Mitä kokemuksia Kauhajoen katsastusasemasta nykyään? Minkälaiset hinnat ja palvellaanko siellä vai kyykytetäänkö vielä tänäkin päivänä joitakin asiakkaita ja/tai automerkkejä?
Kauhajoen katsastusasema
22
2306
Vastaukset
- kannattaa mennä
Seinäjoelle ja samalla reissulla kaupoista koko vuoden ostokset. http://www.katsastushinnat.fi/hae.php?maakunta=14
- myös s-joelle
sain hyvää palvelua.syy siihen oli se että siellä sattui olemaan joku siainen
- 16+6
huonoin palvelu ja kalleimmat hinnat = toimiva kokonaisuus
- kauhajokinen
16+6 kirjoitti:
Lännen Autokatsastus siellä on hyvä palvelu oikeat hinnat 45euroa ilman pakomittausta käyn aina siellä pisteet 10 suosittelen
- 12+9
16+6 kirjoitti:
Seuraa katsastuksen etenemistä tai nauti kahvista ja päivän lehdistä.
Käymme tulokset läpi ja vastaamme mieltäsi askarruttaviin kysymyksiin.
- :D
Kauhajoella on hyvä katsastusasema. Turha lähteä kauemmas.
- mennyt läpi
kun auto on kunnoossa . En halua ajaa epäkuntoisella autolla. Palvelu Kauhajoella on kuten pitää olla. SAIRAAT muualle menee.
- 16+8
on mennyt läpi. lompakollaan voi nykypäivänä äänestää melko hyvin. taidat varmaankin olla katsurin hyvä kaveri?
- Kyllääntynyt
16+8 kirjoitti:
on mennyt läpi. lompakollaan voi nykypäivänä äänestää melko hyvin. taidat varmaankin olla katsurin hyvä kaveri?
Jokainenhan tietää, että tämän ketjun aloittajan, sekä tähän jo useita negatiivisia kommentteja laittaneen henkilön tarkoitus oli alunperinkin mollata Kauhajoen katsastusasemaa. Odotettavissa siis on , että tästäkin ketjusta tulee lapsellinen juupas-eipäs -tappelu.
- 4+9
Kyllääntynyt kirjoitti:
Jokainenhan tietää, että tämän ketjun aloittajan, sekä tähän jo useita negatiivisia kommentteja laittaneen henkilön tarkoitus oli alunperinkin mollata Kauhajoen katsastusasemaa. Odotettavissa siis on , että tästäkin ketjusta tulee lapsellinen juupas-eipäs -tappelu.
Hintaero 25-30 euroa että kannattaa vaikka Seinäjoelle asti lähteä.
- Vedätyksen makua
4+9 kirjoitti:
Hintaero 25-30 euroa että kannattaa vaikka Seinäjoelle asti lähteä.
Kauhajoki
Määräaikaiskatsastus: Enintään 3 500 kg:n ajoneuvo 56,00 euroa
Kurikka
Seinäjoki
Määräaikaiskatsastus: Enintään 3 500 kg:n ajoneuvo 45 - 49,00 euroa
Eli mistä repäisit tuon 25 - 30 euroa? - niiiiiiiiiiiiiiiiiii
Vedätyksen makua kirjoitti:
Kauhajoki
Kurikka
Seinäjoki
Määräaikaiskatsastus: Enintään 3 500 kg:n ajoneuvo 45 - 49,00 euroa
Eli mistä repäisit tuon 25 - 30 euroa?kauhajoella pakokaasumittuksen kanssa olisi minun aoton hinta 81 euroo ja seinäjoella lännenkatsastusasemalla 55 euroo. hinnat voi tarkistaa jokainen www.katsastushinnat.fi niin ja se paljon puhuttu palvelu on seinäjoella paljon parenpaa
- eiiooo
Nyt äkkiä tänne vastaamaan asiallisesti sellainen joka tietää kauhajoella muita korjaajia joilla katsastusoikeus.
Muistaakseni lehdessä jokin aronkyläläinen joskus katsastamista mainosti.. onko hinta sama kuin a-katsastuksella ?- ketjun aloittaja
Kiitoksia. Saatiin aikaan ihan hyvää keskustelua autonkatsastuksista. Eikä ketään tarvitse mollata ellei ole aihetta. Onkohan Kauhajoella vielä millään korjaamolla katsastusoikeutta, kuten edellinenkin jo kyseli?
- katsastamaan
Seinäjoella kaks asemaa jossa katsastus 45 euroa ja pakokaasumittaus kympin tai kaks. Ep:n katsastus seinäjoella avas tänä vuonna. http://www.katsastushinnat.fi/hae.php?maakunta=14
- Paljas-Uneksija
26 euroa tuli halvemmaksia katsastaa seinäjoen "lännellä" kuin paikallisessa a-katsastuksessa. Ja palvelu oli hyvää! Siellä katsastetaan missä halvemmaksi tulee!!
- Tympääntynyt asiakas
Olin menossa katsastamaan sinne mopoani niin sanoin että minulle on aika kello neljältä ja siihen aikaan kello oli 5 vaille neljä, niin eräs katsastus-mies sanoi siihen: emmä ehi ny.
On se kumma kun on aika varattu niin ei muka ehdi katsastaa mopoa, jonka katsastamisessa menee enintään kymmenen minuuttia, kun he vain testaavat valot ja huippunopeuden.
Hintakin on aivan liian korkea.- palvelua kiitos
kyseiselle asemalle niin kauan ku siä istuu se tummatukkaanen noitaakka
- mä vain
palvelua kiitos kirjoitti:
kyseiselle asemalle niin kauan ku siä istuu se tummatukkaanen noitaakka
olen saanut kauhajoella hyvää palvelua, mutta kallista on käydä. Lännen autokatsastuksessa on halvemmat hinnat, palvelu pelaa, jonottaa tarttee 30-60min. Jos asiaa on Seinäjoelle kannattaa käydä sielä.
Kauhajoellakaan ei pidä varattu aika paikkaansa, joutuu silti jonottaan jos joku on tullut ilman aikaa. - kattastus
mä vain kirjoitti:
olen saanut kauhajoella hyvää palvelua, mutta kallista on käydä. Lännen autokatsastuksessa on halvemmat hinnat, palvelu pelaa, jonottaa tarttee 30-60min. Jos asiaa on Seinäjoelle kannattaa käydä sielä.
Kauhajoellakaan ei pidä varattu aika paikkaansa, joutuu silti jonottaan jos joku on tullut ilman aikaa.Ei tarvi odotella pitkään jos käy http://www.epkatsastus.fi/ sama hinta ku lännelläki.
- tasamaan_tallaaja
kattastus kirjoitti:
Ei tarvi odotella pitkään jos käy http://www.epkatsastus.fi/ sama hinta ku lännelläki.
katsastuksesta tuli euroon siirtymisen myötä (2002 alkaen) tosi kallista, onneksi on vaihtoehtoja a-katsastukselle, saisivat tarkistaa hintojaan alaspäin!
- muutakin o- n
Minä käyn seuraavaksi katsastamassa on vaan sen verran halvempi
ja kun muutenkin s-joella täytyy käydä asioilla niin saa samalla vähän
bensa rahoja .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854578
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺864416Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭433759Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli173572Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle402977Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm102784En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä212711IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm392113Nainen, tunnusta että olet varattu ja tyytymätön suhteeseesi
Ja siksi pyörit täällä ikävä palstalla etsien sitä jotain jota elämääsi kaipaat. ehkäpä olet hieman surullinen, koska ta1581758Savon murteella viäntäminen asiakaspalvelussa?
Olin äsken tekemisissä puhelimitse rahoitusalan firman asiakasneuvonnassa. Tyyppi väänsi leveää savoa oikein perusteelli1101316