Kummallinen käärme ja selkään puukottava takanapäin paskaa puhuva... huh millainen ihminen, enpä haluaisi olla hänen tuttavapiirissään.
Jounin Maarit
4
1911
Vastaukset
- 13
Vai niin. Ihanen seksikäs se kyllä muuten on.
- =21
Parhaimman näköinen nainen tällä kaudella, ihmettelen miten tuommoinen nainen haluaa tuommoisen miehen, vähän vaikuttaa marsulta?
- 11
=21 kirjoitti:
Parhaimman näköinen nainen tällä kaudella, ihmettelen miten tuommoinen nainen haluaa tuommoisen miehen, vähän vaikuttaa marsulta?
Jouni on varakas, Maarit ei enää lapsia tee ja... Seksikkyydellä ei pitkälle pötkitä. Maalla on aidosti viihdyttävä, töitäkin tekemällä.
- Maajussin katsoja
Maarit mässyttää koko ajan purkkaa. Aina se pistää mun silmään. Muutenkin se on jotenkin tosi epäsopivan oloinen tuohon sarjaan ja Jounille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110525- 41481
- 37465
- 70446