Mitä mieltä?

Kössönöm

28

401

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
      • Aatteleppaite2.0

paavi??

• myllyn parasta
        Aatteleppaite2.0 kirjoitti:

paavi??

turkulainen vaimokokelas sillan alta

• Aatteleppaite2.0
        myllyn parasta kirjoitti:

turkulainen vaimokokelas sillan alta

oishan tuo turkkulaiseksi pitänyt tunnistaa;)

• syö hunajata

oishan tuo turkkulaiseksi pitänyt tunnistaa;)

tepsin matsissa tuli kiekko pläsiin

• matsuyama

Kyllä ja kyllä. En muista kenekään valittaneen, kun esimerkiksi koulunäytelmässä joulupukkia esitti tyttö. Ahdasmielistä porukkaa, siitä ne hihhulit tunnistaa.

• QffT

Kyselystä

Kyllähän Jeesusta voi näytellä vaikka norsu. Se on sitten ihan eri asia onko se siihen soveliasta. Ei se Jeesuksen rooli niin vaikea ollut.

• Kössönöm

Kapaloihin vaan häntä piiloon ja hiukka isompi seimi:)

• Aatteleppaite2.0
        Kössönöm kirjoitti:

Kapaloihin vaan häntä piiloon ja hiukka isompi seimi:)

rullata hieman taaksepäin että näyttää silvotulta;)

• Kössönöm

rullata hieman taaksepäin että näyttää silvotulta;)

Sekin vielä:) Mutta siinä joulukuvaelmassa ei jesse tainnut olla vielä kahdeksan päivän vanha, joten jospa jätetään norsun kärsä rauhaan.

• Aatteleppaite2.0
        Kössönöm kirjoitti:

Sekin vielä:) Mutta siinä joulukuvaelmassa ei jesse tainnut olla vielä kahdeksan päivän vanha, joten jospa jätetään norsun kärsä rauhaan.

olla.
        Tuli tuossa sellainen juttu mieleen,että aina sanotaan miehen ajattelevan elimellään,niin ovatko nämä "typistetyt" sitten hieman vajaaälyisiä;)??

• Kössönöm

olla.
        Tuli tuossa sellainen juttu mieleen,että aina sanotaan miehen ajattelevan elimellään,niin ovatko nämä "typistetyt" sitten hieman vajaaälyisiä;)??

Mielestäni sellainen, joka haluaa lapsellensa typistetyn elimen, jotta tämä olisi jollekin jumalolennolle kelvollinen, on kyllä yläpäästään erittäin vajavainen.

• Aatteleppaite2.0
        Kössönöm kirjoitti:

Mielestäni sellainen, joka haluaa lapsellensa typistetyn elimen, jotta tämä olisi jollekin jumalolennolle kelvollinen, on kyllä yläpäästään erittäin vajavainen.

sittenhän sitä on vajaa molemmista päistä;)

• Kössönöm

sittenhän sitä on vajaa molemmista päistä;)

on vajaa omasta halustaan, niin olkoon, mutta on raukkamaista vajauttaa puolustuskyvyttömiä lapsia.

• Aatteleppaite2.0
        Kössönöm kirjoitti:

on vajaa omasta halustaan, niin olkoon, mutta on raukkamaista vajauttaa puolustuskyvyttömiä lapsia.

mies leikatkoon vaikka vehkeensä irti jos niin haluaa,mutta lastenraiskaamiset on väärin,aina.

• Kössönöm

mies leikatkoon vaikka vehkeensä irti jos niin haluaa,mutta lastenraiskaamiset on väärin,aina.

jos se heppu luulee sillä paratiisipaikan saavansa. Mutta vaan sen ukkelin oma kulli. Ei lapsen.

• quo

Minusta Räsänen on tradition vanki eikä näe eroa sanoman ja sen lausujan välillä. Kun jokin asia lausutaan ja kuulija ymmärtää sen ja sisäistää sen niin onki sanoman lausujan sukupuolella väli. Väittäisin että Räsänen ei oikeastaan ymmärrä vaan toistaa asioita kuten on ne oppinut mutta sanoman sisältö on jäänyt oivaltamatta.

• tyhmyys on Päivi

Minä siteeraisin tähän kohtaan raamatun ikiaikaista viisautta ja omistaisin
      nämä raamatun ylentävät henkevyydet nimenomaan Päiville itselleen:

”Tyhmyys on nainen, levoton ja yksinkertainen, eikä hän mistään mitään tiedä"

"Kultarengas sian kärsässä on kaunis nainen, älyä vailla."

"Olkoot vaimot vaiti teidänkin seurakunnankokouksissanne, sillä heidän ei ole lupa puhua,
      vaan olkoot alamaisia, niinkuin lakikin sanoo. Mutta jos he tahtovat tietoa jostakin, niin
      kysykööt kotonaan omilta miehiltään, sillä häpeällistä on naisen puhua seurakunnassa."

• natsipaavi

Jokaisella uskovalla tädilläni oli pysyvästi tuo ilme naamoihinsa liimattuina,
      tosin he eivät olleet noin iloisen näköisiä vaan paljon PALJON synkempiä.
      Usko on iloinen asia?

Minä itse tykkään tästä kuvasta, sekin kertoo jotain olennaista:

http://media1.break.com/dnet/media/2009/2/78 Devil Pope.jpg

• Aatteleppaite2.0

illuusiotakin tuo mies on pahan näköinen,pahuuden oiken näkee hänen kasvoiltaan.

• Kössönöm

Tuota se hihhulismi teettää.

• beenthere

Minä en mahda mitään, mutta tuon nykyisen paavin kasvot ovat minusta irvokkaat. Minä näen niissä aina sadistin ja kieron ihmisen kasvot. En mahda sille mitään. Tekisin niin, vaikka hän ei olisi paavi tai mikään uskova. Jotain täydellisen falskia ja vastenmielistä niisä on minulle. Ne ovat kuin iso varoitustaulu minulle.

• !!!

tuon naisen päässä viiraa? Siis jumalauta että aikuinen ihminen parkuu jostain näytelmästä, jossa joku näyttelee jotain taruolentoa eri tavalla miten hän sen on ajatellut. Paljonko tuo akka saa palkkaa??????

• Et mahra mittään!

En tiedä ikääsi tarkalleen. Päivi on 50-vuotias ja mielestäni ihan hyvännäköinen nainen. Onhan hän lääkäri ja osaa hoitaa terveyttään. Sinua todella ärsyttää uskovaisten olemassaolo. Vaikutat hieman turhautuneelta, kun aikusena, keski-ikäisenä naisena et keksi muuta uskovaisten rienaaniseksi. Tuollaiset huomautukset sopivat milelestäni keskenkasvuisten peruskouluikäisten pilailuksi.
      Et todellakaan mitään voi. Jeesus elää ja pelastaa sieluja niin kauan kuin Jumala armonaikaa ihmisklunnalle antaa. Siis typeryytesi ja lapsellisuutesi saavat siihen saakka jatkua.
      Hannukka!
      Katso huommenna klo 20.00 TV7 Herätysohjelma. Pirkkovesavaara puhuu!

• "Tuollaiset huomautukset sopivat milelestäni keskenkasvuisten peruskouluikäisten pilailuksi."

Mihin huomautuksiin viittaat?

Miksi muuten korostat Räsäsen ulkonäköä?

• Kössönöm

"En tiedä ikääsi tarkalleen."

- Ethän sinä minustä tiedä mitään.

"Päivi on 50-vuotias ja mielestäni ihan hyvännäköinen nainen. Onhan hän lääkäri ja osaa hoitaa terveyttään."

- No jos tuollainen irvistys on mielestäsi nätti, niin mitpä minä siihen sanomaan.

"Sinua todella ärsyttää uskovaisten olemassaolo."

- Juu, kyllä. Typerykset ärsyttävät.

"Vaikutat hieman turhautuneelta, kun aikusena, keski-ikäisenä naisena et keksi muuta uskovaisten rienaaniseksi."

- kts. ensimmäinen vast.

"Tuollaiset huomautukset sopivat milelestäni keskenkasvuisten peruskouluikäisten pilailuksi."

- Syytä lehden toimitusta, älä minua.

"Et todellakaan mitään voi. Jeesus elää ja pelastaa sieluja niin kauan kuin Jumala armonaikaa ihmisklunnalle antaa. Siis typeryytesi ja lapsellisuutesi saavat siihen saakka jatkua.
        Hannukka!"

- Ei jesseä ole, mutta hyvää hanukkaa sinulle silti:)
        Katso huommenna klo 20.00 TV7 Herätysohjelma. Pirkkovesavaara puhuu!

• beenthere

Olis mielenkiintoista päästä juttuihin Päivin kanssa. Viimeksi olen jutellut melko kauan sitten, ennen hänen suurta "uskoon tuloa" meidän keittiössä. On aika persoona, jos saan sanoa.
      Ei ollut minusta sellainen henkilö, joka hehkuisi lämpöä ja ymmärrystä. Enemmän sellainen steriili, ja tuli sellainen labrarotta olo aina kun hänen kanssaan oli tekemisissä.
      Erikoinen on ehkä paras sana kuvaamaan minusta. Minä en pidä Päiviä uskovan mallikuvana. Minusta usko ja kristilliset on ennemminkin sata varma keino hänelle päästä julkisuuteen ja vaikuttamaan.
      En ole ikinä vakuuttunut hänen uskostaan. Laskelmointi oli niin läpinäkyvää jo nuorena.

• Eikös neitseellisesti synny naaraita?

Mitä kummaa siinä on?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      41
      9007
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      33
      1981
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      26
      1789
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      135
      1571
    5. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      194
      1160
    6. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      8
      1119
    7. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      71
      1097
    8. 92
      932
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      49
      835
    10. Haluatko että

Rikotaan vähän lisää jäätä tai jotain muuta