Vedellä kulkeva Mondeo!

Luotain-56

Vihdoinkin se on totta!Mä olen onnistunut kehittämään autonmoottorin joka ei käy bensalla vaan tavallisella vedellä.Homma vaati aikamoista pähkäilyä ja suunnittelua sekä hiukan lisälaitteita konehuoneen puolelle.Koska nyt ei tarvitse plutrata haisevan polttoaineen kanssa niin kiinnitin autoni katolle 180 litran muovitynnörin.Se pysyy hyvin kattotelineellä kun vedin vähän narua ympärille.Pensatankki on nyt tarpeeton joten irroitin sen kokonaan ja yhdistin pensaletkut tynnöristä tuleviin puutarhaletkun pätkiin.Pumppua ei tarvitse sillä vesihän tulee omalla paineellaan koska moottori on alempana.Lainasin naapurilta autoa ja peräkärryn johon nostin 200 litran tyhjän tynnörin.Ja sitten ajoin huoltoasemalle hakemaan vettä.Siellähän on mittarikentällä niitä vedenottopisteitä ja mä otin 95-asteista vettä koska siinä oli vihreä pistooli.Sehän tarkoittaa että se on ekologinen vaihtoehto.Täytin siinä tynnörinlämpimällä vedellä ja kaasuttelin kotia päin.Käsipumpulla mä sitten pumppasin vedet auton vesitynnöriin.Koska mulla oli nyt 20 litraa ylimääräistä vettä niin mä täytin syylärin ja pissapoikasäiliön samalla vaivalla.Ja kun mä käynnistin auton niin sehän käydä naputteli niin tasaisesti ettei milloinkaan ennen!Huomenna mulla on katsastus edessä ja vähän jännittää katsastusmiehen suhtautuminen asiaan.Luulisin kyllä että muutoskatsastus ei tuota mitään ongelmaa.Hiukan mua kyllä ihmetyttää ihmisten epärehellisyys sillä kun lähdin sieltä huoltamon pihalta niin joku huusi kovaan ääneen bensavarkaista.En kerinnyt seuraamaan rosvon touhuja koska mä tuijotin koko ajan sitä vesimittaria.Viitsinyt kastella naapurin kärryä vedellä kun on sen verran pakkasta.Mutta huomenna on jännä päivä edessä joten viisainta mennä nukkumaan.Hyvää Ötyä!

1

101

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sisältä kultaa

:))))))))) Mulle kans vesimoottori rinkelipussiini :)))))))) Hyvää ötyä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      83
      1332
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      45
      950
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      367
      788
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      142
      749
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      55
      689
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      117
      667
    7. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      648
    8. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      625
    9. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      76
      612
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      56