Listatkaa elokuvia joissa olisi siis sirkus / klovneja / vampyyrejä ym.
Olen nähnyt siis jo twilightin, V niin kuin verikosto ja Cirque du Freak The Vampires (todella hyvä!).
Listaa tulemaan, ja MIELELLÄÄN EI 10 VUOTTA VANHEMPIA-
Elokuvia joissa sirkus, klovnea, vampyyrejä...?
3
477
Vastaukset
- hjgjgjhg
up..
- ainakin tässä leffas
-Mirrormask
Joka kertoo tytöstä joka haluaa karata sirkuksesta. Gaimanilla on täs leffas myös näppinsä pelissä, joka näkyy joissain määrin kyl leffan tyylissä. Leffa on vähän sellainen oddworld, fantasiaa..
-Tulennielijä,
en muista vuotta, mut siinä onkin jonkin verran "sirkusta/tulimanipulaatiota". Suomalainen leffa.
-Van Helsing,
Oisko siinä ollut kohtaus, missä on lentävää/keinutrapetsia tekevii animoituja hahmoja.. tai jottain..
Tai sit muistan leffan väärin.
-Yamakasi,
Oikeastaan siinä on parkouria ja freerunning meininkiä..Ranskalainen "urbaanikulttuuri" leffa.
Uskoisin et toi Mirrormask olis jotain sellaista mitä haet, jos miettii noita muita hakusanoja.. - Ghost Rainer in the
Stephen Kingin "Se". Siinä on aika ilkee klovni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876