Emmi ja Tea

Harmistunut

Olen aina tykännyt katsoa tätä ko. ohjelmaa, mutta tämänkertaiset naismaajussit harmistuttavat todella paljon. Aluksi he tuntuivat tosi mukavan oloisilta naisilta, mutta nyt heidän käytös toista miestä kohtaan on todella uskomatonta aikuisilta naisilta.

Jos on noin selvästi jo ratkaissut heti ensimetreillä, kumman valitsee ja sen myös kolmannelle osapuolelle on selväksi tehnyt, niin minkä takia piti kutsua tämä "ylimääräinen mies" tilalle sivusta seuraamaan toisten kuhertelua. Aivan käsittämätöntä lapsellisuutta. Yhden viikon luulisi pystyvän esittämään ystävällistä molemmille miehille. Emmi käyttäytyy vielä typerämmin. Kaikki sympatiat ovat tuon Jannen puolella. Emmin osakkeet ovat laskeneet aivan nolla-tasolle ohjelman edetessä. Samoin Emmin isä katselee vain Tatua päin, kun puhelee. Pankaapa merkille. Janne on hänellekin selvästi ilmaa. Kiltin oloinen poika ja saa tällaista kohtelua....

Tämän ohjelman pitäisi olla mukavaa leppoisaa viihdettä, mutta kyllä nämä kaksi naista ovat tehneet sen, etten viitsi jatkossa perjantai-iltojani pilata seuraamalla näin kanamaista käytöstä olohuoneessani. Onneksi on tv:ssä nappi, minkä voi painaa kiinni. Oli vain pakko kertoa vielä viimeiset tuntemukset tänne.

Miesmaajussit käyttäytyvät tosi rehdisti kaikki. Siitä hatunnosto heille:)

8

1239

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kalle.a.a.

      Joku aina voittaa ja toinen jää kakkoseksi. Kuvauksethan on jo tehty, myöhäistä muuttaa mitään. Ihan hyvä näin ja mielenkiintoista seurata. Vaikka tiedänkin loppuratkaisun. Facebook vuosi sen minullekin.

      • whisky 5l

        Emmin iska saakin Tatusta oivan ryypiskely kaverin.Siinä se elo sitten meneekin..)


      • hahaaaa

        Kerro facebook-vuodosta!?


      • KERRO!!!!!!!!!!!!

        kävi, KERRO!!!!!!!!!!!!!


      • ...
        KERRO!!!!!!!!!!!! kirjoitti:

        kävi, KERRO!!!!!!!!!!!!!

        huomannut sellaista erityisen huonoa käytöstä tyttöjen kohdalla. Kiinnitti pikemmin huomiota Juhan epäkohteliaisuus Maaritia kohtaan. Tuntui jotenkin halveksivalta siinä ruokapöydässä, ei vastannut puheeseen ollenkaan, kuin pitäisi erityisesti todistella (Piaa ajatellen vai muutenkin?), että se et ole sitten sinä - voipa olla huonon itsetunnon ja aikaisempien torjuntojen perujakin. Maaritin kasvoilta huomasin muutenkin, että loukkaava asenne oli pantu merkille. Tsemppiä, Maarit! Kyllä sinulle hyvä mies löytyy, kun luotat itseesi ja vaistoihisi. No, joka tapauksessa toivottavasti kaikki löytävät sen yhden ja ainoan loppuelämäksi.


      • aa
        ... kirjoitti:

        huomannut sellaista erityisen huonoa käytöstä tyttöjen kohdalla. Kiinnitti pikemmin huomiota Juhan epäkohteliaisuus Maaritia kohtaan. Tuntui jotenkin halveksivalta siinä ruokapöydässä, ei vastannut puheeseen ollenkaan, kuin pitäisi erityisesti todistella (Piaa ajatellen vai muutenkin?), että se et ole sitten sinä - voipa olla huonon itsetunnon ja aikaisempien torjuntojen perujakin. Maaritin kasvoilta huomasin muutenkin, että loukkaava asenne oli pantu merkille. Tsemppiä, Maarit! Kyllä sinulle hyvä mies löytyy, kun luotat itseesi ja vaistoihisi. No, joka tapauksessa toivottavasti kaikki löytävät sen yhden ja ainoan loppuelämäksi.

        ja kovempi työihminen kuin Piia. Juhan silmät on jo sidottu. Hän ei näe metää puilta.


      • 20
        aa kirjoitti:

        ja kovempi työihminen kuin Piia. Juhan silmät on jo sidottu. Hän ei näe metää puilta.

        Juha tahtookin lämpöisen naisen vierelleen. Maarit on jotenkin kovan oloinen tai töksähtävä.
        Eikä Juha piikaa kaivannutkaan, eikös se niin ollutkin? Kotihiiri Pia on, virkkaa ja somistaa. Minun mielestäni sopiva pari.


    • umbrella25

      Emmi kohteli Jannea "kehnommanlaisesti" alusta alkaen siksi, koska se Jannehan oli jo varattu farmille tullessaan, mutta kertoi siitä Emmille itse vasta kesken farmiviikon.

      Jannehan oli iskeny silmänsä jo siellä Linnassa Mikon morsmaikkuun Merviin, ja ne jo varmaan seurusteli siinä vaiheessa, ku Janne tuli Emmin tilalle ja Mervi Mikon tilalle.

      Kyllä miekin alkuun ihmettelin Emmin ynseää käytöstä Jannea kohtaan, mutta tajusin heti sen, kun kuulin mitä Janne oli tehny.

      Emmi harmittelikin, että jos olis tienny Jannen olevan jo VARATTU herrajumala sentään, olis halunnu kutsua Markuksen farmille, ja tutustua HÄNEEN paremmin.

      Että eipä ole sekään Janne sellainen miltä vaikuttaa.

      Olis tuo nyt ollu rehellistä ilmottaa, että on jo löytäny siipan toista kautta, samaten sen Mervin kohdalla: miks pitää änkeä toisen farmille, vaikka on jo VARATTU???

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1788
    2. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      176
      1261
    3. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      64
      1148
    4. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      29
      1002
    5. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      77
      948
    6. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      925
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      870
    8. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      64
      796
    9. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      779
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      741
    Aihe