Jälkiviisaus on aina helppo, varsinkin pörssiin sijoittamisessa. Mikäli olisi sijoittanut suoraan tuohon yritykseen seitsemisen vuotta sitten uskoen sen "urakehitykseen", niin olisi tehnyt elämänsä sijoituksen.
Miten on, onko alaa tuntevilla tietoa nyt Euroopassa tulevan / tulleen lakimuutoksen myötä mahdollisista uusista alalle tulevista yrityksistä, joilla olisi vahvat taustat ?
On tietysti vaikea arvioida kunkin tulevaisuuden mahdollisuudet ja saavutukset ja varsinkin tuon ko. kaltainen yrityksen kurssin kehitys on poikkeuksellisen harvinaista, ei toki mahdotonta.
"Peliyhtiö Betssonin markkina-arvo on reippaasti yli satakertaistunut seitsemässä vuodessa."
"Verkkopelaamisen suosi siivittää peliyhtiöitä hurjaan lentoon. Yksi hyötyjistä on ollut ruotsalainen Betsson, jonka kurssi on E24:n laskelmien mukaan noussut 11 000 prosenttia seitsemässä vuodessa. Betsson on listattu Tukholman pörssiin."
- http://www.taloussanomat.fi/ulkomaat/2010/03/18/tama-osake-nousi-yli-11-000-prosenttia/20103978/12
.
11 000% setsemässä vuodessa
Betsson
0
227
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k313884- 412609
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut422568Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s82365- 292188
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.3032083- 381799
Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta461623Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t461488- 1411477