Emppu jatkaa hyvin mielin ja vatsoin yhä innokkaana PurinaOnen naudanliha raksuja. Janin tekee niitä kamalasti mieli, mutta en uskalla antaa enää, kumpa olisi ollut puoliksi nuo pussit näille 3 naudanlihaa ja 3 kana-juttua, niin olisi Janikin voinut jatkaa herkuttelua uudella Purinalla vielä. Nyt se saa surkeana tuijottaa, kun Emppu vetelee niitä napaansa :(
Melkeen protestoin.
4
250
Vastaukset
- tofuliini
jospa saisit vaihdettua, kun noin huonot kokemukset toisella kisulla?Onhan tässä vielä pari viikkoa testiaikaa..
kysäise?Ei saa enää vaihdettua ja hankalaahan se on alkaa itse postittamaan takaisin noita 3 pussia... luulisi, että näillä *Purinoilla* olisi varaa (jos ovat reiluja) vaikka lähettää 3 kanapussia meille testiin, koska ne takuulla sopii varmasti Janillekin. Olen tosiaan nyt antanut tuota naudanlihaa vielä siitä kauheasta kokemuksesta huolimatta Janille, mutta ihan vain semmoisen puoli ruokalusikallista kerralla ja vain nyt 2 kertaa päivässä, että sillä säilyisi edes mieli hyvänä, kun toinen rempseesti pistelee niitä poskeensa. Uskon että nämä *Purinalaiset* käy täällä tutkailemassa meidän juttuja, jotta mahdollisuus olisi heillä korjata tuo asia meidän kohdalta, jos vain haluavat.
- dhfhhfhfhfhsshsh
EvilCat kirjoitti:
Ei saa enää vaihdettua ja hankalaahan se on alkaa itse postittamaan takaisin noita 3 pussia... luulisi, että näillä *Purinoilla* olisi varaa (jos ovat reiluja) vaikka lähettää 3 kanapussia meille testiin, koska ne takuulla sopii varmasti Janillekin. Olen tosiaan nyt antanut tuota naudanlihaa vielä siitä kauheasta kokemuksesta huolimatta Janille, mutta ihan vain semmoisen puoli ruokalusikallista kerralla ja vain nyt 2 kertaa päivässä, että sillä säilyisi edes mieli hyvänä, kun toinen rempseesti pistelee niitä poskeensa. Uskon että nämä *Purinalaiset* käy täällä tutkailemassa meidän juttuja, jotta mahdollisuus olisi heillä korjata tuo asia meidän kohdalta, jos vain haluavat.
Melkeen protestoin,melkeen en.Mitä se melkeen teet melkeen.Pitäs melkeen tässä kirjottaa jotain melkeen.Melkeen meinaan kirjottaa melkeen,melkeen meinaan lopettaa,ainakin melkeen.
- Erkk0
dhfhhfhfhfhsshsh kirjoitti:
Melkeen protestoin,melkeen en.Mitä se melkeen teet melkeen.Pitäs melkeen tässä kirjottaa jotain melkeen.Melkeen meinaan kirjottaa melkeen,melkeen meinaan lopettaa,ainakin melkeen.
Siinä sitä taas on joku keltä aivot jääneet saamatta silloin kun niitä oli jaossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.475129- 773408
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.3202098Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2651865Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151719Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531306Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ951259- 701212
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331177Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2801137