Emmi ilman meikkiä

24

Huijuijui, en takuulla nuku ens yönä.

13

2112

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • en muista.

      tää Emmi on?

      • 11

        Se pullukka maatilan emäntä.


      • mielipide miehen.
        11 kirjoitti:

        Se pullukka maatilan emäntä.

        on kyllä vähän pullukka,mutta sellaisista naisista ainakin minä tykkään,ei mistään luuviuluista.
        Ja kaunis nainen ilman pakkeleitakin,luonnollinen Suomi neito,kauniit hiuksetkin.Ja luonteeltaan niin iloinen.


      • ollut se

        Riston toinen morsmaikku, joka sai lähteä sitten tilalta pois ensimmäisenä? Mitähän sille Ristollekin kuuluu? Komea mies oli, mielellään häntä katseli ilman paitaa.


    • klasdflkajskl

      jokaisella nyt naama punoittaa ja on näppyinen ilman meikkiä

      • hohhoijaa...

        "jokaisella nyt naama punoittaa ja on näppyinen ilman meikkiä " no ei mulla vaan! Ei ole punainen naama eikä näppyjä...

        Emmi voisi hieman laihduttaa, oman terveytensä takia. Mutta hän on mielestäni luonteeltaan liian rempseä naiseksi. Itsekin hetero nainen olen, mutta ei naisen kuuluisi aivan voin rempseä olla... tyypillinen maatalon emäntä joo-o...


    • Saunottaja

      Emmi on nätti suomineito elovenaletteineen ilman meikkiäkin. Kukapa sitä olisi parhaimmillaan täysin laittamatta, tukka kiinni. Mutta nätti on silti. Ei ne missitkään sen kummoisempia ole ilman meikkejä ja tupeerauksia.

      • naikkonen itsekin

        Ihanan rempseä ja mukava nainen. Juuri sellainen "jalat maassa"-tyyppi.


      • bushup
        naikkonen itsekin kirjoitti:

        Ihanan rempseä ja mukava nainen. Juuri sellainen "jalat maassa"-tyyppi.

        Joo, Emmi on ihan nätti. Ja onhan niitä luurankomissejä nähty ihan tarpeeksi, jos kiloihin viitataan. Emmi taitaapi valita Tatun......Saa nähä miten heille käy?


      • emmi fani
        bushup kirjoitti:

        Joo, Emmi on ihan nätti. Ja onhan niitä luurankomissejä nähty ihan tarpeeksi, jos kiloihin viitataan. Emmi taitaapi valita Tatun......Saa nähä miten heille käy?

        Emmi valinnut kumpaakaan ja nätti likka ilman meikkejäkin,kyllä saisi kenet vaan ilman tällaista maajussi ohjelmaakin..


    • edes pitäisi

      olla meikkiä, hän ei tarvitse mitään välttämättä, luonnollinen ja terve kaunis nainen hän on, ilman meikkiä parhaimmillaan

      • kaunis suomineito

        ollaan kauniita ihan luonnostaan. Siinä mitään pakkelia tarvita... Ne on feikkejä varten, vai mitä Emmi?


      • gommipommi
        kaunis suomineito kirjoitti:

        ollaan kauniita ihan luonnostaan. Siinä mitään pakkelia tarvita... Ne on feikkejä varten, vai mitä Emmi?

        tosi kaunis ja seksikäs, jos laihduttaisi 20 kiloa. Liikaa laardia!


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1074
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      16
      572
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      40
      428
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    Aihe