kuuluu kun ei ole enään kotikadussa ja ois kiva tietää koska se saapuu uudestaan kotikadulle
mitähän tuulille
3
814
Vastaukset
- mannejyrää
Uudet tuulet puhaltaa, eihän sen vanhemmistakaan ole enää juurikaan tietoa.
- Uudessa elämässä
Tuuli eli Siiri Sinnemäki on jo kaksikymppinen nainen, eikä häntä voi käyttää sarjassa enää siihen söpön, sirkeäsilmäisen ja vähän nenäkkään tytön rooliin, mihin aikoinaan valittiin. Sitä paitsi tuon ikäsiä nuoria sarjassa on nykyisin mukana liiankin kanssa. Todennäköisesti Sinnemäki ei myöskään itse halua näytellä sarjassa, mitä sitten todellisessa elämässä tekeekin.
Lähtihän se Siirin isovelikin yhtäkkiä interailille ja sille tielle jäi ilman että vanhemmat olisivat perään kyselleet. Ei kysellä mekään. - 23089tuhi4gjrnb
No jos nyt haluat oikeasti kuulla, niin Tuulilla ei todellakaan mene hyvin!
Tuulihan oli tunnetusti tämä leboparin kolmas pyörä. Lapsien äiti oli hyvinkin ns. tulistunut Tuulin häsläämisestä ja lähetti tämän provessori Nordströmin klinikalle sukupuolen- polven ja -lajin muutosleikkaukseen.
Tänä päivänä Tuuli roikkuu transvestiittilaiskiaisena Adelaiden keskuspuistossa Austraaliassa (pääsi sinne esiintymällä Quantasin hinttaripurserin poikaystäväturriaisena).
Riittääks tää sulle, neropatti?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001700Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy561336Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?731285Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 108840
Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37830