S-pankin huono mainos!

TavisIhminen

Aivan typerä mainos tuo S-pankin "meille tavallisille ihmisille". Lasken itseni tavalliseksi ihmiseksi, eli tavis työssäkäyvä mutta kyllä minäkin ja perhe palveluita tarvitsee, muitakin kuin vain rahan talletus ja nosto. Siksi meidän väki pitää kyllä Osuuspankissa tilinsä.... S-pankin palveluihin on kyllä tutustuttu, mutta siihenhän sen jo karahti kun sieltä ei saa edes asuntolainaa.

7

1090

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Monipankkilainen.

Mitä palveluita tarvitset ?

minä en itse ole todella mitään tarvinnut, useisiin vuosiin.
      mutta lapsille lainoja kyselin ja olisin tallettanut samaan pankkiin jos oltais edullisempi lainakorkoja saanut.
      Kaikki olivat syntymästään myös Op tallettajia, mutta silti saimme parhaat lainat muualta,
      nytkin on kahdella korko alle 0,8 % ja kolmannellakin kai juuri alle 1 %,

Juuri tammikuussa katselin kuinka kolmelle jäi pankissa käynnistä paha muisto,
      kun kolaroivat,

Kaikki kortit ja talletukset olen tehnyt netissä, nyt on 5.7 % tilillä loput 2 % säästötilillä,
      Eipä op koskaan saanut kuin 5,3 % ja nyt vapaalle säästötilille saisi kai 1 % koron.

Kai olet huomannut, vaikka korot ovat alhaalla, ovat nyt suuremmat korkoerot kuin 1,5 vuotta takaperin.

• säästää/tuhlaa

.
      Lainaa kannattaa kysyä siitä pankista jossa ei ole asiakkaana,
      sillä aina antavat edullisemman koron kun saavat asiakkaat.

Ja ensiksi kannattaa kysyä siitä pankista josta ei todella ota, sillä laina on kaikille niin vieras ala että siihen pitää hieman tutustua ja oppia tietämään eri ehtoja,
      jo 100 000 lainassa voi helpolla tehdä suuria virheitä.

S-pankkihan on tosiaan taviksen pankki, onhan yli 70 % talletuksia
      pankki jossa saa ilmaiset kortit, netin yms.
      ja on helppo tallettaa hyvällä korolla netissä.

Kun on edullisen lainan saanut, kannatta pikkuhiljaa siirtää kaikki jutut S-pankkiin, niin moni tekee,
      vain tilin antaa tulla siihen lainapankkikin.

.

• Kypsynyt S-asiakas

Itse olen s-pankin asiakas, mutta en enää kauaa. Mitta tuli täyteen kun piti Salessa nostaa kassalta 50 euroa omalta tililtään, ja kommentti oli, että ei onnistu. Tähän, että "miten niin ei onnistu, eikö tililläni ole rahaa?" ja kassa siihen totesi, ettei hänellä ole tarpeeksi rahaa. MITÄ HELVETTIÄ???? PANKISSA EI OLE RAHAA??? Kun laskee kaikki muut harmit mitä s-pankki on tuottanut (visalla ei netissä ostamisen suojaa) jne, meikäläiselle alkaa riittää tämä s-ryhmän touhu.

• 44
        Kypsynyt S-asiakas kirjoitti:

Itse olen s-pankin asiakas, mutta en enää kauaa. Mitta tuli täyteen kun piti Salessa nostaa kassalta 50 euroa omalta tililtään, ja kommentti oli, että ei onnistu. Tähän, että "miten niin ei onnistu, eikö tililläni ole rahaa?" ja kassa siihen totesi, ettei hänellä ole tarpeeksi rahaa. MITÄ HELVETTIÄ???? PANKISSA EI OLE RAHAA??? Kun laskee kaikki muut harmit mitä s-pankki on tuottanut (visalla ei netissä ostamisen suojaa) jne, meikäläiselle alkaa riittää tämä s-ryhmän touhu.

jos
        "Mitta tuli täyteen kun piti"

mitta tulee täyteen elämässä tuollaisissa asioissa, kyllä kannattaisi mennä äidin ja isin hoiviin vielä viideksi vuodeksi,
        eikä suunnitella mitään uutta oman pään tuotosta.
        ,

• Geggonen
        44 kirjoitti:

jos
        "Mitta tuli täyteen kun piti"

mitta tulee täyteen elämässä tuollaisissa asioissa, kyllä kannattaisi mennä äidin ja isin hoiviin vielä viideksi vuodeksi,
        eikä suunnitella mitään uutta oman pään tuotosta.
        ,

Mikä Pilleri-Hilleri siellä lässyttää? Taitaa olla vassari ahtaaja osuuskaupan kassalla ruikuttamassa kultamunaa aunariinsa.

• Tuttujuttu.
        Geggonen kirjoitti:

Mikä Pilleri-Hilleri siellä lässyttää? Taitaa olla vassari ahtaaja osuuskaupan kassalla ruikuttamassa kultamunaa aunariinsa.

Älä välitä, tuo on se tunnettu pässi täällä. Kommentoi puuta heinää ja on aina niin oikeassa ja fiksu ja tietää kaiken - omasta mielestään. Aivan käsittämätön omahyväisyys ja "minä tiedän, minä minä minä". Jaksaa puhua paskaa lapsistaan ja vanhemmistaan ja kumminkaimoistaan. Aivan järkyttävä tyyppi.

Mutta ei tuota tarvitse enää kauan sietää. Olen jo useamman illan ahkerasti rukoillut että hän poistuisi täältä - ja kun sanon "täältä" niin tarkoitan laajemmassa mielessä; ei tuollaista typeryyttä paranna muuta kuin kuolema. Ja hyvältä näyttää; olen saanut selviä etiäisiä että hänen terveytensä jo horjuu (no mielenterveys hänellä on horjunut jo vuosia, kuten noista löpinäviesteistä hyvin näkee).

• ossuuskassa asiakas
        Tuttujuttu. kirjoitti:

Älä välitä, tuo on se tunnettu pässi täällä. Kommentoi puuta heinää ja on aina niin oikeassa ja fiksu ja tietää kaiken - omasta mielestään. Aivan käsittämätön omahyväisyys ja "minä tiedän, minä minä minä". Jaksaa puhua paskaa lapsistaan ja vanhemmistaan ja kumminkaimoistaan. Aivan järkyttävä tyyppi.

Mutta ei tuota tarvitse enää kauan sietää. Olen jo useamman illan ahkerasti rukoillut että hän poistuisi täältä - ja kun sanon "täältä" niin tarkoitan laajemmassa mielessä; ei tuollaista typeryyttä paranna muuta kuin kuolema. Ja hyvältä näyttää; olen saanut selviä etiäisiä että hänen terveytensä jo horjuu (no mielenterveys hänellä on horjunut jo vuosia, kuten noista löpinäviesteistä hyvin näkee).

Jospa se on vaan joku vanha vaari jolla vähän jo vippaa yläkerrasta. Siltä sen viestit mun mielestä kuulostaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ootko nainen noin mustis musta

Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t
      Ikävä
      56
      3857
    2. Sen kerran kun siellä käyn

Voisit olla paikalla💚💛☘️
      Ikävä
      33
      2261
    3. Kumpa tietäisin. Miehelle.

Vieläkö toivot jotain viestiä, vai suutuitko taas...kun...🤔
      Ikävä
      40
      2144
    4. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      17
      1731
    5. Kauan säkin jaksoit

Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐
      Ikävä
      40
      1562
    6. Miksi kaipaat

Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?
      Ikävä
      25
      1492
    7. Sä olet nainen kuuluisa..

..etkä mitenkään hyvällä tavalla.
      Suhteet
      80
      1457
    8. Joel Harkimo ja Janni Hussi eroavat

Tämä on ilon päivä 😊
      Kotimaiset julkkisjuorut
      141
      1186
    9. Mietin tässä T....

Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..
      Suhteet
      22
      1153
    10. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      90
      1125
    Aihe