Kansanedustaja Hemming: verovähennys myös taideostoista
Verotuksessa myönnettävälle kotitalousvähennykselle on ideoitu jälleen uutta käyttöä. Kansanedustaja Hanna-Leena Hemming (kok) ehdottaa, että verovähennyksen saisi myös taiteilijoilta tai gallerioista ostetuista taideteoksista.
http://www.hs.fi/uutiset/?cmp=tm_etu_uutiset
Hemmingin tuorein aivopieru
26
305
Vastaukset
- aa
ehkäpä sitten suomalaiskotien seinillä alkaisi olla muutakin kuin valkoista maalia. Jäis vähemmän rahaa markettien turhanpäiväisiin ruokaostoksiin, jotka aiheuttavat vain ylipainoa ja elintasosairauksia.
- tarkkailija,,
Olen pitemmänaikkaa odottanut julkisuudenkipeältä Hemmingiltä jotain vastaavaa.Kaikki tämä ettei
hän unohtuisi.Hemming voisi jalostaa ehdotustaan,että kotitalousvähennys myös ruokakaupan laskuista. - 12+16
Kyllä kotiin tilatuista seksipalveluistakin verovähennys tarttis saada.
- Nahkansa raha myynyt
Jaa no korjataanpa heti.
- rehellinen(jyk)
haluaa kokkareille verotukia.
- sydämetöntä
ilmaisu
- verotettu
veroja
- karhuvaara
kaveri
- hämminkiä
ollilat sano
- haluan tiurata
vpj:ksi
- pesukoneet
myös
- fdscxz
vähennyksiä ne saa lahjukseksi.
- verovapautta
kokoomuslaisille
- halllitukseen
varmaan
- tyrkky
oon
- noussee?
kesäkuussa
- herää kysymys
onko antanut?
- onkaientiiä
herää kysymys kirjoitti:
onko antanut?
Kenelle/keille?
- taas täällä
Onko kivaa spämmätä yhden sanan viestejä? Miksi et syö niitä sinulle määrättyjä lääkkeitä?
- kesäkuusskaan
pääse hallitukseen
- Anne ollila
populismin huippu
- hgyfyftvtyfvu
"Jokainen voi olla ollila, jos vain haluaa"-Hemmingillä on varmaan seinä täynnä näitä kokoomuksen ruiskukkatauluja. Niistäkö pitäisi nyt vielä saada verovähennystä. Vaalit on tulossa, tauluja myytävänä.
- Fantastico,tico,tico
hgyfyftvtyfvu kirjoitti:
"Jokainen voi olla ollila, jos vain haluaa"-Hemmingillä on varmaan seinä täynnä näitä kokoomuksen ruiskukkatauluja. Niistäkö pitäisi nyt vielä saada verovähennystä. Vaalit on tulossa, tauluja myytävänä.
Aattelin tilata tämmöisen tilataideteoksen
PATIOLLENI pajupuskan viereen.
-lahoa tupeensahattua lautaa raameiksi
-talkoorukkaset ripustetaan taustalevyyn
Tämä on sitä Merkonomismin uutta tyylisuuntaa
(ts.sitä myydään vain pankinjohtajille)
FANTASTISTA,eikö totta
- hemminkiä
olla
- tuerettakaan
ole kovin
- aseministeri
Hemminki
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1952043
- 1331138
- 1131063
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21805- 58796
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä34721ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42628Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175574Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45538- 9522