Tahdon vastauksia..heti ! ;o)...

MuisQuuuuu

26

210

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tietaisi niin sanoisin etta tuo oli rappia.
      leppoisaa löördaagia sateen keskelta toivottelen..:-)

      • MuisQuuuuu

        on valttia..tänään..Huomenissa se taas on herttaakka..tai sit jokeri..;o)...

        Meillä ei sada..meillä..on vaan tällanen talvi..lunta ja silleen...;o)...

        Quules..Pakko todeta, et sitä samaista viikonpäivää Sinullekkin..halilla...vain..;o)..


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        on valttia..tänään..Huomenissa se taas on herttaakka..tai sit jokeri..;o)...

        Meillä ei sada..meillä..on vaan tällanen talvi..lunta ja silleen...;o)...

        Quules..Pakko todeta, et sitä samaista viikonpäivää Sinullekkin..halilla...vain..;o)..

        huuhaahali takasin :-)
        mina lahen tuohon naapuriin hurpattelemaan.. jos sielta vaikka sormustimellinen fernet brankkaa löytyisi kun on heraamisen kanssa nyt hieman rankkaa..
        mukavan lepposaa huuhailua..:-)


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        on valttia..tänään..Huomenissa se taas on herttaakka..tai sit jokeri..;o)...

        Meillä ei sada..meillä..on vaan tällanen talvi..lunta ja silleen...;o)...

        Quules..Pakko todeta, et sitä samaista viikonpäivää Sinullekkin..halilla...vain..;o)..

        on kevätpäiväntasaus. Tuo sopi vallan mainiosti.
        Täällä räystäät tippuu niskaan :)) No ei kai, mutta vesi juoksee niistä oikonaan.
        Mukavaa lauantainjatkoa sinne.


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        huuhaahali takasin :-)
        mina lahen tuohon naapuriin hurpattelemaan.. jos sielta vaikka sormustimellinen fernet brankkaa löytyisi kun on heraamisen kanssa nyt hieman rankkaa..
        mukavan lepposaa huuhailua..:-)

        on tosi hyvä määre...;o)...

        Mä taidan leipoa pullaa..Heittäydyn pullantuoksuiseksi mammaksi..(se on hyvä rooli se..)..

        Pst..muista..kymmenen sormustimellista on ihan liikaa..;o)...


      • MuisQuuuuu
        michaelone kirjoitti:

        on kevätpäiväntasaus. Tuo sopi vallan mainiosti.
        Täällä räystäät tippuu niskaan :)) No ei kai, mutta vesi juoksee niistä oikonaan.
        Mukavaa lauantainjatkoa sinne.

        et kaikkialla maailmassa on nyt se tasaus..;o)..


        Teillä on sitten ihan sama ilmanala, kuin meilläkin..Tuntuu keväälle..ja se johtuu noista tnteistä;o)...


    • kysyit onko sillä väliä?
      On sillä juuri silloin väliä, mutta ei ehkä hetken päästä niin merkitystä enää ;)

      • MuisQuuuuu

        Mut ja kun väliä on välillä niin paljon..Eiks silloin tuolla välillä ole merkitystä...?..;o)...


      • MuisQuuuuu

        et päivän pitenemistä mitataan kukonaskelin..:o/..

        No oli miten oli..ei sikllä ole väliä..paitsi et kukko askelineen tietää..kesä on aivan nurkan takana..No on se..mä kurkkasin..almanakkaan..ja se tietää;o)...


      • paranemista

        kyllä tämän palstan kirjoittelijat on aika pimeetä porukkaa veisin koneeni vintille jos ei muuta kirjoittelua löytyisi tältä koneelta ( sivistynyt )


      • paranemista kirjoitti:

        kyllä tämän palstan kirjoittelijat on aika pimeetä porukkaa veisin koneeni vintille jos ei muuta kirjoittelua löytyisi tältä koneelta ( sivistynyt )

        moneen junaan. Onko sun pakko tulla samalla ku me muut?


    • Hauskaa lauantaita,kevättä rinnassa ;

      • MuisQuuuuu

        Sinullekkin..Kyllä se on kevät, joka rinnat täyttää;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sinullekkin..Kyllä se on kevät, joka rinnat täyttää;o)...

        Samma mieltä olen rinnat täynnä kevättä;XD


      • MuisQuuuuu
        sammakko17 kirjoitti:

        Samma mieltä olen rinnat täynnä kevättä;XD

        mitään, et kevät villitsee..villitsee....;o)...


    • on sillä väliä, sillä perällä meinaan

      ainakin paatissa hyvä olla, jotenkin pysyy pinnalla paremmin..

      ja kyl sillä väliäkin, ainakin et on tarpeeksi...

      meinaan ainakin poliisiin jos se yrittää sakottaa viattomia autoilijoita..

      muuten ei sitten ookkaan merkitystä.. nyt ihanhetikohtatulemieleenainakaan...

      http://www.youtube.com/watch?v=vBS9fyYb5wA

      • MuisQuuuuu

        on siis todellakin väliä..Ja välin merkitys piilee välien välillä...Juuh..näin mä tulkitsin vastauksesi...;o)...


    • Minä olen kyllä ainaskin musiikillisesti ihan erilainen huuhaaja. En edes viitsi laittaa linkkejä kun ei niistä kukaan kummiskaan tykkäis...

      • MuisQuuuuu

    • on sillä väliä ja merkitystäkin...tai voipi olla olemattakin...riippuu ihan siitä mistä kyse olikaan...:)

      • MuisQuuuuu

        paitsi vaan ihan kaikesta...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        paitsi vaan ihan kaikesta...;o)...

        vastaus on ehottoman varma juueiehkätaijotain :)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        vastaus on ehottoman varma juueiehkätaijotain :)

        hyvä tarkennus..Näinä aikoina on oltava tosi tarkkana siitä millasia lausuntoja eetteriin antaa..Tiedä vaikkas pörssit romahtais tai padot sortuis tai..tai..joku isokiho joutuis eroomaan korkeesta virastaan..Onneeks Sä olit tarkkana...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        hyvä tarkennus..Näinä aikoina on oltava tosi tarkkana siitä millasia lausuntoja eetteriin antaa..Tiedä vaikkas pörssit romahtais tai padot sortuis tai..tai..joku isokiho joutuis eroomaan korkeesta virastaan..Onneeks Sä olit tarkkana...;o)...

        ei semmosista haluis joutua syytetyksi...toisaalta taian olla turvassa koska en tunnusta koskaan ennenkun syyllinen löytyy :)


      • MuisQuuuuu
        iinamari kirjoitti:

        ei semmosista haluis joutua syytetyksi...toisaalta taian olla turvassa koska en tunnusta koskaan ennenkun syyllinen löytyy :)

        periaate...Syyton kunnes toisin todistetaan..Ja jos toisin todistetaan, niin siitäkin selviää hyvällä lakimiehellä..;o)...(hitsit..olen tainnu katsoa liikaa jenkkilakisarjoja...hups..)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      317
      7210
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2194
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1611
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1439
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1153
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      72
      1135
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      335
      1026
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      873
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      50
      865
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe