http://www.hs.fi/paakirjoitus/artikkeli/Muukalaispelko ja seksuaalisuus kietoutuvat toisiinsa/HS20081214SI1MP02cpv
Helena Oikarinen-Jabai on siis jonkin tutkija, joka on sitä mieltä että rasismi kumpuaa pelosta mustan miehen seksuaalisuutta kohtaan, eli selkokielellä: rasistit pelkäävät että mamut vievät suomalaiset naiset.
Minua taas kiinnostaisi tietää että kuinka paljon mustan munan himo ohjaa suvaitsevaisten naisten maahanmuutto-kantoja? Nimestäkin kuulee että tutkijatar Oikarinen-Jabai ei ole valinnut puolisokseen suvaitsevaista suomalaista miestä vaan todennäköisesti afrikkalaisen machon. Kyllähän siiinä järki sumenee kun ratsastaa mustalla jöllillä yöt läpeensä. Jabai, Jabai!!! Helena huutaa kiihkon hetkellä.
Myös parilla Hesarin ja YLE:n nuorehkolla naistoimittajalla on selvästi vierasperäinen sukunimi normaalin suomalaisen etunimen jatkona, esim. Negus, Nalbantoglu.
Helena Oikarinen-Jabai
Taboooo
2
1363
Vastaukset
- jkfsdlfj
Onko suvaitsevaisten naisten suhteet tummiin miehiin tabu kun keskustelua ei synny? Liian arkaluontoinen aihe?
- Anonyymi
Oikarisen sukuseura kyrvähtäny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!
Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,1055731Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
- 1241097
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
- 66857
- 75798
Salailu jatkuu, poliisi tutkii
Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää17741