Viisikymmentuhantisen Linfenin seurakunnan kirkko takavarikoitiin Kiinan hallituksen toimesta syyskuussa 2009. Armeijan poliisi vahtii rakennusta vuorokauden ympäri, ja sotilaita on sijoitettu rakennuksen sisälle jotta seurakunta ei voi kokoontua. Maaliskuun 4. päivänä 2010 Linfenin kaupungin viranomaiset ilmoittivat ChinaAidin kontaktihenkilölle että kuusikerroksinen kirkkorakennus tullaan tuhoamaan.
http://ihmisoikeus.blogspot.com/2010/03/kirkko-takavarikoitu-kiinassa.html
Kiinan väestön uskonnnollinen jakautuminen
50 % uskonnottomia (ateisteja)
29 % kiinalaisia uskontoja
8,4 % buddhalaisuus
7,3 % kristittyjä
4,3 % traditionaalisia uskontoja
2 % muslimeja (lähinnä uiguurit)
Ateistista vapautta
4
651
Vastaukset
- 123454321
Länsimainen ateisti on lähes poikkeuksetta tieteellisen maailmankatsomuksen omaava sellainen, siinä missä sinä viittaat kommunismin pakkoateismiin jolle huomattavasti parempi näkemys olisi antiteismi.
- bbdjudgdnb
ne kirkkoherrat joka nussivat poikia persettä ... ovatko ne uskovaisia ja ,illä perusteella .
- Jeesus on herra
bbdjudgdnb kirjoitti:
ne kirkkoherrat joka nussivat poikia persettä ... ovatko ne uskovaisia ja ,illä perusteella .
Taisit itsekkin unohtaa että ovatko yhtä lailla kadulla ohi kulkevat "namusedät" ateisteja koska raiskaavat nuoria tyttöjä ja poikia?
Ei terve mikä meininki yks "kristitty" haara munaa ja kaikki uskovaiset saa kärsiä...
No mutta tärkein seuraavaksi: Jeesus on herra!
- Atte Ateisti
7,3 % kristittyjä...
Miksi nämä kiinalaiset kristityt ovat siis osallistuneet kanssauskoviensa kiusaamiseen? Miksi nuo lähes 50% jonkin uskonnon kannattajaa eli teistiä niin tekevät?
Mikä oli Ruandan verilöylyssä jossa tapettiin lähes miljoona ihmistä ruandalaisten uskonto? Lähes 100% kristittyjä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723003
- 552645
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322255- 792168
- 951976
- 321742
- 121556
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171507Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301330Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291319