pahoillani etten rakasta sinua enää

jempula

anna anteeksi etten rakasta sinua enää ... ei meillä ole mennyt pitkään aikaan kuten olisimme toivoneet lasten takia olemme yrittäneet yhdessä pysyä kolmen ihanan lapsen ...en voi ajatuksilleni mitään se on loppu rakkauttani ei ollut tarpeeksi sinulle ei meillä perusasioista ole puutetta mutta luottamus ja rakkaus puuttuu sinä et luota ja minä en rakasta ...ehkä tähänkin tunteeseen tottuisi tai onnilöytyisi jos haluaisimme mutta olen sitä mieltä että elämä on liian pitkä etsimiseen ..onni tulee jos uskaltaisi elää antaa toiselle mitä toinen tarvitsee mutta minusta ei enää riitä sinulle ...olen loppu... en vain rakasta pahoillani että joudun sinua loukkaamaan ...mutta onnellisena että pääsen vihdoinkin pois tästä näytelmästä jota olen vetänyt 2 vuotta .... yrittänyt olla rakastava ja ajatella että sinä olet minua varten luotu mutta kun niin ei ole loukkaan sinua loukkaan lapsiammekin ... nyt voin vain vielä sanoa että toivon että löydät elämääsi ihmisen joka oikeesti sata oikeesti sua rakastaa ja antaa sulle kaiken sen mitä minusta ei riittänyt ... olen pahoillani

1

682

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eileen1

      Voih...tuntuu niin pahalta,ehkä juuri sen takia että olen itse elänyt juuri samojen tunteiden ja puitteiden kera muutama vuosi sitten.Välillä tuntuu vieläkin väärältä että erosin,mutta toisaalta aika ajoin aurinko pilkahtelee pilvien välistä jo minunkin elämääni.Yleisesti luullaan että lähtijän on helpompi jatkaa elämäänsä mutta asia ei,ainakaan omalla kohdallani,ollut lainkaan niin.Varsinkin lasten olemassaolo tekee elämän ylle syyllisyyden,jota vastaan taistellessa kuluu viimeisetkin voimavarat,ne jotita eniten tarvitsisi kanavoida lasten elämän hoitamiseen.Helppoa ei tule sinulla olemaan pitkään aikaan,mutta kuten sanoit,meille jokaiselle on annettu vain yksi elämä eikä sitä tulisi uhrata kenenkään takia,lapsiahan voi rakastaa eron jälkeenkin.Voimia sinulle lämpimän halauksen kera...ota yhteyttä jos kaipaat tukea...jookos.?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      97
      2743
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      104
      2330
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      91
      2090
    4. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      15
      1847
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      44
      1721
    6. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      38
      1715
    7. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1696
    8. 100
      1646
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      129
      1477
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1294
    Aihe