tämän laulun tuolle ystävälliselle poistattajalle;))
Ja mun sukatkin on edelleen eriväriset jotta tietäisin kumpi kuuluu kumpaan jalkaan..
http://www.youtube.com/watch?v=KHLMtRaXJa0
Ajattelin omistaa
16
138
Vastaukset
- Birkko Liimahuuli
paljon tykkäsin tost Ööwin Guudmannista. Kymppiä pukkaa heti, kyl helma vipatti ja jalka turposi ja mä olin ihan täysillä mukana.
Mut sille häirikölle ja sheriffille mä sanoisin et... mä oikeen vapisen kun yritän pidätellä etten sanoisi hyvästejä pahasti ? toi sukkien erivärisyys mitään? Jos unohat, mikä väri mihinkin jalkaan piti pistää? Mie keksin paremman tavan ko leikkasin isovarpaan kohalle reiän sukkiin. Nyt ku mie laitan sukat jalkaan ja nään miun isovarpaat, ni kaikki on hyvi.
haluu leikata hyviä sukkiani. Enkä tykkää jos varpaat näkyy muullon ku kesällä risasukista.
Sulla kans sukkaongelma. Mä tääl funtsin eelleen kumpaan jalkaa ny kumman taas laittas? Se viime öine ei kyl enää saa toistuu.
Kiitti ku linkitit sille tollolle musaa. Kyl miettii seki ens yönä tekosiaa varmasti.- Oudoksuja.
Miksi vain ajattelit omistaa?
- Oudoksuja.
ainailonasi kirjoitti:
oudoksuja kyl oot.
Asiaahan tuo oli
Miksi ajatellaan tai halutaan jotain kun kuitenkin tehdään kyseinen asia joka tapauksessa Oudoksuja. kirjoitti:
Asiaahan tuo oli
Miksi ajatellaan tai halutaan jotain kun kuitenkin tehdään kyseinen asia joka tapauksessahiustenhalkoja. Ajattele ja halua sä mitä/mite lystäät iha keskenäs vaa.
- Kielipolliisi
ainailonasi kirjoitti:
hiustenhalkoja. Ajattele ja halua sä mitä/mite lystäät iha keskenäs vaa.
Kielellinen ilmaisun tarkkuus kunniaan
- kielipoliisi2
Kielipolliisi kirjoitti:
missä sun piste on lauseen lopusta.
Kielipolliisi kirjoitti:
käytössä on omat pienet niksinsä koska lauseella voidaan ilmoittaa useampi eri tarkoitus ilman määrittelevää sanaa.
Samoin voidaan ilmaista mennyt ja oleva asia lauseopin sääntöjä silti rikkomatta.
Sukat on hyvä pitää eri värisinä kun menee kauppaan niin näkee käännökset oikeaan ja vasenpaan, elikkä kun lähden kotoa on käännökset musta, valkea, musta ja musta. Musta on oikealle.
Ja kotiin sama kääntäen;))- Kielipolliisi
kielipoliisi2 kirjoitti:
missä sun piste on lauseen lopusta.
Joku sentään lukee näitä
Joku,joka ymmärtää kielellisen oikeellisuuden
Jätin pois,että huomaisin - Kielipolliisi
bar.sinistra kirjoitti:
käytössä on omat pienet niksinsä koska lauseella voidaan ilmoittaa useampi eri tarkoitus ilman määrittelevää sanaa.
Samoin voidaan ilmaista mennyt ja oleva asia lauseopin sääntöjä silti rikkomatta.
Sukat on hyvä pitää eri värisinä kun menee kauppaan niin näkee käännökset oikeaan ja vasenpaan, elikkä kun lähden kotoa on käännökset musta, valkea, musta ja musta. Musta on oikealle.
Ja kotiin sama kääntäen;))Mikäli olet laittanut jalkoihisi eriväriset sukat
pysyvät ne erivärisinä pitämättäkin
Sitten vaan sinne kaupalle Kielipolliisi kirjoitti:
Mikäli olet laittanut jalkoihisi eriväriset sukat
pysyvät ne erivärisinä pitämättäkin
Sitten vaan sinne kaupalleerivärisyys tulee aika helposti korjattua, kokemuksesta tiedän kun laittaa punaisia, mustia ja valkoisia asusteita samaan aikaan pesukoneeseen, ja vielä väärällä lämpötilalla, on tuloksena monenvärisiä asusteita.
Tosin en kyllä ihastunut vaaleanpunaisesta sukasta;((- YksSivullinen
bar.sinistra kirjoitti:
erivärisyys tulee aika helposti korjattua, kokemuksesta tiedän kun laittaa punaisia, mustia ja valkoisia asusteita samaan aikaan pesukoneeseen, ja vielä väärällä lämpötilalla, on tuloksena monenvärisiä asusteita.
Tosin en kyllä ihastunut vaaleanpunaisesta sukasta;((Samasta koneesta löytyvistä vaaleanpunaisista kalsareista ?
Ei kannata välttämättä laittaa vaikkapa poikien saunailtaan. YksSivullinen kirjoitti:
Samasta koneesta löytyvistä vaaleanpunaisista kalsareista ?
Ei kannata välttämättä laittaa vaikkapa poikien saunailtaan.jo edennyt pitkälle joten on aika laittaa silmät lurpalleen ja ahteri vaaka-asentoon seuraavan kappaleen tahdissa.
Hyvää Yötä ja Parempaa Huomista, eli siis tätä päivää..
Dave Clark Five
http://www.youtube.com/watch?v=RvQY6b-VXu8
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984