Hemmingin tuorein aivopieru

sukkahousumiäs

Kansanedustaja Hemming: verovähennys myös taideostoista

Verotuksessa myönnettävälle kotitalousvähennykselle on ideoitu jälleen uutta käyttöä. Kansanedustaja Hanna-Leena Hemming (kok) ehdottaa, että verovähennyksen saisi myös taiteilijoilta tai gallerioista ostetuista taideteoksista.

http://www.hs.fi/uutiset/?cmp=tm_etu_uutiset

26

305

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa

      ehkäpä sitten suomalaiskotien seinillä alkaisi olla muutakin kuin valkoista maalia. Jäis vähemmän rahaa markettien turhanpäiväisiin ruokaostoksiin, jotka aiheuttavat vain ylipainoa ja elintasosairauksia.

    • tarkkailija,,

      Olen pitemmänaikkaa odottanut julkisuudenkipeältä Hemmingiltä jotain vastaavaa.Kaikki tämä ettei
      hän unohtuisi.Hemming voisi jalostaa ehdotustaan,että kotitalousvähennys myös ruokakaupan laskuista.

    • 12+16

      Kyllä kotiin tilatuista seksipalveluistakin verovähennys tarttis saada.

    • Nahkansa raha myynyt

      Jaa no korjataanpa heti.

    • rehellinen(jyk)

      haluaa kokkareille verotukia.

    • sydämetöntä

      ilmaisu

    • verotettu

      veroja

    • karhuvaara

      kaveri

    • hämminkiä

      ollilat sano

    • haluan tiurata

      vpj:ksi

    • pesukoneet

      myös

      • fdscxz

        vähennyksiä ne saa lahjukseksi.


    • verovapautta

      kokoomuslaisille

    • halllitukseen

      varmaan

    • tyrkky

      oon

    • noussee?

      kesäkuussa

      • herää kysymys

        onko antanut?


      • onkaientiiä
        herää kysymys kirjoitti:

        onko antanut?

        Kenelle/keille?


      • taas täällä

        Onko kivaa spämmätä yhden sanan viestejä? Miksi et syö niitä sinulle määrättyjä lääkkeitä?


    • kesäkuusskaan

      pääse hallitukseen

    • Anne ollila

      populismin huippu

      • hgyfyftvtyfvu

        "Jokainen voi olla ollila, jos vain haluaa"-Hemmingillä on varmaan seinä täynnä näitä kokoomuksen ruiskukkatauluja. Niistäkö pitäisi nyt vielä saada verovähennystä. Vaalit on tulossa, tauluja myytävänä.


      • Fantastico,tico,tico
        hgyfyftvtyfvu kirjoitti:

        "Jokainen voi olla ollila, jos vain haluaa"-Hemmingillä on varmaan seinä täynnä näitä kokoomuksen ruiskukkatauluja. Niistäkö pitäisi nyt vielä saada verovähennystä. Vaalit on tulossa, tauluja myytävänä.

        Aattelin tilata tämmöisen tilataideteoksen
        PATIOLLENI pajupuskan viereen.

        -lahoa tupeensahattua lautaa raameiksi
        -talkoorukkaset ripustetaan taustalevyyn

        Tämä on sitä Merkonomismin uutta tyylisuuntaa
        (ts.sitä myydään vain pankinjohtajille)

        FANTASTISTA,eikö totta


    • hemminkiä

      olla

    • tuerettakaan

      ole kovin

    • aseministeri

      Hemminki

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe