bigbank

buy

onko kukaan tuolta lainannut?

95

12747

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • zombiano

      koetin ottaa 5.000e lainan. halusivat KUUDEN kuukauden tiliotteet..

      • buy

        tiliotteet? Mulle ne sano, että tilinauha, missä näkyy kuudelta kuukaudelta ansiot. hain 2000e.


      • 16

        saanut vastauksen lainahakemukseen?


      • buy
        16 kirjoitti:

        saanut vastauksen lainahakemukseen?

        en ole saanut vielä. kerron sitten miten kävi.


    • ei ikinä bibi-bankki

      vein kaavakkeen ihan hesan konttoriin, olisi ollut takaajakin vaan virkailija sanoi ettei tarvita, hain 5000 € lainaa. No, aikaa mennyt 3 viikkoa joten se siitä. Hain siis muualta kun tarvitsin nopeasti. Tuosta pankista ei ole minulla mitään hyvää sanottavaa!!

      • minna5

        paska paikka! helevtinmoiset korot! enää ikinä tuolta mitää! jakun soittaa sinne ei ymmärrä muka mitää!!! huh huh.saa tapella heijänkaa....


    • hain maksimin

      Juu ja sain...

      • fhfcg

        Onko vielä muita jotka hakeneet BigBankista ja saaneet? Minkälaisia lainamääriä ja millä tuloilla? Ja jos on ottanut niin että on pikavippejä niin oletteko ilmoittaneet nekin hakemuksessa ja silti saaneet lainan?


      • 11+5
        fhfcg kirjoitti:

        Onko vielä muita jotka hakeneet BigBankista ja saaneet? Minkälaisia lainamääriä ja millä tuloilla? Ja jos on ottanut niin että on pikavippejä niin oletteko ilmoittaneet nekin hakemuksessa ja silti saaneet lainan?

        Hain 2000 ja sainkin. Bruttotulot 2023 euroa. Ilmoitin pikavipit ja laitoin hakemukseen lainan hakemisen syyksi pikavippien poismaksu. Todella hyvin toimi palvelu, niin puhelimitse kuin sähköpostillakin.


      • lainuri
        11+5 kirjoitti:

        Hain 2000 ja sainkin. Bruttotulot 2023 euroa. Ilmoitin pikavipit ja laitoin hakemukseen lainan hakemisen syyksi pikavippien poismaksu. Todella hyvin toimi palvelu, niin puhelimitse kuin sähköpostillakin.

        Hain kesällä Bigbankista 6000 euroa, bruttotulot 2200. Kerroin isoimmat lainat ja lainan syyksi pikavippien poismaksu. Soittivat työpaikalle ja varmistivat työsuhteen. Liitteeksi riitti, kun lähetin sähköpostin liitteenä palkkakuitin, jossa näkyi tämän vuoden tulot yhteensä --> eli 6kk ansiot. Työpaikkavarmistuksen/palkkakuitin lähettämisen jälkeen sain paperit kotiin, allekirjoitin ja lähetin. Tästä kolme arkipäivää ja rahat olivat tililläni.
        Takaisin maksua varten sain listan, jossa näkyy summat ja eräpäivät, joten mitään laskujakaan ei tule kuukausittain.


      • fhhft
        lainuri kirjoitti:

        Hain kesällä Bigbankista 6000 euroa, bruttotulot 2200. Kerroin isoimmat lainat ja lainan syyksi pikavippien poismaksu. Soittivat työpaikalle ja varmistivat työsuhteen. Liitteeksi riitti, kun lähetin sähköpostin liitteenä palkkakuitin, jossa näkyi tämän vuoden tulot yhteensä --> eli 6kk ansiot. Työpaikkavarmistuksen/palkkakuitin lähettämisen jälkeen sain paperit kotiin, allekirjoitin ja lähetin. Tästä kolme arkipäivää ja rahat olivat tililläni.
        Takaisin maksua varten sain listan, jossa näkyy summat ja eräpäivät, joten mitään laskujakaan ei tule kuukausittain.

        Sulla on vakituinen työsuhde?
        Tarvitsisin pari tonnia jolla maksaisin vipit ja pois ja saisin kierteen poikki. Pitikö ne vipit erikseen sinne eritellä vai ilmoititko vain että sulla on niitä kuudella tonnilla? Mitenkä muuten, oliko sulla niistä mitään sopimuksia perintätoimistojen kanssa? Meinaan että koska osasta olen tehnyt maksusopimuksen niin myöntääkö ne sitten enää jos näin on.. Helpointa olis tietenkin soittaa sinne ja kysyä mutta ahdistaa muutenkin jo niin tolkuttomasti koko juttu.


      • 18+7
        fhhft kirjoitti:

        Sulla on vakituinen työsuhde?
        Tarvitsisin pari tonnia jolla maksaisin vipit ja pois ja saisin kierteen poikki. Pitikö ne vipit erikseen sinne eritellä vai ilmoititko vain että sulla on niitä kuudella tonnilla? Mitenkä muuten, oliko sulla niistä mitään sopimuksia perintätoimistojen kanssa? Meinaan että koska osasta olen tehnyt maksusopimuksen niin myöntääkö ne sitten enää jos näin on.. Helpointa olis tietenkin soittaa sinne ja kysyä mutta ahdistaa muutenkin jo niin tolkuttomasti koko juttu.

        Minä en ainakaan eritellyt pikavippifirmoja vaan kirjoitin summan minkä edestä oli vippejä. itse laitoin hakemuksen ja vielä spostia perään jossa kerroin vipeistä.

        jos sulla on vielä kerta luottotiedot kunnossa niin nyt hae lainaa bigbankista! jos sen saat, maksat kaikki pois ja lyhennät vain tuota yhtä lainaa.


      • lainuri
        fhhft kirjoitti:

        Sulla on vakituinen työsuhde?
        Tarvitsisin pari tonnia jolla maksaisin vipit ja pois ja saisin kierteen poikki. Pitikö ne vipit erikseen sinne eritellä vai ilmoititko vain että sulla on niitä kuudella tonnilla? Mitenkä muuten, oliko sulla niistä mitään sopimuksia perintätoimistojen kanssa? Meinaan että koska osasta olen tehnyt maksusopimuksen niin myöntääkö ne sitten enää jos näin on.. Helpointa olis tietenkin soittaa sinne ja kysyä mutta ahdistaa muutenkin jo niin tolkuttomasti koko juttu.

        Kyllä on vakituinen työpaikka. En eritellyt hakemukseeni edes kaikkia lainoja. Lainaamisen perusteluksi laitoin vain, että "pienempien lainojen yhdistäminen" ja muistaakseni se summa eli 6000 mikä oli tarkoitus käyttääkin näihin "pienempiin lainoihin" eli vippeihin.
        Vippejä minulla tosiaan oli ihan höpönä ja sen lisäksi erääntyneitä käyttöluotto/joustoluotto/luottokortti eriä. Vipeistä myös suurin osa oli perinnässä ja maksusuunnitelmat tehtynä. Bigbank pelasti meikäläiset ainakin aivan totaalisesta konkurssista, mikään muu taho ei enää lainannut minulle mitään, enkä saanut korotettua mitään nykyistäkään lainaa, vaikka luottotiedot olivat ja ovat yhä kunnossa.


      • erse
        lainuri kirjoitti:

        Kyllä on vakituinen työpaikka. En eritellyt hakemukseeni edes kaikkia lainoja. Lainaamisen perusteluksi laitoin vain, että "pienempien lainojen yhdistäminen" ja muistaakseni se summa eli 6000 mikä oli tarkoitus käyttääkin näihin "pienempiin lainoihin" eli vippeihin.
        Vippejä minulla tosiaan oli ihan höpönä ja sen lisäksi erääntyneitä käyttöluotto/joustoluotto/luottokortti eriä. Vipeistä myös suurin osa oli perinnässä ja maksusuunnitelmat tehtynä. Bigbank pelasti meikäläiset ainakin aivan totaalisesta konkurssista, mikään muu taho ei enää lainannut minulle mitään, enkä saanut korotettua mitään nykyistäkään lainaa, vaikka luottotiedot olivat ja ovat yhä kunnossa.

        Hyvä tietää. Kiitos asiallisesta vastauksesta! Lienee munkin syytä kokeilla tota että pääsisi tästä suosta ylös.


      • ghfg
        erse kirjoitti:

        Hyvä tietää. Kiitos asiallisesta vastauksesta! Lienee munkin syytä kokeilla tota että pääsisi tästä suosta ylös.

        Ei myöntäneet 2000 eur. Bruttotulot 2400 eur/kk mutta määräaikainen työsopimus (joka kyllä jatkuu ensi vuoden loppuun). Ilmeisesti mulla on sitten liikaa näitä vippejä. Luottotiedot kyllä kunnossa. Harmittaa kyllä, olisin saanut tuolla lainalla kuitattua noi vipit ja sitten maksellut vaan tuota yhtä pois. No, ei auta kun jatkaa tätä rämpimistä. UO:n en näitä päästä vaan jatkan taistelua niin kauan kun vaan henki pihisee.


    • tyhmästä päästä

      minä jännitän kuollakseni päätöstä, odotan että ilmoittavat saanko lainan. tässä on löysässä hirressä roikuttu pikavippien vuoksi :'(

      • juupss

        Hei,
        Saitko lainan? Ja kerroitko kaikki aikaisemmat lainat?


      • 21

        pa kirjoittaa:

        tyhmästä päästä:

        Terve !

        Miksi roikut löysässä hirressä! Lue juttu (pa pikavippikierre 26.11.) Toivon oikeasti että auttaa.

        Terv pa:


    • 16+15

      No niin, mutta Bigbank omistaa nopsalainan, joten onhan sekin jotain?

    • pa

      pa kirjoittaa:

      Itse hain kyseistä big bank firmasta 5000 lainaa em. pikavippikierre palstalla kirjoitamaani juttuun liittyen. Lukekaa tuo tarina kaikki pikavippiongelmaiset ja heti. Halusivat tosiaan 6 kuukauden tiliotteet. Ihmettelin vähän ja laitoin copy pastella (älkää herrajumala lähettäkö koko pankkitiedostojanne) ja sain seuraavana päivänä ns. lainakomissiolta kielteisen päätöksen.

      Jos nämä joustolainat, freedom rahoitukset yms. lähettävät paperit kotiisi laina ei ole ollenkaan varma, vaikka päällisin puolin asia on ns. selvä. Alkuperäisiä palkkanauhoja eivät tietenkään palauta.

    • rosmoroopertti

      tää pikavipit.me jäbä on täys taliaivo.

    • velkaaaaa

      bigbankilta hain 7500,sain 6000.tulot 2000/kk brutto. laitoin tilinauhan josta selvisi viimeisen 6kk tulot. simppeli juttu ja rahat alle viikossa tilille.

      • miettikää tarkkaan

        Asia, joka kaikkien kannattaa huomioida. Jos otat esim. 5500 EUR lainan, 60 kk maksuajalla, niin maksat takaisin noin 11500 euroa viidessä vuodessa. Korot ovat siis enemmän kuin lainasumma. Lupaavat noin 20 % korolla, mutta todellinen on 41 & !!! Sitten jos haluat maksaa vaikka heti ensi kuussa koko lainasumman pois, niin joudut silti maksamaan täyden hinnan, eli esimerkkitapauksessa tuon 11500 ja vähän päälle. Eli mitään korkohyötyä et saa aikaistetusta maksamisesta. Hieman kusetusta. Nämä ovat varmoja tietoja. Eli kyllä kiskovat sitä rahaa mukavasti takaisin. Hyvänä puolena kuitenkin, että on varmasti viimeinen mahdollisuus, jos muualta ei enää saa lainaa.


      • kokeilin
        miettikää tarkkaan kirjoitti:

        Asia, joka kaikkien kannattaa huomioida. Jos otat esim. 5500 EUR lainan, 60 kk maksuajalla, niin maksat takaisin noin 11500 euroa viidessä vuodessa. Korot ovat siis enemmän kuin lainasumma. Lupaavat noin 20 % korolla, mutta todellinen on 41 & !!! Sitten jos haluat maksaa vaikka heti ensi kuussa koko lainasumman pois, niin joudut silti maksamaan täyden hinnan, eli esimerkkitapauksessa tuon 11500 ja vähän päälle. Eli mitään korkohyötyä et saa aikaistetusta maksamisesta. Hieman kusetusta. Nämä ovat varmoja tietoja. Eli kyllä kiskovat sitä rahaa mukavasti takaisin. Hyvänä puolena kuitenkin, että on varmasti viimeinen mahdollisuus, jos muualta ei enää saa lainaa.

        Hain 5500 ja samana päivänä lähettivät sähköpostia että 2200 myönnetään. Faxasin palkkanauhan ja soittivat kahdentunnin päästä että lainaa myönnetäänkin 5300,nyt sitten odottelen että sopparit tulevat. Elikkäs toistaiseksi hyvä palvelu!!!


      • 3+10
        kokeilin kirjoitti:

        Hain 5500 ja samana päivänä lähettivät sähköpostia että 2200 myönnetään. Faxasin palkkanauhan ja soittivat kahdentunnin päästä että lainaa myönnetäänkin 5300,nyt sitten odottelen että sopparit tulevat. Elikkäs toistaiseksi hyvä palvelu!!!

        Joop..itselläni on noin 2600€ (3vuotta) ...vuosikorko yli 47% ja jos lyhennän sopimuksen mukaan niin maksettu summa nousee jonnekin 4400€

        tättärääää !!!


      • biggangbank
        miettikää tarkkaan kirjoitti:

        Asia, joka kaikkien kannattaa huomioida. Jos otat esim. 5500 EUR lainan, 60 kk maksuajalla, niin maksat takaisin noin 11500 euroa viidessä vuodessa. Korot ovat siis enemmän kuin lainasumma. Lupaavat noin 20 % korolla, mutta todellinen on 41 & !!! Sitten jos haluat maksaa vaikka heti ensi kuussa koko lainasumman pois, niin joudut silti maksamaan täyden hinnan, eli esimerkkitapauksessa tuon 11500 ja vähän päälle. Eli mitään korkohyötyä et saa aikaistetusta maksamisesta. Hieman kusetusta. Nämä ovat varmoja tietoja. Eli kyllä kiskovat sitä rahaa mukavasti takaisin. Hyvänä puolena kuitenkin, että on varmasti viimeinen mahdollisuus, jos muualta ei enää saa lainaa.

        Höpö höpö. Tuohon kokonaissummaan sisältyy mm joka kuukausittainen käsittelymaksu joten jos maksat lainan ennakkoon kokonaan pois niin ei niitä (tulevia) käsittelymaksuja tietenkään laskuteta.

        Hohoijaa mitä hevosmiesten tietotoimistoja!


      • 4+8
        miettikää tarkkaan kirjoitti:

        Asia, joka kaikkien kannattaa huomioida. Jos otat esim. 5500 EUR lainan, 60 kk maksuajalla, niin maksat takaisin noin 11500 euroa viidessä vuodessa. Korot ovat siis enemmän kuin lainasumma. Lupaavat noin 20 % korolla, mutta todellinen on 41 & !!! Sitten jos haluat maksaa vaikka heti ensi kuussa koko lainasumman pois, niin joudut silti maksamaan täyden hinnan, eli esimerkkitapauksessa tuon 11500 ja vähän päälle. Eli mitään korkohyötyä et saa aikaistetusta maksamisesta. Hieman kusetusta. Nämä ovat varmoja tietoja. Eli kyllä kiskovat sitä rahaa mukavasti takaisin. Hyvänä puolena kuitenkin, että on varmasti viimeinen mahdollisuus, jos muualta ei enää saa lainaa.

        Mitä sä täällä levität täysin virheellistä tietoa. En väitä sitä etteikö bigbank olisi kallis enkä todellakaan suosittele sitä kellekkään mutta tuo että pitäisi maksaa kaikki 11500 niin ei todellakaan pidä paikkansa!

        Itselläni lainapääoma about 2400€ ja jos maksan kahdan viikon päästä kokonaan pois niin loppusumma noin 2500 (88 korko 12tilinhoito) eli ei tietenkään ole mitään ylimääräistä! Ja tämä tieto saatu bigbankin asiakaspalvelusta laskettuna!

        älkää hyvät ihmiset uskoko mitä täällä aina vouhkataan =)


      • velatonko
        miettikää tarkkaan kirjoitti:

        Asia, joka kaikkien kannattaa huomioida. Jos otat esim. 5500 EUR lainan, 60 kk maksuajalla, niin maksat takaisin noin 11500 euroa viidessä vuodessa. Korot ovat siis enemmän kuin lainasumma. Lupaavat noin 20 % korolla, mutta todellinen on 41 & !!! Sitten jos haluat maksaa vaikka heti ensi kuussa koko lainasumman pois, niin joudut silti maksamaan täyden hinnan, eli esimerkkitapauksessa tuon 11500 ja vähän päälle. Eli mitään korkohyötyä et saa aikaistetusta maksamisesta. Hieman kusetusta. Nämä ovat varmoja tietoja. Eli kyllä kiskovat sitä rahaa mukavasti takaisin. Hyvänä puolena kuitenkin, että on varmasti viimeinen mahdollisuus, jos muualta ei enää saa lainaa.

        pitää paikkansa,moninkertainen maksu 5v maksuajalla


      • Anonyymi
        miettikää tarkkaan kirjoitti:

        Asia, joka kaikkien kannattaa huomioida. Jos otat esim. 5500 EUR lainan, 60 kk maksuajalla, niin maksat takaisin noin 11500 euroa viidessä vuodessa. Korot ovat siis enemmän kuin lainasumma. Lupaavat noin 20 % korolla, mutta todellinen on 41 & !!! Sitten jos haluat maksaa vaikka heti ensi kuussa koko lainasumman pois, niin joudut silti maksamaan täyden hinnan, eli esimerkkitapauksessa tuon 11500 ja vähän päälle. Eli mitään korkohyötyä et saa aikaistetusta maksamisesta. Hieman kusetusta. Nämä ovat varmoja tietoja. Eli kyllä kiskovat sitä rahaa mukavasti takaisin. Hyvänä puolena kuitenkin, että on varmasti viimeinen mahdollisuus, jos muualta ei enää saa lainaa.

        Ihan oon samaa mieltä..b.b firmasta.korot taivaaassa..eikä saa pienennettyy kuukausi summaa..sehän helpottas elämistä..kova summa..ja uhkailuja päälle.olisin aikoinaan ollut onnellinen kun en olis saanut lainaa kyseisetyä firmasta.kun olis ollut tietoo tosta kynimisrdtä..ei olis nyt pulassa..hetkästi antavat..mutta maksussa eivät anna yhtään pienempii korkoi.ei kannata ottaa lainaa ainakaan tuolta


    • Tervo

      1500e lainasta 500e kulut. saa jos maksaa, mua vituttaa mutta auto oli pakko saada.

    • niisku

      Kyllä mä kattelin näitä juttuja ihmeissäni,hittoako te hyvätuloiset tiedätte jostakin lainan anelelemista. Vaikka mulla on yritys ja maata ja mantua, mutta ei niin kattavat tulot kuin teille kellään, rahat p......e vietiin netissä pyrämidi huijauksessa, nyt ainakin tiedän ettei mahdollisuuksia lainaan ole. Vi....a kun aina lainatarjouksissa on niin suuret kuukausi ehtona, vaikka muuten kaikki on kunnossa, ryvetään rännässä vaan täällä susirajalla. Kun tulot on niin p......ä.

    • tyytyväinen

      Minulla on positiivinen kokemus tästä yrityksestä. Laitoin hakemuksen, alustava päätös heti hakemuksen jätöstä ja 1½vrk niin tuli sopimus allekirjoitettavaksi. Pari päivää pitäisi mennä rahan siirtymisestä. Onkohan kellään tuoretta kokemusta miten kauan menee siirto nordean tilille? Vaikkei sinällään ole mikään akuutti kiire niin olisi kiva tietää milloin rahat tulevat.

    • elkää lainatko tuolta!!! maksoin koko paskan pois,ni kas nyt moooooonen kuukauden jälkee tulee uudet erät! pistin valitusta eteenpäin koska tuonne velka jo hoidettu! en todella kahta kertaa maksa! ja aina sielä joku ryssä puhelimessa joka ymmärrä mitää ja puhuu huonoa suomea..huh huh mikä paikka.ikinä enää täältä mitää ota!

    • velkamies112

      Aikoinaan otin 2000€, ja sitä makselin melke kaksivuotta pois, kunnes jouduin suurempaan kierteeseen pikavippejä/kulutusluottoja ja Santander pelasti minut ja lainasi 6000€ jottai sain kaikki maksettua pois..

      Soittelin sitten kaikkiin mistä oli lainaa, että laskevat kokonaissumman (EveryD, Ferratum, LHV ja BigBank) Kaikissa muissa aivan loistavaa palvelua ja sanoivat heti puhelimessa summan, mutta BIGBANKIN kyrpä asiakaspalvelija rupesi minua, tenttaamaan, että miksi maksat pois (vittuako se niille kuuluu) ja ei muka ole niin helppoa se summan saaminen, jotku eri virkailijat joutuvat sen laskemaan ja voi mennä vklp yli ennenkuin saa summan, meni hermot ja soitin sinne kolmen tunnin päästä uudestaan ja pistin metelin pystyyn, että se summa on saatana saatava, niin sen jälkeen 10min ja tekstarina tuli summa.

    • BigBankiin pettynyt

      Itselläni oli laina tuolta jonka maksoin jonkin aikaa sitten pois. BigBankin toiminnasta ei ole oikein mitään positiivista sanottavaa. Kaikesta paistaa läpi erittäin ammattitaidoton ja läpinäkymätön liiketoiminta.

      Kuten yllä todettiin, on hankalaa tiedustella paljonko lainaa on vielä jäljellä. Heillä on asiakaspalvelu chat. Yritin kerran tiedustella chatin kautta paljonko lainaa on vielä jäljellä. Asiakaspalvelun henkilö pyysi chatissa minua antamaan sotuni, sotun antamisen jälkeen hän kuitenkin ilmoitti ettei voi kertoa lainan jäljellä olevaa summaa. Miksi kysellä sotua ja roikottaa chatissa jos tietää ettei voi antaa kyseistä tietoa? Soittamalla pystyi tiedustella jäljellä olevan lainan määrää, mutta siinäkin oli muistaakseni joku ehto että kerran sai tiedustella ilmaiseksi ja seuraavista tiedusteluista meni joku palvelumaksu.

      Jos he halusivat ottaa yhteyttä minuun laina-asioista niin sieltä välillä soitti automaattinen vastaaja joka käski minun soittaa heille.

      Kun laina oli maksettu kokonaan, ei sieltä tullut minkäänlaista ilmoitusta että laina on nyt suoritettu.

      BigBank tarjoaa erittäin korkea korkoista lainaa, huonoa asiakaspalvelua ja kaikesta yritetään ottaa palvelumaksuja. Kulutusluottoja tarjoavia paikkoja on vaikka kuinka, en keksi yhtään syytä miksi suosittelisin kenellekään BigBankia.

    • yksvaa2
    • kestettävä

      Siskoni haki lainaa Norvergenilta. Lainakorko oli paljon isompi mitä mainostavat. Kyllä siskoa harmitti kun ei hakenut pankista laiskuuden takia. Siellä olisi pitänyt käydä. Nyt sai kun lähetti tiedot ja liitteet kotoa netin kautta.

    • töks

      lainanmaksun ajan kaikki sujui hyvin mutta kun oli jäljellä alle 100 euroa niin tuli suoraan lakiosastolta jos et heti maksa asia menee oikeuteen. Olin juuri saanut kirjeen loppuerä 275 euroa ja olin maksanut siihen pari päivää' aiemmin 190 euoa ja odottelin uutta kirjettä sitä ei tullut vaan viesti sähköpostiini. Viestissä ei ollut tilinumeroa eikä edes viitettä. Soitin lakiosastolle ja kysyin mikä tämä on vastaus vaan oli maksa vaan niin asia on kunnossa. Onneksi pääsin tuosta lafkasta eroon. Jos otatte lainaa ottakaa mistä muusta tahansa Norjalaiset antaa lainaa hyvin ja kohtuullisella korolla.

    • tttet

      ylimääräiselle etsinyt hyvää korkoa. 85 000e nyt tuolla ja saa parhaan koron . kiitos teidän köyhien jotka maksatte nämät tuotot-

      • Kolya

        IsossaPankissa on säästöille huono korko. Norskit ja jopa svedut maksaa korkoa enemmän sekä neukut vielä suuremmasti.


    • Bbank

      Mulla oli pari vuotta sitten bbankilta 3500 lainaa,alussa palvelu oli paskaa,omaa lainaansa ei tosiaan saanut lyhentää niin vain kun olisi halunnut,maksusuunnitelman muutos olisi pitäny sen vuoksi tehdä (50€) samoin eräpäivän siirto (50€) korot aivan hullut 150n lyhennyksillä itse lainan pääoma pieneni vain 30€... ajan kuluessa asiat ainakin hieman parani ja joustoa alkoi löytyä,varmasti asiakaspalautteiden vuoksi.en voi kyllä kyseistä ryöstöpankkia kellekkään suositella!

      • ei.kallis

        Kilpailutin ja otin 10000/36 kk, kk erä 315. Kulutusluotosta korko ei nyt ole kyllä mikään kova. Ja asiakkaalla on aina oikeus maksaa enemmän kuin tuo minimisumma, ei siinä tarvita mitään maksusuunnitelmien muutoksia.


    • Bike

      Otin 9000 lainan. Kolmelle vuodelle.
      Myönnettiin hyvin. Lähetin vero tiedot ja palkkakuitti, sit allekirjoitin sopimuksen. Ihmettelin, kun ei rahoja näkyny. Tuli viesti, et pitää tehdä uudestaan allekirjoitus. Soitin asiakaspalveluun. Nostivat korkoa, eli enemmän tulee maksettava 4000€ kolmen vuoden aikana korot. Sopimukset ei pidä paikkansa. Mä tyhmä menin allekirjoittamaan sen toisen sopimuksen.

      • Bike

        Mulle maksettiin se raha. Mä olin itse maksaja ja rahan saaja. Ihmeellistä.


    • Tyytyväinenasiakas

      Otin 12000 euroa keittiöremppaa varten. Uskomattoman nopeasti tuli vastaus ja kun olin toimittanut palkkakuitin, niin sain rahat samana iltana. Mulla korko on 8,9% ja kysyin samalla omasta pankista, niin ilman vakuuksia olisi korko ollut 9,5%. Bigbankilla on asiakaspalvelu, johon voi soittaa ja jopa vastaavat. Ja ainahan korot/kulut voisivat olla pienemmät, mutta eihän maitokaan ole kaupassa ilmasta eli täytyyhän yrityksillä on katetta tuotteissaan. Käsittääkseni automatisoinnit ja asiakkaille 24/7 palvelut saataviksi eivät ole kuitenkaan ihan ilmaista tehdä, joten osa tuotoista käytetään toiminnan kehittämiseen....

      • VarokaaMainostajia

        Mainos

        Täysin järjetöntä lainata mitään tuollaisella korolla piilokuluilla, jotka selviävät vasta ajan kanssa.

        Kannattaisi aina ensin säästää vuosi ja hoitaa homma käteisellä. Aina. Ei poikkeusta. Lainojen korot vaikuttavat käytännössä koko loppuelämäsi kaikkiin hankintoihin. Paljon jää hankkimatta. Kukin elää tavallaan. Parempiin taskuihinhan ne rahasi menevät.

        Mainos


      • ÄlkääMaksakoKorkoja

        Joudut maksamaan 12000 euron lainasta paljon yli 20000 euroa. Ehkä jopa 25000 e, jos oikein hyvin menee.

        Todella kannattavaa toimintaa. Sinullahan ei tietystikkä olisi mitään käyttöä täysin hukkaan heitetylle 8000 eurolle. Eihän?

        Selvä mainoshan tuo on, mutta ...


    • Anonyymi

      Otin BBank:sta lainaa 3000 ja tarkoitus oli maksaa pois kolmen kuukauden päästä. No maksoin lyhennyksiä kuitenkin 6 kuukautta. Laskuerittelyt oli aina puutteellisia ja vaikka pääoma pieneni niin korkojen osuus suureni (annuiteettilaina) eli korkojen osuus pitää pienentyä . No sitten päätin maksaa lopun pois kerralla ja pyysin loppulaskua. Saman päivän aikana sain kolme eri summaa, summa pieneni jokaisen soiton jälkeen. Ensin yrittivät huijata ylimääräisiä korkoja laittamalla eräpäivän kauas tulevaisuuteen, vaikka nimenomaan ilmoitin että maksan loppuvelan heti pois. Täysin luokatonta toimintaa, on nyt pankkitarkastusvirastolla tutkittavana koko asia.

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      52
      5046
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      3317
    3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      28
      1452
    4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      181
      1295
    5. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      75
      1000
    6. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      24
      898
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      49
      867
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      259
      806
    9. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      748
    10. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      482
      707
    Aihe