Anopin jaapatus jatkuu ja jatkuu. Tässä oon mieheni kans hänen vanhemmillaan kylässä ja jaapatus jatkuu aina vain.
Anoppi se on kyllä hyvä puhumaan asioista mitkä ei ketään kiinnosta. Se puhuu vaikka kukaan ei kuuntele. En tiiä ketään muuta ihmistä joka jaksais taukoamatta puhua vaikka kukaan ei kuuntele puhumattakaan sano mitään takaisin.
Just nyt se kertoo että pankisa käyesä meni kaikki sekasi ku se kävi sielä. "En saanu rahaa ku kaikki meni sekasi, ku mää puhuin niin sekavasti enkä määkään ymmärtäny mitä se puhu. Kaks siinä puhu sekavasti ja meni niin kauonki ja mää käsitin että se anto 900 ku oisin halunnu 60. ja ei se käsittäny että halusin sen 90 eli 900. Eiku kerran käytiin poron lihaa ostamasa niin milja ei sek'ään käsittäny että halusin sitä rahaan ja nyt kävi sammallalailla. Ja rantatiellä kävellesä aattelin että tytölle soitan että se 5000 ei riitä ku se tekee sen..."
Voiko tosiaan kukaan puhua nuin sekavia ja vielä kaiken lisäks ite aihe ei kiinnosta ketään. Miten se jaksaa.
Ja mikään ei taho kelvata. Kuulemma on semmosia vuokralaisia kyläsä että valot palaa pihalla yötä päivää...
Ite se oli kylläki ainut joka on heränny tänään niin aikasin että ois ollu pimiä joten se on ainut joka ois jostain syystä laittanu ne valot päälle...
Voi voi ku jaksais kuunnella tuota paplatusta...
Huh huh...!
Jatkuu ja jatkuu...
anopin vieras
0
624
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.3672291IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk561766Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1551389Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.981358- 1541335
Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää5021181Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen
Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten121172Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.851122Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast4701077Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan481022