Tea VALEHTELI kirkkain silmin

HUH heijaa

Ei ole muka tavannut Artoa aiemmin. Onhan hän asian myöhemmin tunnustanut.

HEVOSNAISIIN EI KANNATA LUOTTAA .

12

2098

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kauheeeta,

      menikö se Tea sillä tavalla kirkkain silmin valehtelemaan, eikö hän olekaan niin kiltisti kuin haluttiin ymmärtää, ihan hirveetä, mihin tässä voi enää luottaa jos ei hevosnaisiin

      • seellaasta

        Tuskin on tealla arvostus kovin korkea jukkaa kohtaan, joka valehtelee alkumetreiltä lähtien ja vielä pistää juhan piikkiin sanomisensa.


      • kauheeeta
        seellaasta kirjoitti:

        Tuskin on tealla arvostus kovin korkea jukkaa kohtaan, joka valehtelee alkumetreiltä lähtien ja vielä pistää juhan piikkiin sanomisensa.

        ihan hirveeetä, ei voi olla arvostusta sitten, tuskinpa onkaan


      • raakkut
        kauheeeta kirjoitti:

        ihan hirveeetä, ei voi olla arvostusta sitten, tuskinpa onkaan

        Tunnustiko Jukka valheitaan?


      • onko Jukkakin
        raakkut kirjoitti:

        Tunnustiko Jukka valheitaan?

        valehdellut meille kaikille? Ettäs kehtaa. Kun tämmöiseen ohjelmaan lähtee, ensimmäinen edellytys on, että puhuu vain totta.


      • utelijas2
        raakkut kirjoitti:

        Tunnustiko Jukka valheitaan?

        Mitä se on valehdellut?


      • härregyyd
        utelijas2 kirjoitti:

        Mitä se on valehdellut?

        Tyhmä on ohjelma mutta kaltaisensa katsojat on viestien perusteella näköjään löytänyt ;D


    • 11+20=31

      jukkakin tealle asioita ja tea haluais tietää mitä jukka on puhunut hänestä ja miksi on juhan ja arton epäillyt olevat pelimiehii ja ite muka jukka ei ole pelimies tästähän tea ei oikeen tykännyt kun haukkuu artoo ja juhaa pelimieheksi itseään normiksi

      • pyh!!!!!!

        Tea on kaikinpuolin epämiellyttävä nainen, ja käyttäytyykin ihan kuin teinityttö. En ole pitänyt tästä tyrkky-Teasta ollenkaan missään vaiheessa! Jukka olisi komeampi mies, mutta Jukka ansaitsee paremman nasen kuin Tea on!


      • hui tea
        pyh!!!!!! kirjoitti:

        Tea on kaikinpuolin epämiellyttävä nainen, ja käyttäytyykin ihan kuin teinityttö. En ole pitänyt tästä tyrkky-Teasta ollenkaan missään vaiheessa! Jukka olisi komeampi mies, mutta Jukka ansaitsee paremman nasen kuin Tea on!

        turiset, Jukka on liian sympaattinen Tean pauloihin. Tea tekee hallaa kivalle miehelle ja Artokin vaikka mustis niin tuskin pitää tuollaisen "määräilevän ämmän" käytöksestä.
        Kuka haluaa tuon Tean joukkoon, saa vaan huonon olon kun akka komentelee ja riitaa aiheuttaa itse. Kaunis hän on naikkoseksi, ihmettelenkin missä vika kun ukkoja tv,n välityksellä hakee!


    • NIKU 2

      ARTOHAN ON VAAN SELLAINEN ITKUPILLI-

    • umbrella25

      Nyt kyllä pata kattilaa soimaa.

      Tea syyttää Jukkaa valehtelusta ja selän takana puhumisesta, vaan mitäpä tekee samalla itse.

      VALEHTELEE TOISELLE PÄIN NAAMAA.

      Toinen kysyy hieman vaivautuneena ja suloisena, että yhteen kysymykseen miekin haluisin vastauksen. Oletko tavannu Artoa ennen Vanajanlinnaa?

      Ja mitä vastaa Tea, joka on suurin piirtein vain hetki sitten paljastanu, että todellakin ON Artoa menny tapaamaan.

      "En ole tavannut".

      Nainen, katso sitten peiliin ennen kuin alat sitä Jukkaakaan mistään syyttää.

      Tosiaan, taitaa Jukka ansaita paremman naisen...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1631
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1102
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      817
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      747
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      681
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe