Näin viime yönä unen. Se oli seuraava: Olin hengessä ulkoavaruudessa ja katselin upeaa tähtitaivasta. Näin myös auringon, kuun ja maapallon, joka oli vieressäni. En nähnyt mitään kiinteää jalkojeni alla, mutta silti seisoin tukevasti jollakin näkymättömällä tasolla. Jostakin minua lähestyi muuan mies.
...Hän tuli aivan eteeni. Hän oli noin 40-vuotiaan näköinen ja aivan normaalisti pukeutunut ja normaalin kokoinen, niin kuin kuka tahansa siististi pukeutunut mies. Hän sanoi mulle viitaten kädellään aurinkoon ja kuuhun: "En sammuta noita lamppuja, mutta maan minä poltan tulella!" Näin heti sen jälkeen maapallon pinnan alkavan kuplia ja palaa kauttaaltaan niin kuin valtavana tulimerenä loistaen auringon lailla!
Vastasin Hänelle: "Kiitos rakas Isä, että poltat tämän saastuneen ja turmeltuneen maapallon, sillä se on jo kypsä saamaan loppunsa!" Iloitsin kuulemastani viestistä ihan aidosti. Sitten taivaan Isä sanoi mulle mielenkiintoisen asian: "TUTKI TAIVAITA!" - Siihen minä heräsin ja muistin aivan tarkkaan tuon näkemäni unen.
Kaikki unet, näyt, profetiat, opetukset ja ilmestykset tulee alistaa Raamatun Sanan tutkittavaksi. Äkkiseltään ajatellen eräät kohdat tuossa unessa ovat ristiriidassa tuntemieni Raamatun jakeiden kanssa. Kuten se, että UT:n mukaan 'taivaat katoavat pauhinalla ja maa ja mitä siihen on tehty palavat ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat'. Ihan tarkkaan sanoen jakeet kuuluvat seuraavasti:
2.Pietarin kirje 3:10 Mutta Herran päivä on tuleva niin kuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki, mitä siihen on tehty, palavat. 3:12 teidän, jotka odotatte ja joudutatte Jumalan päivän tulemista, jonka voimasta taivaat hehkuen hajoavat ja alkuaineet kuumuudesta sulavat!
Unessa Herra sanoi, ettei hän sammuta auringon eikä kuun valoa. Ehkä Hän tarkoitti sitä, ettei niiden tuhoamisen aika ole vielä käsillä, vaan maapallon jumalattomat asukkaat tuhotaan sitä ennen tulella ja tulikivellä(?) Sitten vasta 1000-vuotisen rauhanajan kuningaskunnan jälkeen tuhotaan kaikki luodut taivaat ja samoin maa ja luodaan uudet niiden sijaan!
Edelleen painotan sitä seikkaa, että Herra käski "Tutki taivaita!" ja se on linjassa seuraavan Raamatun jakeen kanssa: Kolossalaiskirje 3:2 "Olkoon mielenne siihen, mikä ylhäällä on, älköön siihen, mikä on maan päällä". Mua ei todellakaan enää kiinnosta mitkään tämän syntisten ihmisten turmeleman ja tulelle tallennetun maan tarjoamat houkutukset ja viettelykset!
Miten sitten minun tulee tutkia taivaita? Ensiksi rukoillen Jumalalta viisauden ja ilmestyksen Henkeä, aihetta oikein lähestyäkseni. Sitten luen Raamatusta niitä kohtia, joissa puhutaan taivaista. Siihen on hyvänä apuna Raamatun sanahaku. Lisäksi odotan Herralta lisävaloa ja opastusta aiheen oikein ymmärtämiseksi.
Sitä paitsi mä pistin jo eilen passihakemuksen vireille ikään kuin etukäteen osoittaakseni olevani valmis pitemmällekin matkalle! Mikäs sen mukavampaa kuin saada pian matkata moniin ihmeellisiin taivaisiin ilman extra kuluja :) No huumorillekin sijansa! Ei näitä hengellisiä asioita pidä aina ajatella haudan vakavasti, sillä Raamatun mukaan: "Ilo Herrassa on teidän väkevyytenne!" HalleluYah!
Mitä järkeviä ajatuksia uneni sussa herätti?
Ps. Loanheittopalautteisiin en vastaa.
TUTKI TAIVAITA!
82
1195
Vastaukset
Luemme asian vakuudeksi seuraavat kaksi kohtaa VT:sta
a) 1.Kuningasten kirja:
8:27 Mutta asuuko todella Jumala maan päällä? Katso, taivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän temppeliin, jonka minä olen rakentanut!
b) Nehemia:
9:6 Sinä yksin olet Herra. Sinä olet tehnyt taivaat ja taivasten taivaat kaikkine joukkoinensa, maan ja kaikki, mitä siinä on, meret ja kaikki, mitä niissä on. Sinä annat elämän niille kaikille, ja taivaan joukot kumartavat sinua.
Koska jakeissa mainitaan "taivaat ja taivasten taivaat", niin on taivaita olemassa ainakin neljä. Siksi olisi aiheellista käyttää universumin sijaan nimitystä multiuniversumi, vai kuinka?- .
.
- SamiA
Taivaita on kolme: ilmakehä, tähtitaivas ja kolmastaivas eli uusi Jerusalem.
- Ajatollah.
SamiA kirjoitti:
.
- Dante ja Piru
.
- Israelson
Taivaat ja taivasten taivaat ?
Eikö Raamattu kerro seitsämännestä taivaasta ja jossain kohtaa Raamatussa puhuttiin kymmenennestä taivaasta.
Olisiko näin nopeesti ajateltavissa että "maailman kaikkeuksia" on päällekkäin kymmenen ja alemmalla olevat eivät näe niitä (esim; henkiolentoja) jotka elää ylempänä ? SamiA kirjoitti:
...mutta niitä on enemmän kuin kolme. Perustelen asian seuraavassa.
Kolmannesta taivaasta mainitaan UT:ssa sen olevan paratiisi:
2.Korinttolaiskirje 12:2-4
2.Tunnen miehen, joka on Messiaassa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin KOLMANTEEN TAIVAASEEN - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.
3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -
4. temmattiin PARATIISIIN ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.
...
Painotan avauksessani mainitsemaani seikkaa: Sanonta "taivasten taivaat" edellyttää vähintään neljää taivasta.
Tutkitaanpa ensin ekaa sanaa "taivasten". Sana on monikossa, joten se sisältää vähintään kaksi taivasta. Sitten tutkitaan tokaa sanaa "taivaat". Sekin sana on monikossa, joten niitäkin on vähintään kaksi. Ne eivät voi olla samoja taivaita kuin ekassa kohdassa, koska ne mainitaan erillisinä.
Lopputulos: Saamme siis edellisen perusteella taivasten määräksi (VÄHINTÄÄN) 2 2=4.
J-lasta on lisäksi mainittu, että Hän asuu valkeudessa, mihin KUKAAN ei voi tulla, joten kyseessä ei ole paratiisi, vaan jokin muu ulottuvuus. Luemme:
1.Timoteuksen kirje 6:13-16
13. Jumalan edessä, joka kaikki eläväksi tekee, ja HaMashiach Yeshuan edessä, joka Pontius Pilatuksen edessä todisti, tunnustaen hyvän tunnustuksen, minä kehoitan sinua,
14. että tahrattomasti ja moitteettomasti pidät käskyn meidän Herramme Yeshua Messiaan ilmestymiseen saakka,
15. jonka aikanansa on antava meidän nähdä se autuas ja ainoa valtias, kuningasten Kuningas ja herrain Herra,
16. jolla ainoalla on kuolemattomuus; joka ASUU VALKEUDESSA, MIHIN EI KUKAAN TAIDA TULLA; jota YKSIKÄÄN IHMINEN EI OLE NÄHNYT EIKÄ VOI NÄHDÄ - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
Tästä syystä sanonta 'multiversumi', 'multiuniversumi' tai 'meta-universumi' on joidenkin tutkijoiden olettama kaikkien mahdollisten maailmankaikkeuksien muodostama joukko ja se on jo vanhastaan Raamatun opetusten mukainen 3000 vuoden takaa! Käsite on siis vasta teorian asteella tähtitieteilijöiden keskuudessa, mutta ihmekös tuo. sillä ainahan tiede laahaa kaukana perässä Raamatun totuuksista ;o)Israelson kirjoitti:
Taivaat ja taivasten taivaat ?
Eikö Raamattu kerro seitsämännestä taivaasta ja jossain kohtaa Raamatussa puhuttiin kymmenennestä taivaasta.
Olisiko näin nopeesti ajateltavissa että "maailman kaikkeuksia" on päällekkäin kymmenen ja alemmalla olevat eivät näe niitä (esim; henkiolentoja) jotka elää ylempänä ?...laitapa linkit dokumentteihin, joissa noin mainitaan, niin tarkastelen niitä.
Mulle kelpaa sellaisenaan linkit vain Raamatun kanonisiin Kirjoituksiin :)
Ps. Koska spiritualisteilla ja 'ruusuristiläisillä' on opissaan useampia taivaita, niin voin kyllä lukaista myös muita, heidän opetuksiaan luotettavimmiksi kirjoituksiksi väitettyjä lähteitä, kuitenkin rankasti kritisoiden ja valikoiden.taivastutkija kirjoitti:
Olen lukenut kyseiset kirjat ainakin kolmasti läpi, eikä niistä löydy enempää taivaita kuin Raamatun kanonisista kirjoista.
Ps. Toki tulkintoja niiden jakeista ja siis myös taivaista on vaikka millaisia, mutta sellaiseen suohon ei aio astua, sillä taivastutkijan pitää jo lähtökohtaisesti alkaa tutkia vain materiaalia, mikä on luotettavaa ;)Ajatollah. kirjoitti:
.
On olemassa vain yksi ja sama taivas, minne kaikki lunastetut kaikista kansoista, kansanheimoista, sukukunnista ja kielistä pääsevät. Sä et nyt 'mahdu' sinne, koska egosi on paisunut liikaa.
Siksi sulle kuuluu sama prosessi, johon Johannes Kastaja viittasi sanoessaan: "Hänen (Yeshuan) tulee kasvaa ja minun (oman egoni) vähetä."- taivastutkija
Yakov kirjoitti:
Olen lukenut kyseiset kirjat ainakin kolmasti läpi, eikä niistä löydy enempää taivaita kuin Raamatun kanonisista kirjoista.
Ps. Toki tulkintoja niiden jakeista ja siis myös taivaista on vaikka millaisia, mutta sellaiseen suohon ei aio astua, sillä taivastutkijan pitää jo lähtökohtaisesti alkaa tutkia vain materiaalia, mikä on luotettavaa ;) - Israelson
Yakov kirjoitti:
...laitapa linkit dokumentteihin, joissa noin mainitaan, niin tarkastelen niitä.
Mulle kelpaa sellaisenaan linkit vain Raamatun kanonisiin Kirjoituksiin :)
Ps. Koska spiritualisteilla ja 'ruusuristiläisillä' on opissaan useampia taivaita, niin voin kyllä lukaista myös muita, heidän opetuksiaan luotettavimmiksi kirjoituksiksi väitettyjä lähteitä, kuitenkin rankasti kritisoiden ja valikoiden.Etsin kun kerkiän kohtia jossa puhutaan seitsämännestä ja kymmenennestä taivaasta, ne löytyy jos ne kohdat on Raamatussa.
Tässä viitteitä että niistä on muutkin keskustellut.
http://www.kla.fi/keskustelu/index.php?PHPSESSID=4g11ktno3cu7k45opl01mqbgp0&topic=867.msg10405#msg10405
Siitä että maailman kaikkeuksia olisi päällekkäin ei ole kirjoitettu , se on minun tulkinta asian tiimoilta. Israelson kirjoitti:
Etsin kun kerkiän kohtia jossa puhutaan seitsämännestä ja kymmenennestä taivaasta, ne löytyy jos ne kohdat on Raamatussa.
Tässä viitteitä että niistä on muutkin keskustellut.
http://www.kla.fi/keskustelu/index.php?PHPSESSID=4g11ktno3cu7k45opl01mqbgp0&topic=867.msg10405#msg10405
Siitä että maailman kaikkeuksia olisi päällekkäin ei ole kirjoitettu , se on minun tulkinta asian tiimoilta.Siunausta vaan tänne Turkuun kaikille uskoville, joille Yeshua on rakas :)
Katsoin antamasi linkin ja totesin, ettei Marko kyennyt antamaan mitään uutta tietoa aiheesta. Paavali mainitsee paratiisin kolmanneksi taivaaksi ja kirjoitin toisaalla SamiA:lle, että Raamatussa viitataan ainakin neljänteen taivaaseen (en voi sanoa onko se 4. vai 7. vaiko 10. taivas jne) noiden kolmen taivaan lisäksi siinä kohden missä mainitaan seuraavaa:
1.Timoteuksen kirje:
6:16 jolla (J-lalla) ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu VALKEUDESSA, MIHIN EI KUKAAN TAIDA TULLA; JOTA YKSIKÄÄN IHMINEN EI OLE NÄHNYT EIKÄ VOI NÄHDÄ - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
Me olemme ihmisiä myös ylösnousemuksen jälkeen, vaikka saammekin kirkastusruumiin. Silti emme käsitykseni mukaan voi edes siinä olotilassa koskaan astua siihen valkeuteen (tai oikeammin sanoen 'kirkkauteen'), missä Korkein itse asuu ja uskon sen olevan ikuinen, muuttumaton ja ylin taivas. Tuosta taivaasta on lisäksi kirjoitettu seuraavaa:
Jaakobin kirje:
1:17 Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa.
Taivaallisen Isämme luona vallitsee täydellisyys ja ääretön kirkkaus. Mielestäni on oikeastaan ja ainoastaan hyvä, ettei kukaan Hänen luoduistaan koskaan kykene astumaan siihen ylimpään taivaaseen, jossa Hän itse on ollut ikuisuudesta saakka ja tulee edelleen olemaan. Silloin ei ole myöskään koskaan mahdollista 'palatsivallankumous', jota se kuuluisa kerubi yritti tunnetuin seurauksin luullen pääsevänsä sen kautta samaan ikuiseen taivaaseen, missä Luojansa silloinkin istui...taivastutkija kirjoitti:
Raamatun luotettavissa opetuksissa, vaan mennään kaukaa niiden ohi!
Siksi minä kehotan ystävällisesti sinua: Hylkää kaikki sellainen opetus, missä mennään ohi Pyhien Raamatun Kirjoitusten ja ala tutkia rukoillen Raamattua, niin et häädy harhailemaan 'galaktisen liiton harhoihin', vaan pääset sisälle Raamatun pyhiin salaisuuksiin, joiden kautta ainoastaan voit pelastua!- Rakkauden puolustaja
Yakov kirjoitti:
Raamatun luotettavissa opetuksissa, vaan mennään kaukaa niiden ohi!
Siksi minä kehotan ystävällisesti sinua: Hylkää kaikki sellainen opetus, missä mennään ohi Pyhien Raamatun Kirjoitusten ja ala tutkia rukoillen Raamattua, niin et häädy harhailemaan 'galaktisen liiton harhoihin', vaan pääset sisälle Raamatun pyhiin salaisuuksiin, joiden kautta ainoastaan voit pelastua!Eikös se pelastus tulekaan Jeesuksen kautta? Mistä tiedät kenen asialla olen?
Jeesus sanoi: "Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi."
Minun uskontoni on Rakkaus. Rakkauden puolustaja kirjoitti:
Eikös se pelastus tulekaan Jeesuksen kautta? Mistä tiedät kenen asialla olen?
Jeesus sanoi: "Älkää tuomitko ettei teitä tuomittaisi."
Minun uskontoni on Rakkaus....J-lalta ja Karitsalta, joita yhdistää sama, ylitse kaikkien muiden nimien oleva ja AINOA pelastava Nimi "Yeshua", mikä suomeksi merkitsee Pelastus/Pelastaa.
Mitä tulee rakkauteen, on erittäin suuri vaara eksyä sielullisuuteen ja tehdä ihmisen sielullisesta Rakkaudesta J-la. UT:n määritelmät rakkaudesta ovat kuitenkin aivan erilaiset, kuin ihmisen sielulliset määritelmät. Tässä pari uskovien eniten laiminlyömää Raamatun jaetta:
Johanneksen evankeliumi, jossa Yeshua opettaa sanoen:
14:21 "Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
1.Johanneksen kirje:
5:3 "Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;
Kummassakin jakeessa on sanat 'käskyni' ja 'käskynsä' monikkomuodossa, mikä ei valitettavasti käy selvästi ilmi suomalaisen käännöksen lauseyhteydestä (paitsi jakeen 1.Joh.5:3 loppulauseesta). Siis käskyillä tarkoitetaan muutakin kuin sitä 'uutta käskyä', jonka mukaan meidän uskovien tulee rakastaa toinen toistamme ja osoittaa rakkauttamme siten kuin Yeshua itse osoitti opetuslapsilleen: Hän oli valmis kuolemaan heidän puolestaan ja myös meidän puolestamme!- Rakkauden puolustaja
Yakov kirjoitti:
...J-lalta ja Karitsalta, joita yhdistää sama, ylitse kaikkien muiden nimien oleva ja AINOA pelastava Nimi "Yeshua", mikä suomeksi merkitsee Pelastus/Pelastaa.
Mitä tulee rakkauteen, on erittäin suuri vaara eksyä sielullisuuteen ja tehdä ihmisen sielullisesta Rakkaudesta J-la. UT:n määritelmät rakkaudesta ovat kuitenkin aivan erilaiset, kuin ihmisen sielulliset määritelmät. Tässä pari uskovien eniten laiminlyömää Raamatun jaetta:
Johanneksen evankeliumi, jossa Yeshua opettaa sanoen:
14:21 "Jolla on minun käskyni ja joka ne pitää, hän on se, joka minua rakastaa, mutta joka minua rakastaa, häntä minun Isäni rakastaa, ja minä rakastan häntä ja ilmoitan itseni hänelle."
1.Johanneksen kirje:
5:3 "Sillä rakkaus Jumalaan on se, että pidämme hänen käskynsä. Ja hänen käskynsä eivät ole raskaat;
Kummassakin jakeessa on sanat 'käskyni' ja 'käskynsä' monikkomuodossa, mikä ei valitettavasti käy selvästi ilmi suomalaisen käännöksen lauseyhteydestä (paitsi jakeen 1.Joh.5:3 loppulauseesta). Siis käskyillä tarkoitetaan muutakin kuin sitä 'uutta käskyä', jonka mukaan meidän uskovien tulee rakastaa toinen toistamme ja osoittaa rakkauttamme siten kuin Yeshua itse osoitti opetuslapsilleen: Hän oli valmis kuolemaan heidän puolestaan ja myös meidän puolestamme!Ei Rakkaus käskyjä tottele, vaan elää ikuisesti.
Pyrkimys on tulla Jeesuksen kaltaiseksi Rakkaudessa eikö totta?
Jos olet Jeesuksessa Kristuksessa ei ole mitään pelättävää :) Rakkauden puolustaja kirjoitti:
Ei Rakkaus käskyjä tottele, vaan elää ikuisesti.
Pyrkimys on tulla Jeesuksen kaltaiseksi Rakkaudessa eikö totta?
Jos olet Jeesuksessa Kristuksessa ei ole mitään pelättävää :)...olevansa Yeshuassa ja todella olla Hänessä!
Jos me olemme Hänessä, niin emme tee syntiä! Johannes kirjoittaa tästä sanoen:
1.Johanneksen kirje:
3:6 Kuka ikinä hänessä (Yeshuassa) pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
...ja hän opetti myös näin:
1.Johanneksen kirje:
2:6 Joka sanoo hänessä (Yeshuassa) pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niin kuin hän vaelsi.
- Miten Yeshua sitten vaelsi? Täysin synnittömästi!
Mitä Yeshua opetti puhtaasta uskonvaelluksesta?
Hän opetti esim. seuraavaa:
Joh. 8:34 Yeshua vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."
Älä hyvä ystävä heitä Yeshuan käskyjä roskakoriin, koska silloin menee myös lapsi pesuveden mukana!- Rakkauden puolustaja
Yakov kirjoitti:
...olevansa Yeshuassa ja todella olla Hänessä!
Jos me olemme Hänessä, niin emme tee syntiä! Johannes kirjoittaa tästä sanoen:
1.Johanneksen kirje:
3:6 Kuka ikinä hänessä (Yeshuassa) pysyy, hän ei tee syntiä; kuka ikinä syntiä tekee, hän ei ole häntä nähnyt eikä häntä tuntenut.
...ja hän opetti myös näin:
1.Johanneksen kirje:
2:6 Joka sanoo hänessä (Yeshuassa) pysyvänsä, on velvollinen vaeltamaan, niin kuin hän vaelsi.
- Miten Yeshua sitten vaelsi? Täysin synnittömästi!
Mitä Yeshua opetti puhtaasta uskonvaelluksesta?
Hän opetti esim. seuraavaa:
Joh. 8:34 Yeshua vastasi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: jokainen, joka tekee syntiä, on synnin orja."
Älä hyvä ystävä heitä Yeshuan käskyjä roskakoriin, koska silloin menee myös lapsi pesuveden mukana!Kerroppas nyt sitten mitä syntiä olen tehnyt.
Rakkauden puolustaja kirjoitti:
Kerroppas nyt sitten mitä syntiä olen tehnyt.
>>>Ei rakkaus käskyjä tottele!
- Rakkauden puolustaja
Yakov kirjoitti:
>>>Ei rakkaus käskyjä tottele!
Tarkoitinkin sinun käskyjäsi, en Jeesuksen :)
Tarkoitinkin sinun käskyjäsi, en Jeesuksen :)
...palautettani kovinkaan tarkkaan linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8929551/43147486
No hyvä, tottele kernaasti Yeshuan käskyjä ja Hän suokoon sulle siinä menestyksen!
(Myös minä teen niin...)- j´jumlharha
Yakov kirjoitti:
Siunausta vaan tänne Turkuun kaikille uskoville, joille Yeshua on rakas :)
Katsoin antamasi linkin ja totesin, ettei Marko kyennyt antamaan mitään uutta tietoa aiheesta. Paavali mainitsee paratiisin kolmanneksi taivaaksi ja kirjoitin toisaalla SamiA:lle, että Raamatussa viitataan ainakin neljänteen taivaaseen (en voi sanoa onko se 4. vai 7. vaiko 10. taivas jne) noiden kolmen taivaan lisäksi siinä kohden missä mainitaan seuraavaa:
1.Timoteuksen kirje:
6:16 jolla (J-lalla) ainoalla on kuolemattomuus; joka asuu VALKEUDESSA, MIHIN EI KUKAAN TAIDA TULLA; JOTA YKSIKÄÄN IHMINEN EI OLE NÄHNYT EIKÄ VOI NÄHDÄ - hänen olkoon kunnia ja iankaikkinen valta. Amen.
Me olemme ihmisiä myös ylösnousemuksen jälkeen, vaikka saammekin kirkastusruumiin. Silti emme käsitykseni mukaan voi edes siinä olotilassa koskaan astua siihen valkeuteen (tai oikeammin sanoen 'kirkkauteen'), missä Korkein itse asuu ja uskon sen olevan ikuinen, muuttumaton ja ylin taivas. Tuosta taivaasta on lisäksi kirjoitettu seuraavaa:
Jaakobin kirje:
1:17 Jokainen hyvä anti ja jokainen täydellinen lahja tulee ylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa.
Taivaallisen Isämme luona vallitsee täydellisyys ja ääretön kirkkaus. Mielestäni on oikeastaan ja ainoastaan hyvä, ettei kukaan Hänen luoduistaan koskaan kykene astumaan siihen ylimpään taivaaseen, jossa Hän itse on ollut ikuisuudesta saakka ja tulee edelleen olemaan. Silloin ei ole myöskään koskaan mahdollista 'palatsivallankumous', jota se kuuluisa kerubi yritti tunnetuin seurauksin luullen pääsevänsä sen kautta samaan ikuiseen taivaaseen, missä Luojansa silloinkin istui... - Rakkauden puolustaja
Yakov kirjoitti:
...palautettani kovinkaan tarkkaan linkistä:
http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/8929551/43147486
No hyvä, tottele kernaasti Yeshuan käskyjä ja Hän suokoon sulle siinä menestyksen!
(Myös minä teen niin...)Niin, ehkä en lukenut sillä omat suhteeni yläkertaan ovat täysin kunnossa. Tutki vaan niitä taivaita, tulet ehkä yllättymään :)
- jahans tätä taas
kas siinäpä sitten olet ihan aidosti, paljon olenkin väärien oppaiden kuuntelijasta kuullut. Tuolla muualla siitä mainittiin nimityksellä skitsofrenia?
Oikeaoppisestihan raamatussa lukee näin: Minä ITSE olen luoja, itse siis luon elämäni ja valitsen teenkö sen hyvässä tai pahassa. MUTTA muista: älä leiki toisten puolesta Jumalaa se ei ole tehtäväsi täällä vaan saatanasta ja vääriltä oppailta tullutta viestiä!!!
Joten sinä saatanasta vain tuhoat maapalloa ja vielä unta siitä katselet ja kutsut profetiaksi itse luomaasi pahuuden kuvia. KUN sinulla on ollut kaikki nämä vuodet käytettävänäsi huolehtiaksesi maapallaosta. Huolehtia siitä jotta et käytä esim. halpatyövoiman selkänahasta tehtyjä tuotteita halvalla tuotettuja vaan soisit heillekin riittävän toimeentulon. Käytä yleensäkään mitään palvelua joka edesauttaa välillisesti maapallon varantojen tuhoutumista.
Oletko sinä todellakin noin SOKEA? Kenen tehtävän luulit olevan maapallosta huolehtimisen? Vai olitko totisesti ajatellut sen itsestään pitävän huolta? Kuka onkaan se luoja kenen pitäisi olla oikeudenmukainen ja huolehtia luodusta ja luoda hyvää lisää?
Voi luoja, että vihaksi pistää väärien profetioiden tuotokset ja vielä täällä kehtaat tuon tuoda ilmi, häpeä aikuinen mies luomassa itseaiheutettuna maailmanloppua! Oikein kun raamattua alat oppia tulkitsemaan, niin huolehdit vain siitä omasta maailmanlopustasi ja käsittelemättömistäsi demoneistasi ja annat oikeiden uskovaisten huolehtia sitten siitä rakentamisesta johon psyykkeesi ei näytä kykenevän keskeneräisyydestään johtuen. - jahans tätä taas
Niin, ehkä en lukenut sillä omat suhteeni yläkertaan ovat täysin kunnossa. Tutki vaan niitä taivaita, tulet ehkä yllättymään :)
Epäilenpä jotta sitä valaistumista emme tule näkemään mieheltä ketä mielummin unissaakin luo tuhoa ja maailmanloppuja ja vielä profetiaksi sitä kutsunee ja vielä tuulettaa ja toivoo sitä. On nimittäin ilmeisesti hieman pielessä tuo raamatuntulkinnan taito, eppäilen :)
- asiasta tietoinen...
Ajatollah. kirjoitti:
.
taivas ! Voi sinua raukkaa ! Olet poloinen ressukka ! Mitenkä hän sinulla on asiat ,kun purat vihasi romaneihiin ? Niin se on sitä ,kuuluista suomalaista sairautta, jota sinä sairastat KADEUS . Mitä ihminen kylvää, sitä hän niittää. Sinä soimaat Herran omaisuus kansaa. Katso ettei sulle käy huonosti.Lue raukka HOOSEAN KIRJAAA, niin opit jotain.
- kunikaab runkkarit
ääni kui jaakopin
kädet munissa kuin eskon
pakkokäännyttäjäidiootit - näin on
Noniin, se nibiru sieltä tullee ja Jeesus hakee meidät ufolla :)
http://www.netmission.fi/fi/etusivu/index.php?show=messages&tid=14631&selPage=1- Politrukki
Loan heittoon.
- Westsider
Politrukki kirjoitti:
Loan heittoon.
"Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa.
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä. (Luuk. 21:25-28) - hihhulitorjunta.org
Westsider kirjoitti:
"Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat.
Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa.
Ja silloin he näkevät Ihmisen Pojan tulevan pilvessä suurella voimalla ja kirkkaudella.
Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä. (Luuk. 21:25-28).
- mielessäni ...
Westsider kirjoitti:
Mutta kun nämä alkavat tapahtua, niin rohkaiskaa itsenne ja nostakaa päänne, sillä teidän vapautuksenne on lähellä. (Luuk. 21:25-28)> "Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä ..."
oli ensimmäisenä. Olenkin tehnyt tutkimukset, mutta en niistä löytänyt mainittavaa, vaikka voi niissä ollakin, en sitä vain vielä ymmärrä. mielessäni ... kirjoitti:
> "Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä ..."
oli ensimmäisenä. Olenkin tehnyt tutkimukset, mutta en niistä löytänyt mainittavaa, vaikka voi niissä ollakin, en sitä vain vielä ymmärrä.Auringonpilkuilla on havaittu olevan 11 vuoden jakso, jolloin ne alkavat lisääntyä ja sen seurauksena keskilämpötila maapallolla kasvaa. Nyt tuo lisääntymisjakson pitäisi olla meneillään, mutta aurinko on pysynyt poikkeuksellisesti hyvin vähäpilkkuisena jo parin kolmen vuoden ajan. Siinä on siis tapahtunut MUUTOS aiemmin havaittuun!
Tapahtukoon sinussakin muutos seuraavasti:
Roomalaiskirje:
12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
...niin sulle hyvin käy!- viisautta
Yakov kirjoitti:
Auringonpilkuilla on havaittu olevan 11 vuoden jakso, jolloin ne alkavat lisääntyä ja sen seurauksena keskilämpötila maapallolla kasvaa. Nyt tuo lisääntymisjakson pitäisi olla meneillään, mutta aurinko on pysynyt poikkeuksellisesti hyvin vähäpilkkuisena jo parin kolmen vuoden ajan. Siinä on siis tapahtunut MUUTOS aiemmin havaittuun!
Tapahtukoon sinussakin muutos seuraavasti:
Roomalaiskirje:
12:2 Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.
...niin sulle hyvin käy!todistuksiin ja kaikkeen hengelliseen hyvään Herrassa, armossaan ja totuudessaan. Kiitetään Yeshuaa, sillä on toivomme ja kasvattaa meitä tuntemisessaan.
viisautta kirjoitti:
todistuksiin ja kaikkeen hengelliseen hyvään Herrassa, armossaan ja totuudessaan. Kiitetään Yeshuaa, sillä on toivomme ja kasvattaa meitä tuntemisessaan.
Kirjoitit: >>>Kiitetään Yeshuaa, sillä on toivomme ja kasvattaa meitä tuntemisessaan.
- .
kysymyksesi (Mitä järkeviä ajatuksia uneni sussa herätti?) on kontradiktio. Vastataan nyt kuitenkin ettei ainuttakaan järkevää ajatusta, se on mahdotonta.
...itsekritiikkiä. Aavistan, että jopa yliannos :)
Ps. Suomalaisille on tyypillistä aliarvioida itsensä ja laittaa sen seurauksena 'kynttilänsä pöydän alle'.
- adkl
Näkee nuita outoja unia. On jotain kerrottavaa kavereillekkin!
Kyllä nuo pitää yhtä Esran Ilmestyksen kanssa, jossa on ilmoitettu maapallon muuttuminen laavaplaneetaksi. Mutta jos parannuksentekijöitä on riittävästi, niin "Jumalan sormi voi kaiken muuttaa!"...vaan ne annetaan meille!
Toki voimme rukoilla, että Iso Herra näyttäisi meille mielenkiintoisia ja valistavia unia, mutta Hän valitsee oman tahtonsa mukaan, miten vastaa rukouksiimme.
Kiitos maininnasta, että olen 'harmiton', sillä en todellakaan tahdo tuottaa harmia yhdellekään taakoitetulle kanssamatkaajalle!
Hmmmm....no, tietenkin tuotan 'Sanan miekalla' kohtuullista kuritusta niskureille ja uppiniskaisille, mutta sehän on vain lähimmäisenrakkautta ;o)
Siunausta Yeshuassa!- J-la
Yakov kirjoitti:
...vaan ne annetaan meille!
Toki voimme rukoilla, että Iso Herra näyttäisi meille mielenkiintoisia ja valistavia unia, mutta Hän valitsee oman tahtonsa mukaan, miten vastaa rukouksiimme.
Kiitos maininnasta, että olen 'harmiton', sillä en todellakaan tahdo tuottaa harmia yhdellekään taakoitetulle kanssamatkaajalle!
Hmmmm....no, tietenkin tuotan 'Sanan miekalla' kohtuullista kuritusta niskureille ja uppiniskaisille, mutta sehän on vain lähimmäisenrakkautta ;o)
Siunausta Yeshuassa!tekstari pommittaja monille ja patologinen valehtelija
- runkun solttu
Yakov kirjoitti:
...vaan ne annetaan meille!
Siunausta Yeshuassa!naisille painajaisia
- Tuomiopäivän Tytti
Minulle ei tullut järkeviä ajatuksia, yleensäkin niitä on minulla vähänlaisesti ja olenkin sitä mieltä että otan nekin varauksellisesti. Jotensakin pelottava sinun unesi oli vaikka olen minäkin pelottavia enneunia joskus nähnyt, ja ne ovat toteutuneet, en tuon mittakaavan kokoisia kuitenkaan.
Tässä muutamia raamatunlauseita mitä tuli mieleen:
Matt. 24:29 Mutta kohta niiden päivien ahdistuksen jälkeen aurinko pimenee, eikä kuu anna valoansa, ja tähdet putoavat taivaalta, ja taivaitten voimat järkkyvät.
Luuk. 21:26 Ja ihmiset menehtyvät peljätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.
Unestasi ja näistä ja vähän muistakin taivaita koskevista raamatunlauseista mulle tuli paha aavistus suuresta onnettomuudesta joka aiheuttaa tulipaloja?? Tai tulivuoren purkauksen. Taivaan lamput aurinko ja kuu eivät sammu vaikka pimenevätkin pilviin. Taivaan voimien järkkyminen mietityttää mitä ne ovat, taivaitahan sinun pitää tutkia.
Ilmasto ainakin on sekaisin ja myrskykausi tulossa eikä maa lakkaa enää järisemästä. Tulviakin riittää.
Myös ilmestyskirjassa vilisevät enkelit hallitsevat voimia, vettä ja tuulia ja tulta, mutta voiko heitä nyt sanoa taivaan voimiksi. No, niin ei tästäkään tullut mitään järkevää, pahoja ja sekavia aavistuksia vaan.
Ps.19:2Taivaat julistavat Jumalan kunniaa, taivaanvahvuus ilmoittaa hänen kättensä tekoja.
Ps. 33:6 Herran sanalla ovat taivaat tehdyt, ja kaikki niiden joukot hänen suunsa hengellä.
Ps. 50:4 Hän kutsuu taivaat ylhäältä ja maan, tuomitakseen kansansa:
Ps. 50:6 Ja taivaat julistavat hänen vanhurskauttansa, sillä Jumala on tuomari. Sela.
Siis Jumala tuomitsee ensin oman kansansa. Siinäkin uutta ajattelemisen aihetta. Uskovilla on nöyrtymisen aika. 2.Aikak.7:14.Ne johdattivat minut miettimään asiaa uudesta näkövinkkelistä, joten kiitti vinkistä :)
Erityisesti seuraavat virkkeet osuivat silmiini:
"Taivaan lamput aurinko ja kuu eivät sammu vaikka pimenevätkin pilviin. Taivaan voimien järkkyminen mietityttää mitä ne ovat, taivaitahan sinun pitää tutkia."
Viittaamissasi jakeissa (Matt. 24:29 ja 21:26) mainitaan todellakin seuraavaa: "...sillä TAIVAITTEN voimat järkkyvät..." Kantasana 'taivas' (kreikaksi 'uranos') on niissä monikkomuodossa 'taivaitten' (kreikaksi 'uranon', monikon genetiivi). Myös kantasana 'voima' (kreikaksi 'dynamis') on jakeissa monikkomuodossa 'voimat' (kreikaksi 'dynameis).
Jakeissa viitataan niihin taivaitten voimiin, jotka pitävät planeettoja ja tähtiä koossa ja radoillaan. Noiden voimien järkkyminen puolestaan johtaa ennalta arvaamattomiin muutoksiin planeetallamme.
Herää kysymys, että mikä tai mitkä seikat aiheuttavat nuo taivaitten voimien järkkymisen?
Löydän ainakin neljä Raamatun kohtaa vastaukseksi kysymykseen:
1) Normaali multiversumin vanheneminen: Psalmi 102:27
26. Muinoin sinä (Herra) perustit maan, ja taivaat ovat sinun käsialasi.
27. Ne katoavat, mutta sinä pysyt, ne vanhenevat kaikki kuin vaate; sinä muutat ne, niinkuin vaatteet muutetaan, ja ne muuttuvat.
2) J-lan puuttuminen asioiden kulkuun: Hebrealaiskirje 12:26
26. Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin." - Tämä juontanee juurensa seuraavasta VT:ssa olevasta Jesajan ennustuksesta:
24:21 "Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä."
3) Maanpiirin kansojen syntien mitta on mennyt yli äyräiden: Jesaja 24:20
24. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse.
4) Yeshuan ennustus kaikkia maanpiirin jumalattomia kohtaavasta tuomiosta: Luukkaan evankeliumi 17:28-30
28. Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
29. mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
30. samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.
...
Uskon myös sen aiheuttavan taivaitten voimien järkkymisen, kun syttyy sota taivaassa, josta luemme:
Ilmestyskirja 12:4,7,9
4. ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.
7. Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, ...
9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Jakeessa 4 mainittu kolmas osa 'taivaan tähtiä' on selitetty jakeessa 9 'saatanan enkeleiksi'.
Sitten lopuksi vielä Yeshuan ennustuksista, Hänen sanoistaan "Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla" tuli mieleeni se seikka, että Yeshuan syntyessä oli taivaalla ennustähti, ns. Betlehemin tähti. Uskon ennustuksessa viitattavan vastaavanlaiseen tähteen Hänen saapuessaan takaisin maan päälle. Tosin sitä ennen on 'viisaat neitseet' jo temmattu maan päältä turvaan, taivaan loistaviin saleihin Karitsan hääjuhlaan!- Tuomiopäivän Tytti
Yakov kirjoitti:
Ne johdattivat minut miettimään asiaa uudesta näkövinkkelistä, joten kiitti vinkistä :)
Erityisesti seuraavat virkkeet osuivat silmiini:
"Taivaan lamput aurinko ja kuu eivät sammu vaikka pimenevätkin pilviin. Taivaan voimien järkkyminen mietityttää mitä ne ovat, taivaitahan sinun pitää tutkia."
Viittaamissasi jakeissa (Matt. 24:29 ja 21:26) mainitaan todellakin seuraavaa: "...sillä TAIVAITTEN voimat järkkyvät..." Kantasana 'taivas' (kreikaksi 'uranos') on niissä monikkomuodossa 'taivaitten' (kreikaksi 'uranon', monikon genetiivi). Myös kantasana 'voima' (kreikaksi 'dynamis') on jakeissa monikkomuodossa 'voimat' (kreikaksi 'dynameis).
Jakeissa viitataan niihin taivaitten voimiin, jotka pitävät planeettoja ja tähtiä koossa ja radoillaan. Noiden voimien järkkyminen puolestaan johtaa ennalta arvaamattomiin muutoksiin planeetallamme.
Herää kysymys, että mikä tai mitkä seikat aiheuttavat nuo taivaitten voimien järkkymisen?
Löydän ainakin neljä Raamatun kohtaa vastaukseksi kysymykseen:
1) Normaali multiversumin vanheneminen: Psalmi 102:27
26. Muinoin sinä (Herra) perustit maan, ja taivaat ovat sinun käsialasi.
27. Ne katoavat, mutta sinä pysyt, ne vanhenevat kaikki kuin vaate; sinä muutat ne, niinkuin vaatteet muutetaan, ja ne muuttuvat.
2) J-lan puuttuminen asioiden kulkuun: Hebrealaiskirje 12:26
26. Silloin hänen äänensä järkytti maata, mutta nyt hän on luvannut sanoen: "Vielä kerran minä liikutan maan, jopa taivaankin." - Tämä juontanee juurensa seuraavasta VT:ssa olevasta Jesajan ennustuksesta:
24:21 "Sinä päivänä Herra kostaa korkeuden sotajoukolle korkeudessa ja maan kuninkaille maan päällä."
3) Maanpiirin kansojen syntien mitta on mennyt yli äyräiden: Jesaja 24:20
24. Maa hoippuu ja hoipertelee niinkuin juopunut, huojuu niinkuin lehvämaja. Raskaana painaa sitä sen rikkomus, se kaatuu eikä enää nouse.
4) Yeshuan ennustus kaikkia maanpiirin jumalattomia kohtaavasta tuomiosta: Luukkaan evankeliumi 17:28-30
28. Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,
29. mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,
...
Uskon myös sen aiheuttavan taivaitten voimien järkkymisen, kun syttyy sota taivaassa, josta luemme:
Ilmestyskirja 12:4,7,9
4. ja sen pyrstö pyyhkäisi pois kolmannen osan taivaan tähtiä ja heitti ne maan päälle. Ja lohikäärme seisoi synnyttämäisillään olevan vaimon edessä nielläkseen hänen lapsensa, kun hän sen synnyttäisi.
7. Ja syttyi sota taivaassa: Miikael ja hänen enkelinsä sotivat lohikäärmettä vastaan; ja lohikäärme ja hänen enkelinsä sotivat, ...
9. Ja suuri lohikäärme, se vanha käärme, jota perkeleeksi ja saatanaksi kutsutaan, koko maanpiirin villitsijä, heitettiin maan päälle, ja hänen enkelinsä heitettiin hänen kanssansa.
Jakeessa 4 mainittu kolmas osa 'taivaan tähtiä' on selitetty jakeessa 9 'saatanan enkeleiksi'.
Sitten lopuksi vielä Yeshuan ennustuksista, Hänen sanoistaan "Ihmisen Pojan merkki näkyy taivaalla" tuli mieleeni se seikka, että Yeshuan syntyessä oli taivaalla ennustähti, ns. Betlehemin tähti. Uskon ennustuksessa viitattavan vastaavanlaiseen tähteen Hänen saapuessaan takaisin maan päälle. Tosin sitä ennen on 'viisaat neitseet' jo temmattu maan päältä turvaan, taivaan loistaviin saleihin Karitsan hääjuhlaan!Pohdiskelusta tulee yhä mielenkiintoisempaa! Tässä jatkoa: Ilm.9:1-2 Ja viides enkeli puhalsi pasuunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain; ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niin kuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.
Tuomiopäivän Tytti kirjoitti:
Pohdiskelusta tulee yhä mielenkiintoisempaa! Tässä jatkoa: Ilm.9:1-2 Ja viides enkeli puhalsi pasuunaan; niin minä näin tähden, taivaasta maan päälle pudonneen, ja sille annettiin syvyyden kaivon avain; ja se avasi syvyyden kaivon, ja kaivosta nousi savu, niin kuin savu suuresta pätsistä, ja kaivon savu pimitti auringon ja ilman.
...kerrotaan avaavan saamallaan avaimella SYVYYDEN kaivon. Kyseinen tähti on selvästi yksi saatanan suurimmista enkeleistä, joka on lohikäärmeen pyrstön maan päälle pudottama. Muistamme UT:sta, miten siinä eräässä riivatussa miehessä (jonka Yeshua paransi Gerasalaisten alueella) oli Legio-niminen riivaaja, koska niitä oli siinä monta. Nuo riivaajat anoivat Yeshualta, ettei tämä käskisi niitä SYVYYTEEN! Yeshua salli niiden mennä sikalaumaan...
Siitä voimme loogisesti päätellä, että SYVYYDESSÄ on kosolti riivaajahenkiä, jotka sieltä maan päälle päästessään saavat paljon tuhoa aikan ihmiskunnan keskellä!
Syvyyden kaivon avaaminen tarkoittanee samanaikaisesti kahta eri asiaa:
1) Maankuoren repeämistä, jolloin sulaa laavaa virtaa valtavia määriä maan pinnalle ja sen ohessa syntyvä paksu tumma savu peittää kuun ja auringon valon laajalta alueelta. Usa:n keskellä on olemassa New Madrid'in repeämä mannerlaatoissa. Se repesi 1800-luvun alussa ja sen pitäisi arvioiden mukaan olla jo revennyt vuosikymmenet sitten, joten se on tikittävä aikapommi amerikkalaisille. Se saattaa halkaista koko Pohjois-Amerikan kahtia suunnilleen keskeltä, alkaen Meksikon lahdelta ja jatkuen Kanadaan saakka!
2) Hengellisesti sitä, että SYVYYDEN kaivosta eli Tuonelan kidutusosastolta lasketaan tietty määrä riivaajahenkiä maan päälle kiusaamaan jumalattomia ihmisiä, kuten Ilmestyskirjassa ko. jakeen jälkeen viitataan.
...
Uskon kuitenkin niin, ettei tuohon aikaan ole enää 'viisaita neitseitä' maan päällä, koska kyseessä on silloin ankarien tuomioiden aika täällä.
Lueppa seuraava lainaus wikipediasta:
>>>Ensimmäinen Jaakobin ilmestys tai usein vain Jaakobin ilmestys on gnostilainen apokryfinen kirjoitus, joka tunnetaan sekä Nag Hammadin kirjastosta (koodeksi V, kirja 3) että Codex Tchacoksesta. Kirjoitus on muodoltaan ilmestysmuotoinen keskustelu Jaakob Vanhurskaan ja Jeesuksen välillä. Kirjoituksen loppuun on lisätty Jaakobin marttyyrikuolemaa käsittelevä katkelmallinen selonteko, joka on liitetty muuhun osaan epäsuoralla viittauksella ristiinnaulitsemiseen.
Kirjoituksen alku kuvaa Jaakobin huolta siitä, että hän tulisi ristiinnaulituksi. Loppuosa kuvaa salaisia "tunnussanoja", jotka annetaan Jaakobille, jotta hän voisi nousta korkeimpaan Taivaaseen (taivaiden lukumäärä on 72) kuoleman jälkeen, ilman että pahan demiurgin voimat voisivat pysäyttää hänen kohoamisensa.
Tutkijat katsovat joidenkin kehyskertomuksen Jaakobia koskevien yksityiskohtien heijastelevan varhaista perimätietoa. Kirjoituksen mukaan Jaakob oli varhaisen kirkon johtaja ja apostoleista vanhin. Hänen kerrotaan paenneen Pellaan, kun roomalaiset valtasivat Jerusalemin vuonna 70.
Tutkijat ovat sitä mieltä, että kirjoitukselle annetut ajoitusarviot vaativat, että se on kirjoitettu Toisen Jaakobin ilmestyksen jälkeen, eikä ennen, niin kuin ilmestysten nimistä voisi päätellä.Kirjoitin toisessa kappaleessa näin:
>>>...Hän tuli aivan eteeni. Hän oli noin 40-vuotiaan näköinen ja aivan normaalisti pukeutunut ja normaalin kokoinen, niin kuin kuka tahansa siististi pukeutunut mies. Hän sanoi mulle viitaten kädellään aurinkoon ja kuuhun: "En sammuta noita lamppuja, mutta maan minä poltan tulella!" Näin heti sen jälkeen maapallon pinnan alkavan kuplia ja palaa kauttaaltaan niin kuin valtavana tulimerenä loistaen auringon lailla!- KK
(2.Piet. 3:7-10) Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki mitä siihen on tehty, palavat
KK kirjoitti:
(2.Piet. 3:7-10) Mutta Herran päivä on tuleva niinkuin varas, ja silloin taivaat katoavat pauhinalla, ja alkuaineet kuumuudesta hajoavat, ja maa ja kaikki mitä siihen on tehty, palavat
Koska se tapahtuu 'niin kuin varas' eli yllättäen, niin se vaikuttaa viittaavan sellaiseen aikakauteen, josta Yeshua opetti sanoen: Luukkaan evankeliumi 17:26-30
26. Ja niin kuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:
27. he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.
...
Kun pohdimme J-lan kuningaskunnan olemusta, niin huomaamme sen olevan jotakin, joka voi tulla meihin sisällisesti ja silti paikka, johon voidaan päästä sisälle ja samalla olotila, jossa vallitsee syvä rauha ja ilon ilmapiiri. Luemme Luukkaan evankeliumista seuraavat jakeet:
16:16 Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan kuningaskuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
17:20 Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan kuningaskunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan kuningaskunta tule nähtävällä tavalla,
17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan kuningaskunta on sisällisesti teissä."
18:16 Mutta Yeshua kutsui lapset tykönsä ja sanoi: "Sallikaa lasten tulla minun tyköni älkääkä estäkö heitä, sillä senkaltaisten on Jumalan kuningaskunta.
18:17 Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan kuningaskuntaa niin kuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
- J-lan kuningaskunta on yksi monista taivaista tai se on yhdessä monista taivaista. Olisiko se sitten sama kuin Raamatun alkulehdillä mainittu Paratiisi, joka on kolmas taivas, on taas aiheena erillinen. Löydämme UT:sta esim. seuraavat vihjeet J-lan kuningaskunnasta:
a) 25:34 Silloin Kuningas sanoo oikealla puolellaan oleville: 'Tulkaa, minun Isäni siunatut, ja omistakaa se kuningaskunta, joka on ollut teille valmistettuna maailman perustamisesta asti.
b) 1.Kor. 2:9 vaan, niinkuin kirjoitettu on: "mitä silmä ei ole nähnyt eikä korva kuullut, mikä ei ole ihmisen sydämeen noussut ja minkä Jumala on valmistanut niille, jotka häntä rakastavat."
c) Roomalaiskirje:
14:17 sillä ei Jumalan kuningaskunta ole syömistä ja juomista, vaan vanhurskautta ja rauhaa ja iloa Pyhässä Hengessä.
d) Ilmestyskirja:
6:14 ja TAIVAS väistyi pois niin kuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
Tuo viimeinen kohta on perin mielenkiintoinen, sillä VT:ssä mainitaan Herran levittäneen taivaat niin kuin teltan! (Jätän asian mietintämyssyyn ja menen nyt maate, joten hyvää yötä Yeshuassa!)- Israelson
Tuo unen kohta... "kuplia ja palaa" ....voisi kertoa siitä kun rautaa hehkutetaan ja kuona poistetaan niin jäljelle jää puhdasta terästä.
Muistui myös mieleen joku Raamatun kohta jossa kerrottiin....... "savi ja teräs ei sekoitu koskaan toisiinsa" !
Abba Isämme Siunausta päivääsi St.Yakov : ) Israelson kirjoitti:
Tuo unen kohta... "kuplia ja palaa" ....voisi kertoa siitä kun rautaa hehkutetaan ja kuona poistetaan niin jäljelle jää puhdasta terästä.
Muistui myös mieleen joku Raamatun kohta jossa kerrottiin....... "savi ja teräs ei sekoitu koskaan toisiinsa" !
Abba Isämme Siunausta päivääsi St.Yakov : )Näin 1980-luvun alussa Göteborgissa asuessani osin samankaltaisen unen, jossa mulle näytettiin avaruudesta Eurooppa ja silloinen Länsi-Saksa paloi tulimerenä kaikkia rajojaan myöten. Länsi-Saksaa ympäröivät valtiot eivät palaneet.
Ajattelin, että uni merkitsee ehkä sitä, että J-la tulee langettamaan rangaistustuomion Saksan ylle siitä, mitä saksalaiset tekivät juutalaisille Hitlerin aikoihin. Siksi mulle tuli kova hätä saksalaisten pelastumisen puolesta. Tein saksankielisiä trakuja ja menin heti kesälomallani Hampuriin jakamaan niitä ja evankelioimaan saksalaisia.
Muutaman vuoden kuluttua Berliinin muurit kaatuivat ja Saksat yhdistyivät. Se hämmästytti minua ja en todellakaan tiedä, että merkitsikö uneni tuota Saksojen yhdistymistä, vai onko Saksaan vielä tulossa sen historian voimakkain herätys ja ehkä sen jälkeen täystuho(?) Ehkä se merkitsee kaikkia noita kolmea. Se selitys tuntuu Raamatunhistoriallista taustaa vasten katsottuna mielestäni uskottavalta, sillä Saksaa painaa edelleen noin 6 miljoonan juutalaisen verivelka, mitä ei voida rahalla korvata!
- Yakov
On syytä tähdentää, ettei kukaan maan päällä oleva ihminen koskaan kykene tutkimaan kaikkia taivaita ylhäällä, koska Raamatussa on kirjoitettu Jeremia 31:37 "Näin sanoo Herra: Jos voidaan mitata taivaat ylhäällä ja tutkia maan perustukset alhaalla, silloin vasta minä hylkään Israelin jälkeläiset kaikki, kaiken sen tähden, mitä he ovat tehneet, sanoo Herra." Muualla Raamattua on kirjoitettu, ettei Herra koskaan tule hylkäämään kaikkia Israelin jälkeläisiä.
Uskon saaneeni unessa tehtäväksi tutkia taivaita vain siltä osin, kuin on tarpeen ymmärtääkseni J-lan suverenisuutta ja saadakseni sen kautta lisää ymmärrystä luodun olevaisen eri pääelementeistä, joita tämä maa ja kaikki taivaat (myös jatkossa pois lukien ikuinen, täydellinen ja muuttumaton ylin taivas) ovat. Kenties sen ohessa opin lisää siitä, mitä Yeshuan seuraava profetia nykyaikana merkitsee: "Ja on oleva merkit auringossa ja kuussa ja tähdissä, ja ahdistus kansoilla maan päällä ja epätoivo, kun meri ja aallot pauhaavat. Ja ihmiset menehtyvät pelätessään ja odottaessaan sitä, mikä maanpiiriä kohtaa; sillä taivaitten voimat järkkyvät.!" (luuk.21:25-26)
On mielenkiintoista tarkastella Raamatussa ilmoitettuja taivaiden ominaisuuksia:
Ensinnäkin alussa J-la loi taivaat ja maan. Ne on luotu J-lan Sanalla ja Hänen Hengellään. (1.Moos.1:1 ja Joh.1:1-3,10 ja Ps.33:6 ja Job 34:14-15)
Sitten J-la loi taivaanvahvuuden, jonka tarkoituksena on erottaa vedet, jotka ovat sen alla, vesistä, jotka ovat sen päällä. Sitten Hän kutsui taivaanvahvuuden taivaaksi. (1.Moos.1:6-8). Hän sanoi taivasta edelleen taivaanvahvuudeksi luodessaan sinne auringon, kuun ja tähdet. (1.Moos.1:14-18).
Taivaat on J-lan Poika luonut olemaan vain määräajan, kunnes ne ovat täyttäneet tarkoituksensa, vanhenevat / muutetaan / tuhotaan / tuhoutuvat / katoavat (Ps.102:26-27 ja Matt.24:35 ja Mark.13:31 ja 2.Piet.3:10).
Taivaat on luotu Isä J-lan tahdosta, J-lan Pojan, Yeshuan kautta ja Häneen. Kol. 1:16-17 Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja mikä maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät, olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia, hallituksia tai valtoja, kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen, ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
Taivailla on olemassa myös elastisia ominaisuuksia, koska:
a) Ne on levitetty kuin teltta tyhjyyden päälle.
- Job 9:8 hän yksinänsä levittää taivaat ja tallaa meren kuohun kukkuloita;
- Psalmi 104:2 Sinä verhoudut valoon niin kuin viittaan, sinä levität taivaat niin kuin teltan;
- Jesaja 40:22 Hän istuu korkealla maanpiirin päällä, kuin heinäsirkkoja ovat sen asukkaat; hän levittää taivaan niin kuin harson, pingottaa sen niin kuin teltan asuttavaksi.
b) Ne voidaan notkistaa:
- Psalmi 18:10 Hän notkisti taivaat ja astui alas, synkkä pilvi jalkojensa alla.
c) Ne voidaan avata siten, että ihminen voi nähdä ne Pyhän Hengen kautta:
- Hes. 1:1 Kolmantenakymmenentenä vuotena, neljännessä kuussa, kuukauden viidentenä päivänä, kun minä olin pakkosiirtolaisten joukossa Kebar-joen varrella, aukenivat taivaat, ja minä näin Jumalan näkyjä.
- Ap.t. 7:56 ja sanoi: "Katso, minä näen taivaat auenneina ja Ihmisen Pojan seisovan Jumalan oikealla puolella."
d) Taivas voidaan sulkea käärimällä se rullalle niinkuin juutalainen kirjakäärö:
- Ilm. 6:14 ja taivas väistyi pois niin kuin kirja, joka kääritään kokoon, ja kaikki vuoret ja saaret siirtyivät sijoiltansa.
- Voimme pohtia, että mitä tuo viime mainittu tarkoittaa hengellisesti. Ehkä sitä, että kun täysi määrä meitä valittuja kaikista kansoista on tullut pelastukseen sisälle, on aika siirtää meidät pois täältä maan päältä Isä J-lan luo lunastettujen taivaaseen ja maan päälle jätetyt jumalattomat ihmiset jäävät tulevien maanpiiriä kohtaavien tuomioiden kohteeksi(?)
Herättikö tämä sussa uusia ajatuksia?- jumalharha
.
- luodun maailman-
kaikkeuden koko?
Raamatullisen käsityksen mukaanhan "ensimmäinen taivas" on sääilmiöiden ilmakehä.
"Toinen taivas" on tähtien taivas. Sen kokoa kysyn sinun käsityksesi mukaan.
Kolmas taivas on ensimmäinen jumalallinen olotila, paratiisi,jonne paavalikin temmattiin:
2 Kor.12:2 Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen...
2 Kor.12:4 temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja......ei voida yksiselitteisesti osoittaa, että "ensimmäinen taivas" olisi sääilmiöiden ilmakehä. Ensimmäistä luoduista taivaista ei ole lainkaan nimetty Raamatussa, vaan jakeessa 1.Moos.1:1 todetaan vain "Alussa Jumala loi TAIVAAT ja maan." Kyseessä oli vähintään kaksi taivasta ja enintään ääretön määrä taivaita, mistä kerron jälempänä.
Jakeessa 1.Moos.1:8 mainitaan, miten J-la kutsui noiden jakeessa 1 mainittujen luomiensa taivaiden JÄLKEEN luomansa taivaanvahvuuden TAIVAAKSI. Edelleen voimme lukea jakeista 1.Moos.1:14-18, että J-la puhui samasta taivaanvahvuudesta, mihin Hän loi auringon, kuun ja tähdet, kuin Hän puhui jakeessa 8.
Siis vaikka yleisesti ajatellaan - ja miten itsekin olen aiemmin asian käsittänyt - maan ilmakehän olevan eräs taivaista ja sen ulkopuolella olevan avaruuden olevan erillinen taivas, niin sitä emme voi mielestäni perustella Raamatulla.
Nyt olen alkanut tuumia, että jospa kaikki se ihmissilmille näkyvä, mikä on maapallon pinnan ulkopuolella olevaa tilaa niin kauas kuin tähtiä riittää, onkin yhtä ja samaa taivasta, mutta siinä on sisäkkäin valtava määrä erilaisia taivaita, jotka voivat ulottua olemassa olevan avaruuden taakse äärettömyyksiin(?)
Tähän johtopäätökseen tulin siksi, että kerran minun silmäni avattiin valveilla ollessani näkemään toiseen taivaaseen (2.), jossa on J-lan sotajoukot ja myös saatanan sotajoukot. Mikään paratiisi se ei ollut, vaan sotatanner ja erillinen ulottuvuus. Siksi uskoakseni se on erillinen taivas.
...
Kysyit, että miten laajaksi käsitän avaruuden? Ensin olisi määriteltävä, että mikä osa ympärillämme olevasta äärettömästä tyhjyydestä on avaruutta. Jos oletamme sen olevan se alue, missä on pimeää ainetta, meteoriitteja, planeettoja, tähtiä, tähtijoukkoja, galakseja jne, niin sen laajuutta ei kukaan ihminen tiedä, koska me emme kykene millään instrumentilla tavoittamaan näkyvän universumimme ääriä, eikä pelkällä matematiikalla voida todentaa tavoittamattomia avaruuden alueita.
Uskon sen kuitenkin olevan äärellinen siksi, että Psalmissa 147:4 sanotaan "Hän (Herra) on määrännyt tähtien luvun, Hän kutsuu niitä kaikkia nimeltä." Koska tähtiä on tietty lukumäärä, niin se viittaa avaruuden olevan äärellinen. Einstein teoretisoi näkyvän universumin kaartuvan ja olevan sen vuoksi äärellinen. Mielenkiintoinen näkemys sekin.
Kolmas taivas (3.) on J-lan Paratiisi, kuten totesit. Sen tiedämme UT:n ilmoituksesta.
Uskon niiden lisäksi olevan vielä sellainen taivas, siis jo neljäs (4.), jota vastaava hämärä varjokuva on nykyinen turmeltunut maapallomme. Sen voisin kuvailla ikään kuin 3-ulotteisena täydellisenä tietokonemallina, jonka mukaan on tehty kaikki se, mitä näemme maan päällä ja jonka varaan se myös on rakennettu. Tämän ajatuksen sain nähdessäni kerran mahtavan ilmestyksen eräästä alueesta asuinseudullani nuoruudessani. Siinä näin kaiken sen, millaisia todellisessa näkyvässä ulottuvuudessa olevat maisemat puineen, peltoineen, jokineen, mäkineen ja teineen olivat hengellisessä ulottuvuudessa: satumaisen täydellisiä ilman mitään havaittavaa vajavaisuutta. Tämä näkyvä taivas (maa luotuineen ja tähtitaivas) kätkevät siten sisäänsä toisen ulottuvuuden: taivaan, joka on kenties neljäs(?)Sitten voinkin siirtyä viidenteen (5.) 'taivasryppääseen': Menneisyyden aikajanalla. Tähän voi sisältyä (ja uskoakseni sisältyykin) ääretön määrä taivaita! J-la, joka on aikakäsitteen ulkopuolella voi palata menneisiin maailmoihin ja niiden taivaisiin, joita ei ihmisen näkökulmasta, hänen aikasidonnaisuutensa vuoksi enää ole. Vaikka ne ovat aikaan sidotuille ihmisille sellaisia, mitä ei enää ole, niin se ei tee niitä J-lalle olemattomiksi. Luemme tähän viitteen jakeesta:
Saarn. 3:15 Mitä nyt on, sitä on ollut jo ennenkin; ja mitä vasta on oleva, sitä on ollut jo ennenkin. >>>Jumala etsii jälleen sen, mikä on mennyttäylhäältä, valkeuksien Isältä, jonka tykönä ei ole muutosta, ei vaihteen varjoa
...että tulin kohdissa 1/2 ja 2/2 siihen tulokseen, että taivaita on todennäköisesti lukematon määrä, koska J-la on ikuinen (Hänen olemassaololleen ei ole alkua eikä loppua) ja tästä hetkestä on olemassa aikajanalla yksi ikuisuus menneisyyteen ja siellä ääretön määrä J-lan luomia taivaita. Sen lisäksi on olemassa tästä hetkestä toinen ikuisuus tulevaisuuteen ja siellä ääretön määrä J-lan jo itseensä kätkettyinä luomiaan taivaita. Tämän perusteella taivaita on jopa kaksi kertaa ääretön määrä, mikä on sama kuin ääretön.
Kirjoitin havaintoni J-la keskipisteenä, koska me ihmiset emme luo taivaita, vaan Hän yksin luo niitä Yeshuassa. Koska J-la ei ole sidoksissa aikaan, vaan on ikuisuudessa, niin Hänelle kaikki ihmisen kannalta katsottuna jo kadotetut/tuhoutuneet/tuhotutkin taivaat ovat olemassa, koska J-la voi matkata menneisyyteen jopa äärettömän kauas ja tavoittaa ne. Samoin Hän voi matkata äärettömän kauas tulevaisuuteen niihin taivaisiin, joita ei ihmisen kannalta katsoen ole vielä edes luotu ja tutkia ja hallita niitä.
Raamatussa mainitaan, että J-la etsii jälleen sen, minkä Hän on kadottanut ja sekin mainitaan, että kaikki tulevatkin tapahtumat ovat olleet ikuisuudesta saakka kätkettyinä kaiken Luojassa. Tässä lopuksi nuo jakeet luettavaksesi:
a) Saarn. 3:15 Mitä nyt on, sitä on ollut jo ennenkin; ja mitä vasta on oleva, sitä on ollut jo ennenkin. >>>Jumala etsii jälleen sen, mikä on mennyttä.>salaisuuden, joka on ollut kätkettynä ikuisista ajoista ja polvesta polveen- Haarp
Katso Dokumentti ohjelma !
JIM D: Mahdottomasta tulee totta 20.3.2010 21.00
Sääsota. Säänmanipulointimenetelmien kehittyessä vihollinen voidaan tulevaisuuden sodankäynnissä tuhota maanjäristyksien, tulvien ja hyökyaaltojen avulla. Amerikkalainen dokumenttisarja.
http://www.ruutu.fi/video?vt=video_episode&vid=224410
http://fi.wikipedia.org/wiki/HAARP
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1883723&pos=hl-ul-1
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=1884185&pos=hl-ko-3
http://www.youtube.com/results?search_query=jesse ventura haarp&search_type=&aq=2...kyetty estämään sateita viimeksi esim. Peking'in olympialaisten aikana 2008.
Mielenkiintoinen kohta videossa oli Iso-Britanniassa 1952 tehty salainen koe, jossa lentokoneiden avulla pilvien korkeustasolle ilmakehää suihkutettiin paljon hopeajodidia ja syntyi eräälle paikkakunnalle ennennäkemätön kaatosade, jolloin yhtenä päivänä satoi 250 kertaisesti kyseisen alueen koko kuukauden sademäärä!
Mitä tulee videoissa mainittuihin eritaajuisten ja eritehoisten sähkömagneettisten aaltojen vaikutukseen sään muodostumisessa ja maanjäristysten aikaan saamisessa, niin se on uskottaa siksi, että tietyillä aallonpituuksilla ja riittävällä teholla voidaan keinotekoisesti laukaista maankuoren liitoskohtien kasautunutta jännitettä.
Tuskin ihmiset ehtivät kehittää noita menetelmiä riittävän pitkälle eli käyttövalmiiksi aseiksi asti tai ainakaan ottamaan niitä käyttöön ennen ns. 'viisaiden neitseiden' ylöstempausta. Meitä ei taivaan kirkkauden asunnoissa kiinnosta enää tämän maailman myrskyt... :o)- Haarp
Yakov kirjoitti:
...kyetty estämään sateita viimeksi esim. Peking'in olympialaisten aikana 2008.
Mielenkiintoinen kohta videossa oli Iso-Britanniassa 1952 tehty salainen koe, jossa lentokoneiden avulla pilvien korkeustasolle ilmakehää suihkutettiin paljon hopeajodidia ja syntyi eräälle paikkakunnalle ennennäkemätön kaatosade, jolloin yhtenä päivänä satoi 250 kertaisesti kyseisen alueen koko kuukauden sademäärä!
Mitä tulee videoissa mainittuihin eritaajuisten ja eritehoisten sähkömagneettisten aaltojen vaikutukseen sään muodostumisessa ja maanjäristysten aikaan saamisessa, niin se on uskottaa siksi, että tietyillä aallonpituuksilla ja riittävällä teholla voidaan keinotekoisesti laukaista maankuoren liitoskohtien kasautunutta jännitettä.
Tuskin ihmiset ehtivät kehittää noita menetelmiä riittävän pitkälle eli käyttövalmiiksi aseiksi asti tai ainakaan ottamaan niitä käyttöön ennen ns. 'viisaiden neitseiden' ylöstempausta. Meitä ei taivaan kirkkauden asunnoissa kiinnosta enää tämän maailman myrskyt... :o)Merelle saivat ongelmaksi Pekingin eteen leväkasvuston jota oli vaivaksi asti ja kilpapurjehdus oli vaikeuksissa.
Käsipelillä yli 10.000 keräsi sitä kasvustoa lauttoihin En nyt muista miten se purjehduskisa saatiin käyty läpi ?
Talvisin Venäjän Moskova kärsi pahoista lumiongelmista ja Venäläiset levitti yläilmoihin hopeajodia Moskovan esikaupunki alueen yllä ja lumituli alas esikaupungissa, mutta kun siellä ei ollut riittävästi vesi ja viemäri verkostoa se tuhosi teitä ja ojia, mutaa ja floskaa kaikkialla.
Parempi kun ei ihminen sekantuisi moiseen sään manipulointi touhuun ollenkaan, mutta tulossa on myrskyjä, tulvia, sotia, nälänhätää jne... Perkeleen työtä ihmisen kautta ! - Esko Halkosaari
Yakov kirjoitti:
Tuskin ihmiset ehtivät kehittää noita menetelmiä riittävän pitkälle eli käyttövalmiiksi aseiksi asti tai ainakaan ottamaan niitä käyttöön ennen ns. 'viisaiden neitseiden' ylöstempausta. Meitä ei taivaan kirkkauden asunnoissa kiinnosta enää tämän maailman myrskyt... :o) - Voijummijammi!
Yakov kirjoitti:
Tuskin ihmiset ehtivät kehittää noita menetelmiä riittävän pitkälle eli käyttövalmiiksi aseiksi asti tai ainakaan ottamaan niitä käyttöön ennen ns. 'viisaiden neitseiden' ylöstempausta. Meitä ei taivaan kirkkauden asunnoissa kiinnosta enää tämän maailman myrskyt... :o)Että olet näiden ns. temmattavien joukossa? Onko jumala kertonut?
Voijummijammi! kirjoitti:
Että olet näiden ns. temmattavien joukossa? Onko jumala kertonut?
...siitä mulle lupauksen samana iltana ja heti sen jälkeen, kun olin tehnyt päätöksen seurata Hänen Poikaansa Yeshuaa.
Olen seurannut Yeshuaa noin 40 vuoden ajan.
Tule sinäkin tälle vanhurskasten polulle, joka on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan, sydänpäivään saakka!
- Sydänpäivä koittaa taivaassa, kirkkauden asunnoissa, jotka ovat aina kirkkautta tulvillaan! HalleluYah!Haarp kirjoitti:
Merelle saivat ongelmaksi Pekingin eteen leväkasvuston jota oli vaivaksi asti ja kilpapurjehdus oli vaikeuksissa.
Käsipelillä yli 10.000 keräsi sitä kasvustoa lauttoihin En nyt muista miten se purjehduskisa saatiin käyty läpi ?
Talvisin Venäjän Moskova kärsi pahoista lumiongelmista ja Venäläiset levitti yläilmoihin hopeajodia Moskovan esikaupunki alueen yllä ja lumituli alas esikaupungissa, mutta kun siellä ei ollut riittävästi vesi ja viemäri verkostoa se tuhosi teitä ja ojia, mutaa ja floskaa kaikkialla.
Parempi kun ei ihminen sekantuisi moiseen sään manipulointi touhuun ollenkaan, mutta tulossa on myrskyjä, tulvia, sotia, nälänhätää jne... Perkeleen työtä ihmisen kautta !"Parempi kun ei ihminen sekantuisi moiseen sään manipulointi touhuun ollenkaan, mutta tulossa on myrskyjä, tulvia, sotia, nälänhätää jne... Perkeleen työtä ihmisen kautta !"
Myös kaikenlainen kasvien geenimanipulointi tulee johtamaan lopulta nälänhätään, vaikkei muista kasvien kasvuedellytyksistä olisikaan sille estettä. Katselin myös tätä katastrofia koskevan mielenkiintoisen videon, jossa puhuttiin hybridisiemenistä ja niihin tulevista ongelmista. Siinä Sid Rothin vieraanana oli John Paul Jackson:
http://tv7.fi/vod/player.html?file=yliluonnollista-201-n.MP4&dir=yliluonnollista- Voijummijammi!
Yakov kirjoitti:
...siitä mulle lupauksen samana iltana ja heti sen jälkeen, kun olin tehnyt päätöksen seurata Hänen Poikaansa Yeshuaa.
Tule sinäkin tälle vanhurskasten polulle, joka on kuin aamurusko, joka kirkastuu kirkastumistaan, sydänpäivään saakka!
- Sydänpäivä koittaa taivaassa, kirkkauden asunnoissa, jotka ovat aina kirkkautta tulvillaan! HalleluYah!Ei kiitos. Toivottavasti en koskaan joudu sellaiseen tilaan, että kuulen olemattomien puhetta.
Ei kiitos. Toivottavasti en koskaan joudu sellaiseen tilaan, että kuulen olemattomien puhetta.
...tilassa Raamatun opetusten mukaan ;)
Luemme siitä Room. 4:17 - niinkuin kirjoitettu on: "Monen kansan isäksi minä olen sinut asettanut" - sen Jumalan edessä, johon hän uskoi ja joka kuolleet eläviksi tekee ja kutsuu olemattomat, ikään kuin ne olisivat.
- Hän (J-la) kutsuu siis OLEMATTOMAT ikään kuin ne olisivat!
Voitko todistaa olevasi olemassa?
Ps. Vastaukseksi ei riitä "Ajattelen, siis olen!", koska en ole löytänyt viesteistäsi yhtään 'ajatusta' :)- Voijummijammi!
Yakov kirjoitti:
...tilassa Raamatun opetusten mukaan ;)
Luemme siitä Room. 4:17 - niinkuin kirjoitettu on: "Monen kansan isäksi minä olen sinut asettanut" - sen Jumalan edessä, johon hän uskoi ja joka kuolleet eläviksi tekee ja kutsuu olemattomat, ikään kuin ne olisivat.
- Hän (J-la) kutsuu siis OLEMATTOMAT ikään kuin ne olisivat!
Voitko todistaa olevasi olemassa?
Ps. Vastaukseksi ei riitä "Ajattelen, siis olen!", koska en ole löytänyt viesteistäsi yhtään 'ajatusta' :)Mitään ajattelemisen aihetta liiemmin ajatellutkaan julistaa. Totean vain mitä mieltä olen erinäisistä väitteistä. Siltikin.. En edelleenkään halua koskaan kuulla päässäni ääniä .Olen olemassa siksikin ,koska pystyn lähettämään viestejä tänne fyysisesti.
Mitään ajattelemisen aihetta liiemmin ajatellutkaan julistaa. Totean vain mitä mieltä olen erinäisistä väitteistä. Siltikin.. En edelleenkään halua koskaan kuulla päässäni ääniä .Olen olemassa siksikin ,koska pystyn lähettämään viestejä tänne fyysisesti.
...nyt kun vahvasti uskot olevasi olemassa, niin mietipä seuraavia kysymyksiä ja kysy itseltäsi:
(Mä oon niin utelias, että kernaasti lukisin sun vastauksesi niihin...:)
1) Mistä olen alun perin alkuisin?
- Kuka minut on luonut?
- Milloin minun olemassaoloni alkoi?
- Mistä hetkestä alkaen minä olen persoona?
2) Miksi olen olemassa?
- Mikä on olemassaoloni tarkoitus?
- Keitä varten olen olemassa?
- Ketä varten ensisijaisesti olen olemassa?
3) Miten kauan olen olemassa?
- Elääkö minuuteni myös kehoni kuoleman jälkeen?
- Jos elää, niin millaisessa olomuodossa se on?
- Entä millainen on kuolleiden olinpaikka?
4) Ovatko taivas ja helvetti olemassa?
- Jo ovat, niin miten kauan sinne päätyvät ovat siellä?
- Millainen on pelastettujen olinpaikka, taivas?
- Millainen on kadotettujen olinpaikka, helvetti?
5) Miten varma voin olla helvetin ja taivaan olemassaolosta?
- Voinko saada tietoisuuden niiden olemassaolosta?
- Jos voin, niin miten?
- Miten voin varmistua pääseväni taivaaseen?
6) Mistä tiedän J-lan puhuvan Raamatun kautta?
- Onko Raamattu luotettava?
- Entä ne monet ristiriitaisuudet Raamatussa?
- Koska Raamatussa on käännösvirheitä, niin miten voin luottaa siihen?
7) Onko J-la olemassa?
- Jos Hän on, niin mistä Hän on saanut alkunsa?
- Jos Hän on, niin onko Hän Kaikkivaltias?
- Jos Hän on Kaikkivaltias, niin miksi Hän sallii pahaa tapahtuvan?
8) Onko J-lalla todellakin Poika, Nimeltä Yeshua?
- Jos on, niin miksi Hänet uhrattiin ihmisten syntien vuoksi?
- Miten Hänen sijaiskuolemansa voi pelastaa minut?
- Miten voin ottaa Yeshuan vastaan sydämeeni asumaan?
9) Onko Pyhä Henki olemassa?
- Jos on, niin miksi Häntä ei voida nähdä?
- Onko Hänen vastaan ottamisensa tarpeen pelastumisekseni?
- Jos on, niin miten voin vastaan ottaa Hänet?
10) Mitä on UT:n mukainen uudestisyntyminen?
- Miksi se on välttämätöntä voidakseni pelastua?
- Miten voin varmuudella kokea sen?
- Miten minun tulee vaeltaa uudestisyntymisen jälkeen?
...
Ps. Tahdon painottaa sitä, että sen lupauksen, minkä J-la antoi mulle ollessani 12-vuotias, löysin 10 vuotta myöhemmin profeetta Jesajan kirjasta 40:31 suoraan minuun kohdistettuna. Uskoni ei siis perustu pelkästään kuulemaani J-lan lupaukseen, vaan sen lisäksi Raamatun luotettavaan VT:n Kirjoitukseen, jossa koko kyseinen luku (Jes.40) kertoo luvatusta Messiaasta, Yeshuasta, joka on J-lan pelastussuunnitelman keskipiste.
Siunausta olemassaoloosi myös ajan rajan takana ja sen löydät vain Yeshuassa!Haarp kirjoitti:
Merelle saivat ongelmaksi Pekingin eteen leväkasvuston jota oli vaivaksi asti ja kilpapurjehdus oli vaikeuksissa.
Parempi kun ei ihminen sekantuisi moiseen sään manipulointi touhuun ollenkaan, mutta tulossa on myrskyjä, tulvia, sotia, nälänhätää jne... Perkeleen työtä ihmisen kautta !hopeajodidi on myrkkyä, jonka käyttäminen pitäisi mielestäni kansainvälisesti lailla kieltää!
Tässä ote alla olevasta linkistä:
"Sateen estäminen on vain yksi sovellus keinotekoisesta sateen synnyttämisestä. Yleisempää on pyrkimys saada sadetetuksi pilvet kuivuudesta kärsivillä peltoalueilla. Hopeajodidi on kuitenkin myrkky, joten sen laaja käyttäminen viljelyalueilla on vaarallista."
http://www.talentum.com/doc.te?f_id=471608- harahapää
Yakov kirjoitti:
- Sydänpäivä koittaa taivaassa, kirkkauden asunnoissa, jotka ovat aina kirkkautta tulvillaan! HalleluYah!Siis harhaääni?
- --------------------
Ei kiitos. Toivottavasti en koskaan joudu sellaiseen tilaan, että kuulen olemattomien puhetta.
.....................................
- ja sitä
harahapää kirjoitti:
Siis harhaääni?
on jatkunut jo 40v ja aiheuttaa öistä tarvetta soitella ihmisille nämä äänet??
Onpa outoa? - nasse.
ja sitä kirjoitti:
on jatkunut jo 40v ja aiheuttaa öistä tarvetta soitella ihmisille nämä äänet??
Onpa outoa?
...maanantaina klo 20 jälkeen keskusteluketjuun ilmaantuneet uudet häiriköt ovat karanneet?
Hmmmm.... Tuskin he tulevat pakoiluretkillään omin avuin toimeen, joten pitääpä hälyttää noutajat hakemaan heidät takaisin suljetuille osastoille...- Kritik
VIIKATEMIES. kirjoitti:
Saastainen saastuu, ja pyhä pyhittyy. "Älkää koskeko saastaiseen, niin minä otan teidät huostaani"
sanoo Raamattu
- thelema666
AL I,40: ...Tee
mitä tahdot on oleva koko Laki. - Iltavirkku
...joiltakin suljetuilta osastoilta.
Voi surku tätä aikaa, kun täyshoitoa tarvitsevia potilaita pistetään ulos avohoitoon kaduille :(- Lainalainen
Jeesus sanoi," Kysytte, missä se taivas on." Mutta minä sanon, että taivasten valtakunta on sisäisesti teissä itsessänne. Tarkoittaako tämä sielutietoisuutta vai mitä? Onhan Jeesus raamatun mukaan sanonut myös, että" ennenkuin sinä synnyit, minä sinut nimeltä tunsin ja elinpäiväsi olivat lasketut". Selventäisikö joku viisaampi tätä sanomaa?
Lainalainen kirjoitti:
Jeesus sanoi," Kysytte, missä se taivas on." Mutta minä sanon, että taivasten valtakunta on sisäisesti teissä itsessänne. Tarkoittaako tämä sielutietoisuutta vai mitä? Onhan Jeesus raamatun mukaan sanonut myös, että" ennenkuin sinä synnyit, minä sinut nimeltä tunsin ja elinpäiväsi olivat lasketut". Selventäisikö joku viisaampi tätä sanomaa?
Luuk. 17:21
20. Ja kun fariseukset kysyivät häneltä, milloin Jumalan valtakunta oli tuleva, vastasi hän heille ja sanoi: "Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
21. eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on teidän keskellänne."
Jakeen 21 loppuosa pitää siis sanatarkasti kreikkalaisen Textus Receptuksen mukaan kääntää näin: "...sillä Jumalan kuningaskunta on teidän keskellänne."
Se merkitsee samaa, kuin mitä Yeshua julistustyönsä alussa saarnasi kaikkialla Israelissa: "Tehkää parannus ja uskokaa suuri ilosanoma, sillä Jumalan Kuningaskunta on tullut lähelle!" Tuo J-lan Kuningaskunta tulee meitä lähelle vain silloin, kun Yeshua lähestyy meitä.
Mielestäni opetus osoittaa selvästi sen, että kyse on hengellisestä ulottuvuudesta, jonne ei voida mennä kuten tässä kolmiulotteisessa maailmassa paikasta A paikkaan B.
J-lan kuningaskunta (lyhennettynä JK) voidaan ainoastaan ottaa uskoen vastaan tai hylätä se. Saamme JK:n ainoastaan ottamalla sydämessä uskoen vastaan suuren ilosanoman Yeshuasta ja pyytämällä Hänet tulemaan sydämeemme asumaan, puhdistamaan sydämemme kaikesta synnistä ja alkamaan hallita meitä.
Ratkaisevaa on myös se, että Yeshua sanoi seuraavaa: (Joh.10:7-9)
7. Niin Yeshua vielä sanoi heille: "Totisesti, totisesti minä sanon teille: >>>minä olen lammasten ovi ovi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184261Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032360Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421901- 771505
- 1591473
Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.91304Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik34788- 10761
- 106747
- 27721