Huijuijui, en takuulla nuku ens yönä.
Emmi ilman meikkiä
13
2112
Vastaukset
- en muista.
tää Emmi on?
- 11
Se pullukka maatilan emäntä.
- mielipide miehen.
11 kirjoitti:
Se pullukka maatilan emäntä.
on kyllä vähän pullukka,mutta sellaisista naisista ainakin minä tykkään,ei mistään luuviuluista.
Ja kaunis nainen ilman pakkeleitakin,luonnollinen Suomi neito,kauniit hiuksetkin.Ja luonteeltaan niin iloinen. - ollut se
Riston toinen morsmaikku, joka sai lähteä sitten tilalta pois ensimmäisenä? Mitähän sille Ristollekin kuuluu? Komea mies oli, mielellään häntä katseli ilman paitaa.
- klasdflkajskl
jokaisella nyt naama punoittaa ja on näppyinen ilman meikkiä
- hohhoijaa...
"jokaisella nyt naama punoittaa ja on näppyinen ilman meikkiä " no ei mulla vaan! Ei ole punainen naama eikä näppyjä...
Emmi voisi hieman laihduttaa, oman terveytensä takia. Mutta hän on mielestäni luonteeltaan liian rempseä naiseksi. Itsekin hetero nainen olen, mutta ei naisen kuuluisi aivan voin rempseä olla... tyypillinen maatalon emäntä joo-o...
- Saunottaja
Emmi on nätti suomineito elovenaletteineen ilman meikkiäkin. Kukapa sitä olisi parhaimmillaan täysin laittamatta, tukka kiinni. Mutta nätti on silti. Ei ne missitkään sen kummoisempia ole ilman meikkejä ja tupeerauksia.
- naikkonen itsekin
Ihanan rempseä ja mukava nainen. Juuri sellainen "jalat maassa"-tyyppi.
- bushup
naikkonen itsekin kirjoitti:
Ihanan rempseä ja mukava nainen. Juuri sellainen "jalat maassa"-tyyppi.
Joo, Emmi on ihan nätti. Ja onhan niitä luurankomissejä nähty ihan tarpeeksi, jos kiloihin viitataan. Emmi taitaapi valita Tatun......Saa nähä miten heille käy?
- emmi fani
bushup kirjoitti:
Joo, Emmi on ihan nätti. Ja onhan niitä luurankomissejä nähty ihan tarpeeksi, jos kiloihin viitataan. Emmi taitaapi valita Tatun......Saa nähä miten heille käy?
Emmi valinnut kumpaakaan ja nätti likka ilman meikkejäkin,kyllä saisi kenet vaan ilman tällaista maajussi ohjelmaakin..
- edes pitäisi
olla meikkiä, hän ei tarvitse mitään välttämättä, luonnollinen ja terve kaunis nainen hän on, ilman meikkiä parhaimmillaan
- kaunis suomineito
ollaan kauniita ihan luonnostaan. Siinä mitään pakkelia tarvita... Ne on feikkejä varten, vai mitä Emmi?
- gommipommi
kaunis suomineito kirjoitti:
ollaan kauniita ihan luonnostaan. Siinä mitään pakkelia tarvita... Ne on feikkejä varten, vai mitä Emmi?
tosi kaunis ja seksikäs, jos laihduttaisi 20 kiloa. Liikaa laardia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede16572- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 40428
- 47427