine työaikoineen se osaa olla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2154168Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692675Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932391- 472323
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua321551Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5301347Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em951316- 571300
- 751263
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251176