Saisiko yksityiskohtaisen selonteon miten tämä takavuosien suosittu pila oikein toimii?
Pirunviulu
2
7106
Vastaukset
- 55559596415465465
http://fi.wikipedia.org/wiki/Pirunviulu tuossa ohjeet olen itse kuullut että voi tehdä siimalla ja strysoksen palalla.. Mutta en ole kokeillut vielä. Ja en tiedä sitä että luetko enää tätä kun maaliskuussa olet laittanut .
- hauska tai sitten ei
Ohjeessa lukee: "Pitkä rautalanka voidaan kiinnittää ikkunan lähistölle..."
Minun mielestäni siinä ei mitään rautalankaa tarvita, tavallinen ompelulanka sopii. Ikkunan "kittiin" (joka lie nykyisin jotakin silikonia) painetaan pieni ompeluneula niin että neula koskettaa lasiin. Ja neulaan se lanka kiinni, mielellään tumma niin että näkyy huonosti hämärässä. Lanka vedetään kireälle ja sitä sitten hangataan sopivalla kitkalla.
Tällä reseptillä on pidetty erästä kansakoulunopettajatarta kauhun vallassa noin 40 vuotta sitten. Neula on niin pieni että sitä ei helpolla huomaa ja jos lankakin on tumma, kestävä karhunlaka on hyvää, ja soittaja piilossa niin äänen alkusyytä on tuskallisen vaikea selvittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472467
- 1761694
- 921588
- 691533
- 79914
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k6895- 68861
- 59825
- 61798
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes152745