Helppo tehä mut ei pidä paikkaansa.
Tääl käytetää usei tuota DDDDD. Mä hölmö tietty taas uskoin teitä.
Luulin et DDD tarkottaa naurua ja hyvää oloo.
Ostin rintsikat mis oli tuo DDD. Ne on kaikkee muuta ku hyvältä tuntuvat, eikä naurata yhtää ne päällä. Ihan kauheen näköset tiukan puseronki alla. Pakko laittaa kaikemaailma vyllinkiä muutaki ku mun rinnat.
Älkää aina puhuko mitä sattuu. Mä ku ota aina oppia täältä ku tääl tuntuu oleva nii Fiksua sakkia oikee isolla ähäFällä !!!!!!
Olisko se DDD sitteki ilkee hörönauru CCCC?
Taas mulla on ihan liikaa funtsailtavaa tossakin :DDDD
http://www.youtube.com/watch?v=XCr2yCxANJ8
:DDDDDDDDDD
26
393
Vastaukset
- :)
alkaa olla huuhaameininkiä. Sun alotus on 100% huuhaalle sopiva aloitus. Hyvä Ainailonasi.
:-DDDDDDMä ku ihan tosissani kirjotin. Hyvä ku kelpas. Ei nää liivit kuiteskaa oo hyvät ja se o iha tosi.
- ainasurunasi
ainailonasi kirjoitti:
Mä ku ihan tosissani kirjotin. Hyvä ku kelpas. Ei nää liivit kuiteskaa oo hyvät ja se o iha tosi.
et sulla on niin pienet hinkit että tarvii yli D:n kuppeja. Miks ostit niin isot?
- !!DDDDDD
mitä ainailonasi?
Olet huuhaan helmi. Hyviä aloituksia aina!!Yritän ainaki mut tuo DDDDDD hämää eelleen.
Pitää kai mennä taas duuniinki, että saa rahat uusii rintsikoihi.kans kiittää vissii ku kehutaa :DDDDDD.
Ai että ottaa polvii ku niiailee tääl yhtä mittaa.- ainasurunasi
ainailonasi kirjoitti:
Yritän ainaki mut tuo DDDDDD hämää eelleen.
Pitää kai mennä taas duuniinki, että saa rahat uusii rintsikoihi.tuo =>D tarkoittaa valtavaa HEPPIÄ.
- Ainakainalosi
Tosi piukan isot ne pitää!!!!!!!!! http://www.youtube.com/watch?v=mTPN4W0PlcQ&feature=related
Aina kannattaa ostaa isot, jos samalla rahalla saa :)
Niin mäkin tein, kun kengät ostin. Sain neuvon, että kyllä ne pitäessä "kutistuu" :DDDDDDDD
Vähän ne "hölskyy" kävellessä, mutta haitanneeko tuo mitään.
Kyllä tältä palstalta hyvää oppia saa ja neuvot ne vasta kannattaa ottaa tosissaan.
Suukko hymyhuulille- .)))))
luikko kotkon sulle lähettämän uhoviestin?vastasikko?
laita palstalle niin saadaan nauraa tänäänkin oikeen kunnolla sille.))) - pahapena
mä pelaan lätkää ja ostin nää munasuojukset...aina vaa hölskyy ja hölskyy :(((((((
.))))) kirjoitti:
luikko kotkon sulle lähettämän uhoviestin?vastasikko?
laita palstalle niin saadaan nauraa tänäänkin oikeen kunnolla sille.)))hyvinkin tarkasti ja vastasinkin.
Olin vaan just tullut syömästä kunnon pihviaterian, niin ei tuo päiväkahviseura oikein jaksanut kiinnostaa.
Enkä oikein perusta muutenkaan, kun miehet tekee galleriaviestillä treffipyyntöjä.
Ainahan sitä voi kaljalla käydä kaverien kesken katselemassa "pulleita purjeita" :)
http://www.youtube.com/watch?v=gHkv7hxgwbk&feature=relatedpahapena kirjoitti:
mä pelaan lätkää ja ostin nää munasuojukset...aina vaa hölskyy ja hölskyy :(((((((
nyt on kokovikaa?;)
Kokeilitko kaupassa suojusta, ennenkuin teit ostopäätöksen?
Jos oli vielä naismyyjä asettamassa sitä paikoilleen, olisi kannattanut ostaa aika tiukka ;)- pahapena
michaelone kirjoitti:
nyt on kokovikaa?;)
Kokeilitko kaupassa suojusta, ennenkuin teit ostopäätöksen?
Jos oli vielä naismyyjä asettamassa sitä paikoilleen, olisi kannattanut ostaa aika tiukka ;)pienimmän koon,kokovika taitaa olla mun hmmmm niissä ja mä oon ujonsorttinen,en kehdannu näyttää naismyyjälle :)
- .)))
michaelone kirjoitti:
hyvinkin tarkasti ja vastasinkin.
Olin vaan just tullut syömästä kunnon pihviaterian, niin ei tuo päiväkahviseura oikein jaksanut kiinnostaa.
Enkä oikein perusta muutenkaan, kun miehet tekee galleriaviestillä treffipyyntöjä.
Ainahan sitä voi kaljalla käydä kaverien kesken katselemassa "pulleita purjeita" :)
http://www.youtube.com/watch?v=gHkv7hxgwbk&feature=relatedpyysikö kotka sua treffeille?laita nyt esille sen viesti.ei muuten uskota.
michaelone kirjoitti:
hyvinkin tarkasti ja vastasinkin.
http://www.youtube.com/watch?v=gHkv7hxgwbk&feature=relatedmite se meneekää tääl huuhaalla?
Nykkö mun pitäs haukkua sut ja olla mustis kotkalle?
Emmä kuiteskaa. Tokko tuo teiän suhde kestää kolhuja mitä tää palsta tuo tullessaa.
pstt.otin rintsikat kokonaa pois.
http://www.youtube.com/watch?v=A68j28KQaik&feature=relatedpahapena kirjoitti:
pienimmän koon,kokovika taitaa olla mun hmmmm niissä ja mä oon ujonsorttinen,en kehdannu näyttää naismyyjälle :)
poitsu liikentees? Mä voin tulla sulle joskus sovittaan ne ja pienentään jos enää sitte tarviikaa :)
:DDDDDddddd mitä sitte tarkottaneekaa tuo DDDDD?- ..
ainailonasi kirjoitti:
mite se meneekää tääl huuhaalla?
Emmä kuiteskaa. Tokko tuo teiän suhde kestää kolhuja mitä tää palsta tuo tullessaa.
http://www.youtube.com/watch?v=A68j28KQaik&feature=relatedtarvitse olla mustis.kyllä laardi laittaa kotkan kuriin ettei se halaja muita miehiä
- pahapena
ainailonasi kirjoitti:
poitsu liikentees? Mä voin tulla sulle joskus sovittaan ne ja pienentään jos enää sitte tarviikaa :)
:DDDDDddddd mitä sitte tarkottaneekaa tuo DDDDD?äkkiä..lätkäkausi loppuu kohta :)
.))) kirjoitti:
pyysikö kotka sua treffeille?laita nyt esille sen viesti.ei muuten uskota.
et Mike laittaa mitää kotka viestii tänne. Kotka on niin turha jätkä, ettei monikaa mies välitä sen herjanheitosta. Mut mä en tykkää ku rääpii luulotautisuudessaa mun vieraskirjaa. Onko se mustis musta? Niin kovastikko se haluis Miken seuraa? Onko sillä tosiaa sukkahousut ja hame päällä?
Tällee se rääpäle kirjottelee:
#
* Saunavasta
* Mies
Eilen klo 12:16
Miksi esiinnyt naisena vaikka olet miespuolinen? Ämmä kyllä olet ja todennäköisesti teiniikäinen. :)
* Kirjoita viesti nimimerkin Saunavasta vieraskirjaan
* Katso keskusteluhistoria- -<>-
ainailonasi kirjoitti:
mite se meneekää tääl huuhaalla?
http://www.youtube.com/watch?v=A68j28KQaik&feature=relatedse hevonenkin potkii=:^)
Kotka taitaa olla nyt rakastunut tosissaan:-) - Ihmettelijä.
ainailonasi kirjoitti:
et Mike laittaa mitää kotka viestii tänne. Kotka on niin turha jätkä, ettei monikaa mies välitä sen herjanheitosta. Mut mä en tykkää ku rääpii luulotautisuudessaa mun vieraskirjaa. Onko se mustis musta? Niin kovastikko se haluis Miken seuraa? Onko sillä tosiaa sukkahousut ja hame päällä?
Tällee se rääpäle kirjottelee:
#
* Saunavasta
* Mies
Eilen klo 12:16
Miksi esiinnyt naisena vaikka olet miespuolinen? Ämmä kyllä olet ja todennäköisesti teiniikäinen. :)
* Kirjoita viesti nimimerkin Saunavasta vieraskirjaan
* Katso keskusteluhistoriaSaunavasta on lähetellyt sairaita viestejään.
Tosiaan turha jätkä se on, tai ämmähän tuollainen on.
Vai on sulla pikkusen suuret .... liivit. Sähän voit antaa ne mulle, kun uskon tuon koon olevan mulle kuin nakutettu-)
Sä olet alkanu tekemään oikeaa huuhaata nykyisin. En kyllä ole varma, josko ihan sittenkin tosissasi.
Olette te sellanen pari ettei vertaa. Paitsi nyt mä ja mun kulta.
Yritetään olla kauhean sosiaalisia, ettei kellekään tule huuhaakammoa tai parantumattomia traumoja.
http://www.youtube.com/watch?v=u-I8cYb4uxM&feature=related- .
.
- ¥¥¥
D-kupin rintsikoita ja kirjoitaa DDDDDDDDD.
- ;))
aina olla iloinen, olet kyllä palstan ilopillereitä;))
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
On tiedossa, että venäjämieliset diggaavat diktatuurista venäjää
jossa ei esim. ole sanan- ja lehdistönvapautta. Mutta keitä nämä venäjän palvojat sitten ovat, ei heitä toki paljon ole482519Vihreiden, SDP:n ja Vasemmistoliiton kannattajista selvästi alle puolet on miehiä
ja silti joku punafeministi valitti kokoomuksen naiskannattajien puutteesta, vaikka siellä on enemmän naisia kuin punavi742507Belfastissa käynnissä kunnon persuilu
Joku random mamu tekee rikoksen, niin sikäläiset naamiopersut kostavat tuhoamalla kantaävestön omaisuutta. Liekö siellä732382Ensin Henry Novak ja nyt sitten se Irlannin tapaus
jossa mustaihoinen afrikkalainen mieshenkilö puukottaa valkoihoista maassa makaavaa miestä useita kertoa pään alueelle.612175Islamovasemmistolaisuus - tälläista termiä käytetään
Termi tarkoittaa alunperin äärivasemmiston ja muslimifundamentalistien liittoa, jonka ytimessä oli antisemitismi. Isl321887Persujen kannatusromahdus tekee kesästä 2026 nautinnollisen
Satoi tai paistoi, niin Suomen kansalaisella on kuluvana kesänä syytä hymyyn. Niin upealta tuntuu persujen kannatusroma1031739Martina Aitolehti läpäisi Erikoisjoukot - Tilittää umpirehellisenä kuvauksista
Martina Aitolehti selvisi Erikoisjoukot koulutuksesta. Hän myös malttoi pääosin pitää mölyt mahassaan, vaikka saikin ko231185Riikka runnoo! sähkön hinta +25 %, bensan hina +16 %
Euron bensa! Tuo legendaarinen persujen vaalilupaus. Sannan hallitus pudotti sähköenergan alv:n 10 prosenttiin, Riikka r71034Rakastan sinua hiljaisuudessa
Rakastan sinua hiljaisuudessa. Olisit minun tai et, olen odottanut sinua vuosisatojen ajan. Ilman sinua sydämeni on yksi411015Eläköön kuningas, kuningas on kuollut
Heikki Nivala kaatui kuin mies. Kavaltaja käveli juuri edelliseen toukokuun kokoukseen hankkimansa puku päällä. Eläköön57922