tässä nyt aattelin koittaa,josko löytyisi eräs neitonen. eli,olit tampereen acutassa maanantaina 15.3 n.klo 18 aikoihin. tiedä sitten,mutta musta tuntui että olisin samantien ihastunut suhun. iältäsi olet varmaan 18-22 v,sinulla on tummat hiukset,päässäsi oli tumma pipo joka meni pitkälle taaksepäin. jalassa tumman siniset farkut.istuit minua vastapäätä a ja b aulan välissä. en minä mikään lääkäri ole,mutta luulisin että sinulla oli jotain flunssan tyylistä,hieman kuumeiselta näytit. mutta niin suloiselta :)
olen siis se,joka istui vastapäätäsi,katseet kohtasivat aina välillä,sitten kävitkin jossain välillä ja tulit takas.melkein kun olit tullut,niin minut jo kutsuttiin sisään.ja kun pääsin pois olit edelleen siinä.ja ny harmittaa kun en sinulle mitään sanonut...
jos tunnistit itsesi tästä tai kaverisi osuu tuohon kuvaukseen maanantaina acutasssa,niin laita jotain tänne.olisi niin kiva tavata ja ehkä pystyisin jopa puhumaankin jotain,ettei olisi niin ujo :)
Tampere-Acuta
mies+kepit
0
390
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 713095
- 922865
- 512105
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201565- 151349
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..51328Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131301Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein131273- 181250
Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin241232