varmasti pienin penis maailmassa..

mitäihmettähäh

Auttakaa minua herranjumala!
Olen ihastunut erääseen todella ihanaan ja romanttiseen mieheen ehkä vähän kokematon ja nuori mutta koulutuskelpoinen.. Kuitenkin kaikki hänessä on täydellistä.. PAITSI
KUN pääsimme sänkyhommiin hän oli aivan mahtava siis kiihotti minua todella todella paljon. Yritin kurotella hänen housuihinsa mutten tuntenut mitään.. Ensin luulin että se oli pelkkä kives mutta kun hän laittoi kondomin ja oli pistämässä penistään sisääni olin ihmeissäni mitä vittua missä sen kalu on. SITTEN NÄIN SEN
ei se ollut kuin varmaan 4 senttiä pitkä! MITÄ IHMETTÄ! kaveri sanoi vaan että voi vittu kun ei nyt taaskaan seiso.. muna oli kuin pienen käden peukalo!
MITÄ MINÄ TEEN! olen todella seksuaalinen ihminen ja "munan kipeä nainen" mutta ei hän vehkeellään minua voisi millään tyydyttää kun se on niin tappi ettei edes sisälle mennyt! ei tuntunut ei niiin sitten missään

ONKO TÄMÄ NORMAALIA!?

20

5249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lerppu,

      Miks kerroit meistä tänne :(

      • cfv

        omasta pilistäsi


    • öljytty

      miks sun pitää suurin osa meistä käräyttää? mene vapaa ehtois työhön sinne namibiaan. siellä se autuus repeää...

    • syränrikki

      No siinä tapauksessa hylkäät sen miehen, jos se vehkeen koko ja se asia on sinulle tärkeintä suhteessa.Etsit sitten sellaisen isovehkeisen miehen,ja toivot samalla että saat sen kaiken muun siinä samassa paketissa mitä etsit,romanttinen,hellä jne
      T: Hylätty mies pienen vehkeen takia 8 kertaa elämässä. Ja asia korpee paljon.
      PS. Ei kaikilla miehillä ole isoa melaa.Kuten ei kaikilla naisilla ei ole isoja rintoja,tai muuta. Jokainen ollaan erinlaisia.

      • monterts

        Oma vika jos ei näe jo miehen käytöksestä millainen kalu hänellä on. Isomunainen rehvastelija, joka ainakin sivulauseessa jo mainitsee asiasta. Pienimunainen taasen epävarma höpöttäjä sekä tyhjä suunpiekseäjä joka yrittää ehkä olla hauska sekä huomaavainen mutta siitä jo pitäisi lukea ettei sitten ole todellista pätemistä.

        Kaikki höpöttäjät kannattaa sitten karsia pois jo alkuvaiheessa ja ottaa selkeälinjainen jämerän oloinen mies joka rehvastelee kalullaan sekä vähän kaikella.


      • Darwinst
        monterts kirjoitti:

        Oma vika jos ei näe jo miehen käytöksestä millainen kalu hänellä on. Isomunainen rehvastelija, joka ainakin sivulauseessa jo mainitsee asiasta. Pienimunainen taasen epävarma höpöttäjä sekä tyhjä suunpiekseäjä joka yrittää ehkä olla hauska sekä huomaavainen mutta siitä jo pitäisi lukea ettei sitten ole todellista pätemistä.

        Kaikki höpöttäjät kannattaa sitten karsia pois jo alkuvaiheessa ja ottaa selkeälinjainen jämerän oloinen mies joka rehvastelee kalullaan sekä vähän kaikella.

        Tietenkin noissa isokaluisissa rehvastelijoissa se ongelma että eivät lähde kenen tahansa kelkkaan. Haluavat rehvastella sillä naisellakin. Jos nainen epävarma pienitissinen niin saa saa tyytyä silloin pienimunaiseen mieheen tai ainakin sellaiseen joka käyttäytyy vähän hillitymmin. Hyvin käyvät yhteen munallaan rehvasteleva isotissinen ylväs sekä itsetietoinen nainen. Niin sai se luonto onkin asian suunnitellut.


      • pieni muna

        ei mullakaan ole kuin 14.5cm seisokissa..ja ohut nakki vain 3.5 cm paksu..luulin ettei kukaan tyydyty..mutta nykyinen muijani on saanu jopa orgasmin..olin kyllä hämilläni..synnytyksen jälkeen seksi ei tuntunut enää miltään..mut alkoi taas tunto palautuun 6 kuukauden jälkeen..onneks en lähtenyt..samoin muija..jaksoi uskoa vielä meihin!..ehkä muijallani on sen verran pieni pillu että tyydyttyy..on sanonut jopa jossain asennossa että siitin koskettaa pohjaan saakka..eli näin meillä!!

        PS. Kaksi lastakin ollaan saatu tällä siittimellä siitettyä!


    • keskustelunaloittajA

      Siitä että haluaisin jonkun ison munan omaavan miehen. Olen niitä kokenut eivätkä kaikki edes ole olleet hyviä sängyssä?
      Ei seksi ole tärkein asia mutta tämä on jo ihan liikaa.. Siis rupesi jo pelottamaan että voiko sillä vehkeellä tehdä edes lapsia?
      Ymmärrän miehiä kenet on lempattu pienen munan takia, mutta joillekin se koko vain on tärkeää ja sillä on väliä, eikä sille kukaan mitään mahda. Jos ihminen pitää seksistä niin miksi hänen pitäisi tyytyä pieneen penikseen jos se ei kelpaa? Siinähän sitten lähteä etsimään isompaa ja aivan, olet oikeeassa syränrikki, että siinähän sitä ruveta sitten etsimään miestä ketä omaa samat asiat kuten romanttisuus, hellyyys,mukavuus ym., mutta kyllä niitä on.

      Minä uskon ainakin siihen, että se kumppani on ihmiselle oikea silloin kun kaikki asiat on kohdallaan.
      Luonne, kroppa, elämäntavat jne. eikä hänessä ole muuttamista. Silloin on oikea ihminen kyseessä.
      Tässä minun tapauksessani ei ollut kaikki niin kuin olisin odottanut, sillä seksi on kuitenkin osa elämää ja arkea, toiset harrastavat sitä enemmän toiset taas vähemmän. Minä kuulun siihen ensimmäiseen luokitelmaan.

      "Hylkäsin" tämän kyseisen miehen. En loppujen lopuksi pelkästään munan koon takia vaan käytin päätäni ja tulin siihen tulokseen, että tämä ei tule toimimaan. Ensinnäkin hän on aivan eri maailmasta kuin minä jos järjellä ajattelee. Mutta se koko VALITETTAVASTI pisti pisteen tälle tarinalle. En voi itselleni mitään, olen rehellinen ihminen enkä kiellä etteikö koolla olisi väliä.. Toisaalta tämäkin hyvin ristiriitaista koska koolla ei ole väliä silloin jos mies osaa hommansa tai mun on ns. "tekniikka pippeli". Mutta jos penis on olematon niin.. sääliksi käy.

      • ullak

        Kyllä juttu on niin, että sinun on vaihdettava! Jos on isosta tarvis niin matkusta Keniaan. Masailla on tunnetusti kokoa. Jos vielä tuntuu pieneltä niin pyydä avaamaan solmusta. Alkaa riittää kenelle vain. Katsos kun turistinaisten vuoksi ovat joutuneet opettelemaan pitämään vehkeen solmussa ettei tulisi suusta ulos.


      • nainen23

        No joo... Ja siis kun eihän niin pienellä voi harrastaa seksiä. Seksiä, joka on normaali, luonnollinen osa elämää. Seksi on tarve siinä, missä moni muukin. Normaalit ihmiset harrastavat seksiä. Ja jos penis on niin pieni, ettei sillä pysty yhdyntään, niin vaikeaksi menee. Eihän silloin voi hankkia lapsiakaan. Eipä varmaan moni mieskään jäisi suhteeseen naisen kanssa, joka ei ikinä tule pystymään normaaliin yhdyntään.


    • Pärän kaveri

      Vaikka Pärällä pieni onkin ja on amatööri seksi jutuissa, on siinä hyviäkin puolia. Lapset tykkää siitä ja se keittää kohtuulliset kahvit !!!

    • sdfsdf

      Kertomuksesi mukaan miehellä ei mahdollisesti seissyt. Ymmärsinkö oikein? Lepokoostahan ei pysty tekemään mitään lopullisia johtopäätöksiä kalun erektiokoosta, korkeintaan valistuneen arvauksen.

    • .........

      Aloitushan on provo.

      Antakaas kun minä kerron tarinan: Rakastuin kerran yhteen aivan ihanaan naiseen. Hän oli kerta kaikkiaan täydellinen mutta sitten kun vihdoin päädyimme makuuhuoneeseen, minulle koitti karu totuus. Hänen tissinsä olivat aivan hirveät, kuin tyhjät patalaput. Mietin oliko hän nainen ollenkaan kun näin hänen tissinsä. Lisäksi hänen perseensä oli kuin virtahevon takapuoli, se näytti ja tuntui niin pahalta että minun oli pakko olla katsomatta sitä. Sain kuitenkin jotenkin pumpattua kaluni kovaksi ja rupesimme naimaan. Mutta hänen pillunsa oli kuin norsun vittu, millä lie halolla pilalle pantu. Ei tuntunut sitten missään. Pillu oli hirveän ruma lisäksi ulkonäöltään, kävi naista ihan sääliksi että miten hän voisi näyttäytyä missään edes alasti. Nainen oli muuten aivan ihana, en tiennyt mitä tekisin sillä halusin muuten olla hänen kanssaan. Minun oli pakko kuitenkin jättää nainen sillä en koskaan voisi harrastaa sellaisen kanssa seksiä...

      Muita tarinoita?

      • yutrhygtefr

        :)


    • Anonyymi

      AUTTAKAA MINUA HERRANJUMALA!
      Olen ihastunut erääseen todella ihanaan poikaan ehkä vähän kokematon ja nuori mutta koulutuskelpoinen. Kuitenkin kaikki muu on ihan hyvää paitsi KUN pääsimme sänky hommiin hän oli aivan mahtava siis kiihotti minua todella paljon.sitten hän laittoi minun käden hänen housun päälle ensin luulin sen olevan vitsi mutta sitten NÄIN SEN ei ollut kun varmaan 4cm MITÄ IHMETTÄ . Kaveri oli leuhkinut kaiken maan seksijutuilla ja väitti olevansa panomaisteri mutta TUOLLA KALULLA ei sitä ole.MITÄ MINÄ TEEN ??olen munan kipeä nainen mutta ei hän vehkeellään voisi minua tyydytttää kun se on niin pieni että se ihan katoaa. EI TUNTUNUT EI SITTEN NIIN MISSÄÄN!
      ONKO TÄMÄ NORMAALIA?

      • Anonyymi

        12 vuotta vanhoja ketjuja ja niiden aloituksia kopioivat vain idiootit.


    • Anonyymi

      Sulla on kakkaa korvien välissä.

    • Anonyymi

      minä voin tulla avuksi

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Eihän tuo nyt pieni oo, voittaa mennen tullen planckin säteen. Istut kaverin naamalle ja imetät pillua niin että klitta turpoaa, sitten vaan klitalle blowjobia ja siitä deep throat kaverin imiessä ahneesti ja himokkaasti klittaa nieluunsa koko suullaan ja neljän tai viijen orkun jälkeen annat hengityksesi tasaantua ja lantiosi vapinan ja pillusi sykkimisen jälkeen kihnutat pilluasi kaverisi vehjettä vasten niin että sen mälli lähtee.

    Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      90
      1249
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1046
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      63
      797
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      14
      750
    5. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      290
      706
    6. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      694
    7. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      688
    8. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      39
      661
    9. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      60
      638
    10. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      634
    Aihe