Hyvin on sujunut raksujen syönti Empulla ja sillä on suorastaan himo niihin. Sen masu tuntuu hyvin kestävän tuota nyt jopa naudanlihaa, vaan ei ole ennen kestänyt, mutta tuo meidän suuri karvapallo Jani on niin herkkä masustaan, mutta sai nyt tänäänkin tässä aamulla pikku annoksen niitä ja oli siitäkin tyytyväisen näköinen. Sen perään se menee heti lisäksi popsimaan kosteaa ruokaa aina. Tällä hetkellä nukkuvat tyytyväisinä tuolla sapuskoinnin jälkeen :)
Mukavaa viik.lop.alkua kaikille!
6
122
Vastaukset
myös sinulle=) 19. päivä menossa, eikä ihmeempiä ole tapahtunut. Virkeyttä löytyy ja vielä karvojakin jäljellä.
- mynk
Meidän kissa ei kans tykännyt ennen naudanlihasta, mutta nyt on kyllä syöny hyvin :)
- purinaaaaaaa
Osta koira,kuulet murinaa,et purinaa.
- Karri0
purinaaaaaaa kirjoitti:
Osta koira,kuulet murinaa,et purinaa.
Haista sinä dorka ISO paskas ja vedä ittes vessasta alas luupää!
- Käytöstapoja
Karri0 kirjoitti:
Haista sinä dorka ISO paskas ja vedä ittes vessasta alas luupää!
...tuntuu olevan saitin häirikkö ainakin kielenkäytöltään. Edellinen viesti ei ollut minun toim. huom.
- Karri0
Käytöstapoja kirjoitti:
...tuntuu olevan saitin häirikkö ainakin kielenkäytöltään. Edellinen viesti ei ollut minun toim. huom.
Kielenkäyttö johtu siitä koska joko (sinä) tai tuo mikä lie "murinaa" on täällä eri nimimerkeillä siellä sun täällä soittamassa suutaan kun muut yrittää puhua selvää asiallista asiaa! Täällä pyörii henkilö nimimerkiltään Pynnönen, häiriköi säteissä myöskin keskustelupalstoilla. Laittaa tytöille ja naisille törkeitä viestejä menemään profiileiden galleriaan ja julistaa sitten tuolla säteissä että on Jumalan poika. Huoh! Ja huom! tietynlaisesta kirjoitustyylistä tunnistaa kyllä sitten helposti tietyn henkilön vaikka se olisi täällä millä nimimerkillä, kuten esim. sinäkin nyt. Aivan samallailla tuolla jo aikaisemmin suuta soitettiin ja kirjoitustyyli oli samanlaista mitä esim. itse teet. Laittaa mietityttämään kyllä!?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.1222396- 1341895
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos631236Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1051216En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k771101Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik311070Tykkäsit nainen
Aina eniten lähetyssaarnaajassa, muistan miten nautit!😎😚 meidän pitää päästä vielä kokemaan se.451049Kerroppas nyt
M mies, että kenestä sinä oikein tykkäät, niin saadaan tämä asia muillekin selväksi 😉831009HESARI: Kahden Pasin pankki OmaSp
Toinen entinen työntekijä sanoi, että Turtio oli organisaatiossa “Jumalasta seuraava, ylöspäin” https://www.hs.fi/visio241006Helppo selvittää onko oma täällä
Laittaa yhden selvän kysymyksen ja jos kukaan ei osaa vastata, niin oikea ei ole täällä. Saa käyttää vapaasti hyödykse56942