Anopin jaapatus jatkuu ja jatkuu. Tässä oon mieheni kans hänen vanhemmillaan kylässä ja jaapatus jatkuu aina vain.
Anoppi se on kyllä hyvä puhumaan asioista mitkä ei ketään kiinnosta. Se puhuu vaikka kukaan ei kuuntele. En tiiä ketään muuta ihmistä joka jaksais taukoamatta puhua vaikka kukaan ei kuuntele puhumattakaan sano mitään takaisin.
Just nyt se kertoo että pankisa käyesä meni kaikki sekasi ku se kävi sielä. "En saanu rahaa ku kaikki meni sekasi, ku mää puhuin niin sekavasti enkä määkään ymmärtäny mitä se puhu. Kaks siinä puhu sekavasti ja meni niin kauonki ja mää käsitin että se anto 900 ku oisin halunnu 60. ja ei se käsittäny että halusin sen 90 eli 900. Eiku kerran käytiin poron lihaa ostamasa niin milja ei sek'ään käsittäny että halusin sitä rahaan ja nyt kävi sammallalailla. Ja rantatiellä kävellesä aattelin että tytölle soitan että se 5000 ei riitä ku se tekee sen..."
Voiko tosiaan kukaan puhua nuin sekavia ja vielä kaiken lisäks ite aihe ei kiinnosta ketään. Miten se jaksaa.
Ja mikään ei taho kelvata. Kuulemma on semmosia vuokralaisia kyläsä että valot palaa pihalla yötä päivää...
Ite se oli kylläki ainut joka on heränny tänään niin aikasin että ois ollu pimiä joten se on ainut joka ois jostain syystä laittanu ne valot päälle...
Voi voi ku jaksais kuunnella tuota paplatusta...
Huh huh...!
Jatkuu ja jatkuu...
anopin vieras
0
586
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu685708Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti274717Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett182956- 1772357
- 172016
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1601987- 1011460
- 681174
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171146Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o771038