Ja mitähän mahtaa

MuisQuuuuu

tarkoittaa sadismi?... Ihan vaan tämmönen pieni ja viaton kysymys pääs lipeemään käsistäni huh..huh..haalle...;o)...

135

537

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tai gayismin vastakohta veikkaisin suoralta kadelta tana luojan sunnuntaina?

      • MuisQuuuuu

        Sun on oltava asiasta aivan varma, sillä tuo tieto tuntuu nyt vain olevan minulle hurjan tärkiä....Vai olisiko sekuitenkin aksiomaattinen..voisko olla...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sun on oltava asiasta aivan varma, sillä tuo tieto tuntuu nyt vain olevan minulle hurjan tärkiä....Vai olisiko sekuitenkin aksiomaattinen..voisko olla...;o)...

        melko varma, mutta elamassa on kuitenkin varmempiakin asioita kuten peruskallion suuri massa, seka veden kuluttava vaikutus eroositoottisesti tarkasteltuna.


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        melko varma, mutta elamassa on kuitenkin varmempiakin asioita kuten peruskallion suuri massa, seka veden kuluttava vaikutus eroositoottisesti tarkasteltuna.

        varmuuksia...Tuota..pälähti tässä mieleeni..eikös sadismillakin ole juuria alkukantaisuudessa..Tai ainakin ihmisrodun alkutaipaleesta saakka..Kyse onkin jostakin primitiivisestä käyttäytymisestä...kö?...Taistoa olemassaolosta..Jostakin vallasta..kin...ko?...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        varmuuksia...Tuota..pälähti tässä mieleeni..eikös sadismillakin ole juuria alkukantaisuudessa..Tai ainakin ihmisrodun alkutaipaleesta saakka..Kyse onkin jostakin primitiivisestä käyttäytymisestä...kö?...Taistoa olemassaolosta..Jostakin vallasta..kin...ko?...

        viisas kansa, aboriginaalit, havaitessaan sadismia ihmisessa vuodattivat hanen vertaan sormesta maahan ja hakkasivat sita lienta kepakoilla. kuin pirstoakseen viallisen dna:n. todisteita tasta - kepakoita ja piirroksia on loydetty auers rockin kupeelta.


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        viisas kansa, aboriginaalit, havaitessaan sadismia ihmisessa vuodattivat hanen vertaan sormesta maahan ja hakkasivat sita lienta kepakoilla. kuin pirstoakseen viallisen dna:n. todisteita tasta - kepakoita ja piirroksia on loydetty auers rockin kupeelta.

        on todella viisasta...Mitenkähän me suomalaiset erikoisine geeniperimineen...?...;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        on todella viisasta...Mitenkähän me suomalaiset erikoisine geeniperimineen...?...;o)...

        suomalaisena saunoin ja uin avannossa viikko sitten. geeniperimani on tiukka ruumiilleni, mutta sadismiksi en sita luokittelisi. :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        suomalaisena saunoin ja uin avannossa viikko sitten. geeniperimani on tiukka ruumiilleni, mutta sadismiksi en sita luokittelisi. :-)

        geeniperimä tulee Hollannista...luulisin..En ole varma pitäisikö siitä olla ylypiä...historiaa hitusen lukeneena...;o)..

        Mieluusti kyl tunnustan tuon sisigeenin..sen suo,kuokka ja jussigeenin...;o)...Sitä tuntuu olevan Sinussakin kosolti..harrasteistasi pååtellen :o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        geeniperimä tulee Hollannista...luulisin..En ole varma pitäisikö siitä olla ylypiä...historiaa hitusen lukeneena...;o)..

        Mieluusti kyl tunnustan tuon sisigeenin..sen suo,kuokka ja jussigeenin...;o)...Sitä tuntuu olevan Sinussakin kosolti..harrasteistasi pååtellen :o)...

        sydamessa lammittaa ihanasti avannossa :-)

        vaittavat etta me ollaan hollannista. mutta kylla mina silti tunnustan olevani jostain sielta muualta.. lenajoen latvoilta. ikiroudan hiljaisia ihmisia. hempskatti, nehan on sosiaalisia siella etelassa. :-)


      • MuisQuuuuu
        kielibasa kirjoitti:

        sydamessa lammittaa ihanasti avannossa :-)

        vaittavat etta me ollaan hollannista. mutta kylla mina silti tunnustan olevani jostain sielta muualta.. lenajoen latvoilta. ikiroudan hiljaisia ihmisia. hempskatti, nehan on sosiaalisia siella etelassa. :-)

        sellasilla kummallisilla puukengillä..Hitsit...minähän olen aina tykänny hollannikkaista...:o/...Sampheri soikoon

        taidetaan olla dutchmanneja...;o)...


    • veera-92

      niin olet aika tyhmä :)

      • MuisQuuuuu

        en mä tiedä :o(...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        en mä tiedä :o(...

        Henkinen tai ruumillinen väkivalta, joka tuottaa nautintoa jollekin paskiaiselle :D


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Henkinen tai ruumillinen väkivalta, joka tuottaa nautintoa jollekin paskiaiselle :D

        ilmankos se tuli mieleen, kun aamulla luin huun aloituksia...Wau..mikä mielleyhtymä;o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ilmankos se tuli mieleen, kun aamulla luin huun aloituksia...Wau..mikä mielleyhtymä;o)...

        jostain skeidasta..

        Mee toisille sivulle tai rakasta lapsias, jos alkaa huuhaa vituttaa :)


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        jostain skeidasta..

        Mee toisille sivulle tai rakasta lapsias, jos alkaa huuhaa vituttaa :)

        muna neuvoo kanaa...;o)..

        Veera..älä ota liian vakavasti näitä aloituksia..;o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        muna neuvoo kanaa...;o)..

        Veera..älä ota liian vakavasti näitä aloituksia..;o)...

        Anteeks :)


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Anteeks :)

        Huuhailu on taitolaji..kuten muuten elämäkin :o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Huuhailu on taitolaji..kuten muuten elämäkin :o)...

        Kun mun elämänarvot on muuttununeet, kun sain vauvan :)


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Kun mun elämänarvot on muuttununeet, kun sain vauvan :)

        tärkeysjärjestyksestä ajankäytössäsi...;o)...

        Mun keskimmäinen poikani..(paljon sua vanhenpi) laittooi just äsken äipälle koneen kuntoon.et saan huuhata..tms..;o)..


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        tärkeysjärjestyksestä ajankäytössäsi...;o)...

        Mun keskimmäinen poikani..(paljon sua vanhenpi) laittooi just äsken äipälle koneen kuntoon.et saan huuhata..tms..;o)..

        veli teki mulle :D


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        veli teki mulle :D

        millään arvata..:o/...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        millään arvata..:o/...

        ja teki pannaria :) ja sitten mun muru keitti kahvia :)

        Mä vain olin ja katsoin :D


      • Sinäpä olet

        melkoinen tosikko? :)


      • veera-92
        Sinäpä olet kirjoitti:

        melkoinen tosikko? :)

        sä et ole ;)


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        ja teki pannaria :) ja sitten mun muru keitti kahvia :)

        Mä vain olin ja katsoin :D

        Ja seuraavan kerran Sä voitkin passata sit molemmat kaverit...;o)... Se on sitä luonnollista tasa-arvoa se;o)


      • DigDig-diagnoosi.
        veera-92 kirjoitti:

        sä et ole ;)

        on päässyt taas hoidosta pois kun sillä oli se äitipsykoosi.
        Vieläköhän se työntää sitä kirpparilta löytämäänsä nukkea
        lastenrattaissa ympäri kyliä ja kuvittelee et se on sen vauva?


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Ja seuraavan kerran Sä voitkin passata sit molemmat kaverit...;o)... Se on sitä luonnollista tasa-arvoa se;o)

        Mulla on tarpeeks mun vauvassa--


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Mulla on tarpeeks mun vauvassa--

        siinä sivussa menee vaik koko sukukin..;o)...

        Huoh...kokemusta on..;o)...


      • veera-92
        DigDig-diagnoosi. kirjoitti:

        on päässyt taas hoidosta pois kun sillä oli se äitipsykoosi.
        Vieläköhän se työntää sitä kirpparilta löytämäänsä nukkea
        lastenrattaissa ympäri kyliä ja kuvittelee et se on sen vauva?

        hehee, aika hauska :D

        Miks sä syöt aina pöydänalla, et sä osaa istua tuolilla?


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        siinä sivussa menee vaik koko sukukin..;o)...

        Huoh...kokemusta on..;o)...

        sun sukulaiset, ja sit hoidat sun lapset, just :D


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        sun sukulaiset, ja sit hoidat sun lapset, just :D

        mun lapset on jo aikuisia..Silloin, kun he olivat pieniä, niin duunattiin kaikkee kivaa yhdessä..Itseasiassa nytkin. Paitsi et tosi mielelläni hemmottelen heitä edelleenkin..:o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        mun lapset on jo aikuisia..Silloin, kun he olivat pieniä, niin duunattiin kaikkee kivaa yhdessä..Itseasiassa nytkin. Paitsi et tosi mielelläni hemmottelen heitä edelleenkin..:o)...

        niin mulla menee kaikki aika sen kaa, yöt ja päivät..


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        niin mulla menee kaikki aika sen kaa, yöt ja päivät..

        viisi vauvaa..Hitsit..miten ihmeessä mä selvisin tosta ajasta..:o/...Ja noi nuoretkin näyttäis olevan ihan ok..;o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        viisi vauvaa..Hitsit..miten ihmeessä mä selvisin tosta ajasta..:o/...Ja noi nuoretkin näyttäis olevan ihan ok..;o)...

        Miks muuten Mounlex poistatti, sen ketjusta mun kyssän, et miks se pomppii mun galtsussa :D

        http://www.youtube.com/watch?v=UX8mTo2ih70


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Miks muuten Mounlex poistatti, sen ketjusta mun kyssän, et miks se pomppii mun galtsussa :D

        http://www.youtube.com/watch?v=UX8mTo2ih70

        joista kolme tuli mun masusta...;o)...

        En voi tietää miksi poistatti..En tunne koko ihmistä:o/...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        joista kolme tuli mun masusta...;o)...

        En voi tietää miksi poistatti..En tunne koko ihmistä:o/...

        Oliks ne kaks muuta adoptiolapsia?


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Oliks ne kaks muuta adoptiolapsia?

        ..Eli olin keinomamma...;o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ..Eli olin keinomamma...;o)...

        miks jokut antaa vauvansa pois, en mä vain tajuu..

        Miks yleensä edes tekee vauvan jos antaa sen pois..

        Mä en en pystyis..


      • Gaabriel
        veera-92 kirjoitti:

        miks jokut antaa vauvansa pois, en mä vain tajuu..

        Miks yleensä edes tekee vauvan jos antaa sen pois..

        Mä en en pystyis..

        Veera herätä Taru ja heti!!!


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        miks jokut antaa vauvansa pois, en mä vain tajuu..

        Miks yleensä edes tekee vauvan jos antaa sen pois..

        Mä en en pystyis..

        Mitä huostaanotto on?




        Jokaisella lapsella on oikeus elää turvassa. Siksi laki määrää, että lapsi pitää ottaa huostaan, jos lapsen terveys tai kehitys on vakavassa vaarassa eikä tilanteeseen voida vaikuttaa muilla keinoilla. Vaara voi johtua siitä, että lapsesta ei pidetä huolta, olosuhteet ovat turvattomat tai lapsi itse tekee jotain sellaista, joka on vahingollista hänelle itselleen. Huostaanotto tarkoittaa sitä, että sosiaaliviranomaiset ottavat vastuun lapsen huolenpidosta ja kasvatuksesta.


        Mä olin siis sijaisvanhenpi.


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mitä huostaanotto on?




        Jokaisella lapsella on oikeus elää turvassa. Siksi laki määrää, että lapsi pitää ottaa huostaan, jos lapsen terveys tai kehitys on vakavassa vaarassa eikä tilanteeseen voida vaikuttaa muilla keinoilla. Vaara voi johtua siitä, että lapsesta ei pidetä huolta, olosuhteet ovat turvattomat tai lapsi itse tekee jotain sellaista, joka on vahingollista hänelle itselleen. Huostaanotto tarkoittaa sitä, että sosiaaliviranomaiset ottavat vastuun lapsen huolenpidosta ja kasvatuksesta.


        Mä olin siis sijaisvanhenpi.

        Miks ylopäätään tekee lapsen jo sen tulevaisuus ei ole turvattu?

        Kun sen toisena vaihtoehtona on aportti..


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Miks ylopäätään tekee lapsen jo sen tulevaisuus ei ole turvattu?

        Kun sen toisena vaihtoehtona on aportti..

        sitä onkin käsittää :o(...

        Mä tunsin syyllisyyttä hoitaessani toisen äidin lapsia..Turhaa tunsin.


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        sitä onkin käsittää :o(...

        Mä tunsin syyllisyyttä hoitaessani toisen äidin lapsia..Turhaa tunsin.

        Mun mielestä lapset tehdään rakkaudella ja järjellä ja niillä pitää olla hyvät geenit :)

        Sulla on varmaankin kauhea vastuu toisen lapsista..


      • epäsusi
        Gaabriel kirjoitti:

        Veera herätä Taru ja heti!!!

        susi susi susi!!!


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        Mun mielestä lapset tehdään rakkaudella ja järjellä ja niillä pitää olla hyvät geenit :)

        Sulla on varmaankin kauhea vastuu toisen lapsista..

        täysin samanmoinen, kuin omankin kanssa..Paitsi, et sossuntädit aina kyyläämässä..Mä kuitenkin laitoin ne kuriin...;o)..Samoin, kuin lasten omaisetkin..Noi kaikki luuli, et meille tullaan, kuin kauppaan..eli milloin vain ja ilmoittelematta:o(...

        Ns normaali emo rakastaa lastaan..vaikka lapsi olisikin ns vahinko...;o)...

        Kun mä venasin mun keskimmäistä..niin mua pelotti, et miten sitä rakkautta voi riittää toiselle, kun se eka vauva oli niin tärkeä ja rakas..Mut kyl sitä rakkautta ja hellyyttä riittää..aina vain :o)...


      • veera-92
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        täysin samanmoinen, kuin omankin kanssa..Paitsi, et sossuntädit aina kyyläämässä..Mä kuitenkin laitoin ne kuriin...;o)..Samoin, kuin lasten omaisetkin..Noi kaikki luuli, et meille tullaan, kuin kauppaan..eli milloin vain ja ilmoittelematta:o(...

        Ns normaali emo rakastaa lastaan..vaikka lapsi olisikin ns vahinko...;o)...

        Kun mä venasin mun keskimmäistä..niin mua pelotti, et miten sitä rakkautta voi riittää toiselle, kun se eka vauva oli niin tärkeä ja rakas..Mut kyl sitä rakkautta ja hellyyttä riittää..aina vain :o)...

        sun ajatusmaailmaa :) Mä en kyllä pystyis hoitaa toisten lasta..

        Vaikka mun kummipoika on aivan ihana, mut en mä silti haluis olla sen äiti..


      • MuisQuuuuu
        veera-92 kirjoitti:

        sun ajatusmaailmaa :) Mä en kyllä pystyis hoitaa toisten lasta..

        Vaikka mun kummipoika on aivan ihana, mut en mä silti haluis olla sen äiti..

        Jokupäivä minusta tulee mummi heidänkin lapsilleen :o)...


    • seesamm

      nymfomaani

      • MuisQuuuuu

        papukaija..vai...?...;o)...


      • seesamm
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        papukaija..vai...?...;o)...

        Ei se on kiimainen punerta hiuksinen nainen :/


      • MuisQuuuuu
        seesamm kirjoitti:

        Ei se on kiimainen punerta hiuksinen nainen :/

        siis sellanen jokamiehen unelma...;o)...


      • seesamm
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        siis sellanen jokamiehen unelma...;o)...

        niihh ! seesamm ja se on siinä.


      • MuisQuuuuu
        seesamm kirjoitti:

        niihh ! seesamm ja se on siinä.

        Mut sittenhän kyseessä ei lienee mikään paha..tai maata mullistava asia...;o)...


    • yhden markiisi De Saden kirjan enkä lue toista....

      • MuisQuuuuu

        Voe..vastasin kysymykseen hurjan tyydyttävästä...;o)...Ihana vastaus;o)...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Voe..vastasin kysymykseen hurjan tyydyttävästä...;o)...Ihana vastaus;o)...

        Kuukin että niitä kirjoja ei päitäis ottaa kirjaimellisesti, mutta kun kysyin miten ne pitäis ottaa, en saanut vastausta.

        Päätin etten lue enää yhtäkään ennenkuin saan kunnollisen selvityksen siitä, miten ne oikeesti pitäis ottaa....


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        Kuukin että niitä kirjoja ei päitäis ottaa kirjaimellisesti, mutta kun kysyin miten ne pitäis ottaa, en saanut vastausta.

        Päätin etten lue enää yhtäkään ennenkuin saan kunnollisen selvityksen siitä, miten ne oikeesti pitäis ottaa....

        eläytyen niihin emotionaalisen voimakkaasti..:o/...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        eläytyen niihin emotionaalisen voimakkaasti..:o/...

        mikään värähtänyt....


      • MuisQuuuuu


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        Tiedän että ei kummiskaan toimisi minulla...

        Eli täyttä ahdistusta ja julmuutta, piittaamattomuutta..kamala..kamala..kuvottava tekele.


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        Eli täyttä ahdistusta ja julmuutta, piittaamattomuutta..kamala..kamala..kuvottava tekele.

        Se esipuhehan on jo kirjan pituinen. Sen varran päätin lukea ihan yleissivistyksen takia mutta siihen sit jäi.


      • MuisQuuuuu
        tuputuu kirjoitti:

        Se esipuhehan on jo kirjan pituinen. Sen varran päätin lukea ihan yleissivistyksen takia mutta siihen sit jäi.

        Tuputuu...Oletkä tänään jotenkin..hmm...kirpakkana...;o)...

        Ai niin..meil on hyllyssä lukemasi kirja..ja ihan vaan sivistyksen vuoksi..:o/...


    • Sade se on avainsana, esmeks lumisade keskellä heinäkuuta on poikkeavaa, sadismia pahimmillaan, toisaalta...

      voihan joku tykätäkkin lumisteesta heinäkuussa, minä en...

      • MuisQuuuuu

        minussa pitää..sadismikin..qummaa..:o/...


      • pröööt

        sönkötät typerä ämmä


    • alright

      on sitä kun te rekatut kiusaatte meitä puskia!

      • MuisQuuuuu

        Sorry...mä en enää ikinä kiusaa sua..en ikinä...;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sorry...mä en enää ikinä kiusaa sua..en ikinä...;o)...

        vaa.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        vaa.

        On hauskaa lupailla..ja välillä jopa hupailla..Ohos..se on sun syys,et runoa pukkaa..kuin kesäistä kukkaa..:o/...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        On hauskaa lupailla..ja välillä jopa hupailla..Ohos..se on sun syys,et runoa pukkaa..kuin kesäistä kukkaa..:o/...

        puskien suojeluspyhimykseksi?


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        puskien suojeluspyhimykseksi?

        kotipuutarhurina, ilmanmuuta suostun ryhtymään..Mut tuo pyhimyspuoli kyl arveluttaa...Se sädekehä ei pue mua ollengan..Siis ei sovi mun garderoopini kanssa yksiin..:o/...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kotipuutarhurina, ilmanmuuta suostun ryhtymään..Mut tuo pyhimyspuoli kyl arveluttaa...Se sädekehä ei pue mua ollengan..Siis ei sovi mun garderoopini kanssa yksiin..:o/...

        sadisti!!!


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        sadisti!!!

        Mä kun kuvittelin et just nyt olisin ollut bimbo..tai jotain vastaavaa..;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Mä kun kuvittelin et just nyt olisin ollut bimbo..tai jotain vastaavaa..;o)...

        voi olla myös bimbo.. ja kaikkee vastaavaa.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        voi olla myös bimbo.. ja kaikkee vastaavaa.

        vastaus kysymykseeni avauksessa on, on...voehen..MuisQuuuuu = sadistinen pers..oona :o/...

        No..mitäs menin kysymään..;o)....


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        vastaus kysymykseeni avauksessa on, on...voehen..MuisQuuuuu = sadistinen pers..oona :o/...

        No..mitäs menin kysymään..;o)....

        se. seuraava kysymys! :)


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        se. seuraava kysymys! :)

        mikäs sitten on tämä mieltäni kovin kalvava atavismi...Huh...uskalsinpas kysyä..Enää ei kyl vastaus voi olla sama..ei voi...:o/...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        mikäs sitten on tämä mieltäni kovin kalvava atavismi...Huh...uskalsinpas kysyä..Enää ei kyl vastaus voi olla sama..ei voi...:o/...

        se voi.. sulla on kuiteski häntä.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        se voi.. sulla on kuiteski häntä.

        Hups..lipes vale..On mulla poninhäntä, mut mä palautan sen kyl...ihan just...;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Hups..lipes vale..On mulla poninhäntä, mut mä palautan sen kyl...ihan just...;o)...

        se.. kuva perästä kehiin.


      • MuisQuuuuu

      • alright

      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        me se hieno nainen löydettäis.

        täällä...Voi..ei hän huomaa..ja tajua...:o/...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        täällä...Voi..ei hän huomaa..ja tajua...:o/...

        joo.. oot sä iha jees.. rekatuks :)


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        joo.. oot sä iha jees.. rekatuks :)

        retkuks...:o/...

        Olenko siis lukihäröinen..vaiko selvännäköinen...?...;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        retkuks...:o/...

        Olenko siis lukihäröinen..vaiko selvännäköinen...?...;o)...

        molempii.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        molempii.

        Minusta usein tuntuukin niin kaksijakoiselle..Ehkäpä nyt juuri olenkin totuudenlähteellä..Ja sinä siellä olet se ahti..tai jotain..;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Minusta usein tuntuukin niin kaksijakoiselle..Ehkäpä nyt juuri olenkin totuudenlähteellä..Ja sinä siellä olet se ahti..tai jotain..;o)...

        tai oraakkeli.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        tai oraakkeli.

        Sinullahan on omat sivutkin..Sun vastaukses kyl on aika...omalaatuisia..Kerrankin,kun vaikeuksissani päädyin puheillesi..kehoitit mua naimaan Amerikan pressan..:o/...


        http://www.oraakkeli.biz/


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Sinullahan on omat sivutkin..Sun vastaukses kyl on aika...omalaatuisia..Kerrankin,kun vaikeuksissani päädyin puheillesi..kehoitit mua naimaan Amerikan pressan..:o/...


        http://www.oraakkeli.biz/

        noudatitko neuvoa.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        noudatitko neuvoa.

        kun sillä georgella oli se oma nainen..En millään kehdannu tunkee niiden väliin...:o/...

        Jos se Geee olis ollu sinkku, niin silloin kyllä...Kun en voi vastustaa älykästä miestä...:o/...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        kun sillä georgella oli se oma nainen..En millään kehdannu tunkee niiden väliin...:o/...

        Jos se Geee olis ollu sinkku, niin silloin kyllä...Kun en voi vastustaa älykästä miestä...:o/...

        ainakin selvinny sulle mikä on sadismi.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        ainakin selvinny sulle mikä on sadismi.

        mä missasin sen siveyttäni..;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        mä missasin sen siveyttäni..;o)...

        päässyt sen yli jo.


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        päässyt sen yli jo.

        vuosia se kesti..Onneksi apunani oli pikakirjekurssi terapiasta..miten elämä jatkuu ilman Georgea...;o)...


      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        vuosia se kesti..Onneksi apunani oli pikakirjekurssi terapiasta..miten elämä jatkuu ilman Georgea...;o)...

        'laastaria'.


      • MuisQuuuuu

      • alright

      • MuisQuuuuu

      • alright
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        Ai niin..kysyit oraakkelilta..peilikuvaltas...:o)...

        tein.. ny se sanoo öitä :)


      • MuisQuuuuu
        alright kirjoitti:

        tein.. ny se sanoo öitä :)

        vuorovaikuttelusessiosta...;o)...

        Hyvää yötä Sinulle ja levollistakin levolliset unoset..;o)...


    • Kun masokisti sanoo: "lyö minua", niin sadisti sanoo : "en lyö".

      • MuisQuuuuu

        esitit noin..Voi..lempeydestähän siinä todellakin on kyse..;o)...


      • Nolo:-/

        sä kerkesit jo, en lukenut :(


    • Ota sitten selvää;-)

      että masokisti sanoin sadistille, että "lyö"
      Sadisti vastasi, että "en lyö" :-))

      • MuisQuuuuu

        altistuneena..kuvittelin et kyse olisi ollut kiltteydestä..Mut, kun luin Sun vastauksesi...aloinkin uskossani epäröimään...Tässä on varmasti mukana jollakulla ketunhäntä kainalossaan..;o)...


    • R3portteri

      -henkilö, joka tanssii sadetanssia, vaikka on jo satanut kaatamalla viikon verran ja ympäristö katastrofaalisen tulvan vallassa? Juolahti vaan mieleen... ,-)

      • MuisQuuuuu

        ihminen..Ihan just ja kuin markiisi De Sade...:o/...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ihminen..Ihan just ja kuin markiisi De Sade...:o/...

        -koskaan lukenut,, tai kerran muutaman sivun tavasin, mutta jäi sitten kesken heti alkuunsa... Onko hyväkin kirja? ;-)


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -koskaan lukenut,, tai kerran muutaman sivun tavasin, mutta jäi sitten kesken heti alkuunsa... Onko hyväkin kirja? ;-)

        ja mätä..Se kirja saa ihmismielen järkkymään pois auvoiselta ja naiiivilta radaltaan..:o/..


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ja mätä..Se kirja saa ihmismielen järkkymään pois auvoiselta ja naiiivilta radaltaan..:o/..

        -kai sekin sitten on vielä luettava,, ;-))


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -kai sekin sitten on vielä luettava,, ;-))

        ...tai älä luekkaan..Jos Sinulle tulee siitä kurjat fibat, niin sit se on miun syyh...:o/...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        ...tai älä luekkaan..Jos Sinulle tulee siitä kurjat fibat, niin sit se on miun syyh...:o/...

        -koska haluat suojella minua järkytykseltä ja elämän nurjalta puolelta selvästikin,, taidan tyytyä pelaamaan pajatsoa nostalgia mielessä. ;-))
        http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -koska haluat suojella minua järkytykseltä ja elämän nurjalta puolelta selvästikin,, taidan tyytyä pelaamaan pajatsoa nostalgia mielessä. ;-))
        http://nostalgiapelit.servut.us/pajatso.html

        herrasmiesmäisyydestäsi...jälleen kerran...;o)...

        Jassoa suosittelen lämpöisesti..Oi niitä aikoja...niitä 20 pennin jassoaikoja....;o)...

        Minulla oli herkkä jassosormi...;o)...


      • R3portteri
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        herrasmiesmäisyydestäsi...jälleen kerran...;o)...

        Jassoa suosittelen lämpöisesti..Oi niitä aikoja...niitä 20 pennin jassoaikoja....;o)...

        Minulla oli herkkä jassosormi...;o)...

        -oloinen jasso.. Nuolinäppäimellä voit säätää voimaa, jne. Kokeile ihmeessä sitä harjoitus osiota? ;-)


      • MuisQuuuuu
        R3portteri kirjoitti:

        -oloinen jasso.. Nuolinäppäimellä voit säätää voimaa, jne. Kokeile ihmeessä sitä harjoitus osiota? ;-)

        Laitoin linkin talteen...;o)...


    • Tää on sadismia, viikonloppu on ohi ja huomenna taas duuniin, satoi tai paistoi, vaikka tulisi jalkarättejä taivaan täydeltä. Henkistä ja fyysistä samassa paketissa.
      Masokistista taas on katsella komean miehen kuvaa, eikä se soita... no ei ole kyllä luvannutkaan, mutta ainahan sitä voi toivoa... tuijotan kännykkää ja noidun...hokkuspokkus, ring ring!

      Ai niin, se kuva....
      http://i172.photobucket.com/albums/w8/laborivipdelpip/13_brad_pitt.jpg

      • MuisQuuuuu

        jätkä..antaa naisen odotututtaa...:o/...


        Olenko nyt sadisti, kun nautin viel huomisenkin vapaana..ja vasta tiistaina duuniin...?...


      • MuisQuuuuu kirjoitti:

        jätkä..antaa naisen odotututtaa...:o/...


        Olenko nyt sadisti, kun nautin viel huomisenkin vapaana..ja vasta tiistaina duuniin...?...

        Toi on kyl jo raakaa arkielämän sadismia, olen vihreä kateudesta.
        Toivotan mukavaa vapaapäivää ja hyppää hankeen. ;DD


      • MuisQuuuuu
        tosi..typy kirjoitti:

        Toi on kyl jo raakaa arkielämän sadismia, olen vihreä kateudesta.
        Toivotan mukavaa vapaapäivää ja hyppää hankeen. ;DD

        haittaako Sua kovin, jos nautin just hankeen hyppäämisestä..;o)...

        Mutta oi kiitos..Tiistaina taas arki koittaa tännekkin...;o)...


    • ensin tieteellinen:

      Empatian väheksymistä, avuttomuuden halveksimista, voimantunteen hakemista hinnalla millä hyvänsä. Oman avuttomuuden torjuntaa toisen avuttomuuden ja tuskan sadistisella tuottamisella. Tuskan kuningas tai piparkakkutalon emäntä langettaa lähimmät ihmiset voimattomuuden valtakuntaan kokeakseen olevansa ainoa tuskasta vapaa olento.

      Sadisti leikkii Jumalaa - ja usein ihailee Jumalaa, ainoaa samaistumiskohdettaan.

      visuaalista sadismia:
      http://www.youtube.com/watch?v=jFLVXNCu7Sc

      ja minun versioni:
      ON niin mukavaa kun ei tarvitse aamuisin miettiä noustako ylös.,mennäkö töihin, tai pitäisikä sitä valmistautua jonkun henkilön takia johonkin.
      kaikesta tästä huuhaasta pääsee kun nauttii rahallisesta elosta ELÄKKEELLÄ, joinka on itse aikoinaan avittanut alkuun.
      Ulkon nyt on hieman huono keli mutta mitäpä siitä, käännän kylkeä ja mietin syntyjä syviä.
      Raatakaa jotta minä saan jatkaa laiskottelua;))

      • MuisQuuuuu

        vaihtoehtoja kaikki tyynni...;o)...

        Oma versiosi kuitenkin vetosi minuun herkkyydellään ja nautinnollisuudellaan...;o)...


    • Salainen satikka

      Sä muisqu kidutat meittiä tyhmiä vaikeilla kysymyksillä:)

      • MuisQuuuuu

        olenko siis pahamaineisen Markiisi De Sateen jälkeläinen...:o/...

        En tunnusta, vaik kiduttaisitte alastomilla miehillä...;o)...


      • Salainen satikka
        MuisQuuuuu kirjoitti:

        olenko siis pahamaineisen Markiisi De Sateen jälkeläinen...:o/...

        En tunnusta, vaik kiduttaisitte alastomilla miehillä...;o)...

        Meinaaks että kituisit kuin kala kuivalla maalla, enpä usko et pelkäisit alastomuutta:)


      • MuisQuuuuu
        Salainen satikka kirjoitti:

        Meinaaks että kituisit kuin kala kuivalla maalla, enpä usko et pelkäisit alastomuutta:)

        mies on kaunis ja ilo silmälle...;o)...

        juuh..kituisin mä..kalana...ainakin hörröskoopin mukaan...;o)...


    • *PekuNalle*

      yksi sadismin laji se kun nudisti menee uimarannalle vaatteet päällä tai sitten sadisti menee uimarannalle alasti ?

      • MuisQuuuuu

        vastauksista oppineena...vastaan..oih kyllä...;o)...


    • mato..

      sadisti

      • epäsusi

        susi susi susi!!!


      • MuisQuuuuu
        epäsusi kirjoitti:

        susi susi susi!!!

        Vilma..eikä susikaan, kun kuulemma se on MuisQuuu..;o)...


    • sabbi

      Se on allergia lääke:) Viattomuuteen!

    • who?

      anoo masokisti. "Enpäs lyö", vastaa sadisti.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      316
      7118
    2. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      58
      2174
    3. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      33
      1601
    4. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      27
      1419
    5. Kysymystä pukkaa

      Mitä aiot tehdä kun näet hänet seuraavan kerran? Vai oletko kuin ei mitään....
      Ikävä
      111
      1133
    6. IS Viikonloppu 29.-30.6.2024

      Melko hyvä 3- -tasoiseksi merkitty Kovis Jari Keräseltä. Pääkuvan merkitys on varsin vähäinen rajoittuen alakulman aukio
      Sanaristikot
      71
      1127
    7. Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia.

      Kuolemanraja kokemukset ovat kulttuurisidonnaisia. Kristilliset ääriainekset pelottelevat ihmisiä edelleen IKUISELLA hel
      Hindulaisuus
      329
      1009
    8. Suviseurat

      Kamala onnettomuus tapahtunut subiseuroissa
      Hyrynsalmi
      15
      853
    9. Tässä viimeinen mahdollisuutesi nainen

      Kysyä tai sanoa minulle, jos jotain jäi vuosien takaisista. Sen verran meillä oli kuitenkin jotain, että välillä mietin
      Ikävä
      49
      837
    10. Miksei persut järjesteä koskaan miekkareita tai kulkueita?

      Pelkäävätkö saavansa pataansa, ja sen vuoksi vain öyhöttävät netissä? Ei öyhöttämisellä muuteta maailmaa. Pitää olla ak
      Maailman menoa
      274
      787
    Aihe