anna anteeksi etten rakasta sinua enää ... ei meillä ole mennyt pitkään aikaan kuten olisimme toivoneet lasten takia olemme yrittäneet yhdessä pysyä kolmen ihanan lapsen ...en voi ajatuksilleni mitään se on loppu rakkauttani ei ollut tarpeeksi sinulle ei meillä perusasioista ole puutetta mutta luottamus ja rakkaus puuttuu sinä et luota ja minä en rakasta ...ehkä tähänkin tunteeseen tottuisi tai onnilöytyisi jos haluaisimme mutta olen sitä mieltä että elämä on liian pitkä etsimiseen ..onni tulee jos uskaltaisi elää antaa toiselle mitä toinen tarvitsee mutta minusta ei enää riitä sinulle ...olen loppu... en vain rakasta pahoillani että joudun sinua loukkaamaan ...mutta onnellisena että pääsen vihdoinkin pois tästä näytelmästä jota olen vetänyt 2 vuotta .... yrittänyt olla rakastava ja ajatella että sinä olet minua varten luotu mutta kun niin ei ole loukkaan sinua loukkaan lapsiammekin ... nyt voin vain vielä sanoa että toivon että löydät elämääsi ihmisen joka oikeesti sata oikeesti sua rakastaa ja antaa sulle kaiken sen mitä minusta ei riittänyt ... olen pahoillani
pahoillani etten rakasta sinua enää
1
700
Vastaukset
- eileen1
Voih...tuntuu niin pahalta,ehkä juuri sen takia että olen itse elänyt juuri samojen tunteiden ja puitteiden kera muutama vuosi sitten.Välillä tuntuu vieläkin väärältä että erosin,mutta toisaalta aika ajoin aurinko pilkahtelee pilvien välistä jo minunkin elämääni.Yleisesti luullaan että lähtijän on helpompi jatkaa elämäänsä mutta asia ei,ainakaan omalla kohdallani,ollut lainkaan niin.Varsinkin lasten olemassaolo tekee elämän ylle syyllisyyden,jota vastaan taistellessa kuluu viimeisetkin voimavarat,ne jotita eniten tarvitsisi kanavoida lasten elämän hoitamiseen.Helppoa ei tule sinulla olemaan pitkään aikaan,mutta kuten sanoit,meille jokaiselle on annettu vain yksi elämä eikä sitä tulisi uhrata kenenkään takia,lapsiahan voi rakastaa eron jälkeenkin.Voimia sinulle lämpimän halauksen kera...ota yhteyttä jos kaipaat tukea...jookos.?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984