katsastus asiaa

se aika vuodesta

minkälainen mahtaa mäntsälän katsastusasema olla? hintoja? ja onko kuinka pilkuntarkkaa touhua ettei jostain ihan mitättömästä tarttis jälkitarkastaa kun kallista muutenkin toi katsastelu..

7

464

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • MIKSU1981

Rentoa porukkaa asemalla, ei pilkkua viilata ja asiallisesti hoitavat homman. Hinnat ihan kohtuulliset. Katoppa www.mantsalanautokatsastus.fi

• iyhg94506u9045u

pah, ihan yksiä kyrpiä. siellä on varmaan maailman v***umaisin inssi, semmonen n.55v partasuu, hekkala tms, joka ei kyllä varmasti päästä uuttakaan autoa läpi. en tiedä yhtäkään autoa lähipiiristä mikä olisi tuon pilkunnussuttelijan syynin läpäissyt. eikä tosiaan ole kyseessä mitään amis-korolloja vaan ihan normaalien ihmisten tuoreihkoista autoista, joissa ei muiden katsastusasemien mukaan kuitenkaan ole mitään sanomista missään. outoa luulen ma!

• ItekköAnnoItitell +?
        iyhg94506u9045u kirjoitti:

pah, ihan yksiä kyrpiä. siellä on varmaan maailman v***umaisin inssi, semmonen n.55v partasuu, hekkala tms, joka ei kyllä varmasti päästä uuttakaan autoa läpi. en tiedä yhtäkään autoa lähipiiristä mikä olisi tuon pilkunnussuttelijan syynin läpäissyt. eikä tosiaan ole kyseessä mitään amis-korolloja vaan ihan normaalien ihmisten tuoreihkoista autoista, joissa ei muiden katsastusasemien mukaan kuitenkaan ole mitään sanomista missään. outoa luulen ma!

kirjoitit kyrpä mutta vitun sitten sensuroit itse. outoa luulen ma!

• Nirppana.

Ihan ok kokemukset.

• Hylkyjärvi
      • Kaaaaaaaaaaaaaaaaaat

Johtunee siitä että kaikki pelto-pellet katsastaa ladat ja korollan-paskat sillä.
        Ei ole K1 syytä, urpo.

• Tietäjä

No on tasan tarkkaan. Vikoja tuli tällä asemalla 6 eri paikkaa, mutta kuukauden kuluttua menin Lahteen viosta oli jäljellä enään yksi. Mieti sitä Pelle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. MIksi suurin osa persuista on alkoholisteja?

Tätä jäin pohdiskelemaan....
      Maailman menoa
      57
      3763
    2. 46
      3167
    3. Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia

Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on
      Maailman menoa
      153
      2949
    4. Putin lähti takki auki sotaan....

Luuli, että kolmessa päivässä hoidetaan, nyt on mennyt 3,5 vuotta eikä voitosta tietoakaan. Kaiken lisäksi putin luuli,
      Maailman menoa
      40
      2826
    5. SDP ylivoimainen ykkönen

En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.
      Maailman menoa
      75
      2416
    6. Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään

"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s
      Yleistä autoilusta
      61
      1911
    7. Patteriauton ovia ei saatu auki - kuljettaja koki hirvittävän kuoleman!

”Oviongelma johti kuskin kuolemaan kolarissa – tämä ratkaisu saatetaan kieltää kokonaan Sivulliset pyrkivät tempomaan a
      Maailman menoa
      23
      1888
    8. Polttomoottoriauto on köyhän merkki

Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.
      Maailman menoa
      124
      1767
    9. Kaivattusi ominaistuoksu?

Itse vastaan juustonaksu 😅
      Ikävä
      86
      1186
    10. Mitä tarkalleen tunnet

Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai
      Ikävä
      68
      1170
    Aihe