Heh...

Niin muuten minäkin annoin yhden pussin Purinaa mun äidille kokeeksi ja kuulemma sen vanha (16.v.) Karvinen-kisu, joka on ihan Karvisen näkönen ja rotuinen ja värinenkin :) ... niin syö innolla Purinoita. Ostin vielä kana-jutskaa Karviselle lisäksi kaupasta ja kumpikin menee, kuin kuumille kiville (vaikka se kaupassa oleva turkoosi pussi lemusi minusta siltä biolanin kanan paskalta, sorry ) Uskon myös, että vanhempani myös jatkossa jatkavat Purinan ostamista ja antamista kissoilleen.

4

72

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • emulle

      Hyvä että Karviselle maistuu. Meilläkin täällä pullea, oranssi tabby ja aina välillä saan kertoa ihmisille, että ei, sen nimi ei ole karvinen ja ei se syö lasagnea :)

      • Minä en en tosiaan edes tiedä, mikä tuo äiteen Karvisen oikea rekisterikirjoissa oleva nimi on :) Kaikki on aina sanoneet sitä vain Karviseksi ja se on sitten ihana ja kiltti kissa... ja todella viisas. Sille ressulle on vaan tullut selkään sellainen luupiikki jo ajat sitten, jonka takia se kävelee vähän huonosti takajaloillaan ja sitä ei kuulemma voi leikata edes :( Mutta kisu voi silti muuten oikein hyvin ja on valtava aina selittämään ja pulisemaan. Yleensä, kun juttelen äiteen kanssa puhelimessa, niin Karvisen voimakas kehruu kuuluu aina taustalta :)


      • emulle
        EvilCat kirjoitti:

        Minä en en tosiaan edes tiedä, mikä tuo äiteen Karvisen oikea rekisterikirjoissa oleva nimi on :) Kaikki on aina sanoneet sitä vain Karviseksi ja se on sitten ihana ja kiltti kissa... ja todella viisas. Sille ressulle on vaan tullut selkään sellainen luupiikki jo ajat sitten, jonka takia se kävelee vähän huonosti takajaloillaan ja sitä ei kuulemma voi leikata edes :( Mutta kisu voi silti muuten oikein hyvin ja on valtava aina selittämään ja pulisemaan. Yleensä, kun juttelen äiteen kanssa puhelimessa, niin Karvisen voimakas kehruu kuuluu aina taustalta :)

        Voi karvista. Vaikka pennut on ihania palleroita, niin kyllä minun mielestä monet kissat vain paranevat vanhetessaan. Meidän Nakustakin (karvisen näköinen tyttö) on tulossa oikea sylikissa kun ikää kerttyy. Naku myös vähän loukkaantuu kun minä käyn työmatkalla ja hän jää vain isännän ja kaverin kanssa kotiin. Sitten kun minä viimein palaan, Naku istuu minun päälläni pari päivää. Heti kun syli istuessa muodostuu, siihen ilmestyy oranssi kissa.


      • emulle kirjoitti:

        Voi karvista. Vaikka pennut on ihania palleroita, niin kyllä minun mielestä monet kissat vain paranevat vanhetessaan. Meidän Nakustakin (karvisen näköinen tyttö) on tulossa oikea sylikissa kun ikää kerttyy. Naku myös vähän loukkaantuu kun minä käyn työmatkalla ja hän jää vain isännän ja kaverin kanssa kotiin. Sitten kun minä viimein palaan, Naku istuu minun päälläni pari päivää. Heti kun syli istuessa muodostuu, siihen ilmestyy oranssi kissa.

        No on nuo kyllä ihania :) Mun ei tarvitse olla, kun tunti poissa, niin nämä kaksi jehua tulee heti ovelle vastaan ja sama silloin, kun aion lähteä käymään jossakin, niin vaikka en ole edes eteisessä vielä pukemassa, niin tämä Jani vaistoaa sen heti, et nyt tuo akka menee taas ja se tulee kiehnään siihen mun jalkoihin, ettei meinaa saada kenkiä edes laitettua jalkaan. Nytkin kun kirjoitan tätä viestiä tähän Jani tuijottaa minuu tuossa lattialla vieressä koko ajan... ja ei se mitään, mutta mä tiedän sen miksi se siinä tuijottaa :) .... koska oottaa et nousisin ylös tästä... ja kohta nousenkin, niin se juoksee kovaa mun jo edellä tuonne jääkaapin eteen ja tota Purinaahan se siellä ruinaa :D ...Emppu taas on tuommonen rauhallisempi lullukka se vaan tykkää aina nukkua tuollaisessa *vankkuri-kopassaan* Sen on nukkunut takuulla yli puolet elämästään. Siitä näkee oikein, että se todella nauttii nukkumisesta.
        Se sun Naku on todella kanssa kiintynyt sitten sinuun :)
        Me ei raaskita lähteä isännän kanssa koskaan edes reissuun, kun ei millään raaski jättää näitä kenekään muun hoitoon. Siksi meidän reissut on vaan tuommoisia päivän kestäviä ja moottoripyörä ajelua kesäisin. Varmaan jos olisi sivuvaunut motskareissa, niin Jani ja Emppu istuisivat niissä kypärät päässä meidän mukana :) ... ja tietysti eväät mukana... pussi Purinaa ;) Ei vaan kyllä nuo raksut siis on todella hyvät, etenkin kun näissä on hyvä tuoksu ja ne on pienikokoisia. Janilla masu alkoi nyt kestämään niitä, kun en anna liika suurta määrää kerralla.

        Mutta katellaan, miten jatkuu ja toivottavasti hyvin jatkuu :) Mukavaa alkavaa viikoa sinulle ja sinun karvaliineille myös !

        T.EC


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 57-vuotiads muka liian vanha töihin?

      On tämä sairas maailma. Mihin yli 55-vuotiaat sitten muka enää kelpaavat? Hidasta itsemurhaa tekemään, kun eläkkeelle ei
      Maailman menoa
      296
      3148
    2. Haluatteko miellyttää kumppaninne silmää?

      Entä muita aisteja? Mitä olette valmiita tekemään sen eteen että kumppani näkisi teissä kunnioitettavan yksilön? Olette
      Sinkut
      234
      1713
    3. J-miehelle toivon

      Hyvää yötä. Voisiko nykyistä tilannetta uhmaten vielä pienintäkään toivetta olla, päästä kainaloosi joskus lepääämään.
      Ikävä
      85
      1243
    4. By the way, olet

      mielessäni. Olet minulle tärkeä, niin suunnattoman tärkeä. En kestäisi sitä jos sinulle tapahtuisi jotain. Surullani ei
      Ikävä
      81
      1222
    5. Onko kaivattunne suosittu?

      Onko teillä paljon kilpailijoita? Mies valitettavasti näyttää olevan paljonkin naisten suosiossa :(
      Ikävä
      78
      1139
    6. Haluatko S

      vielä yrittää?
      Ikävä
      59
      1138
    7. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      43
      1010
    8. Onkohan sulla enää tunteita

      kun nähdään seuraavan kerran? Niin hyvä fiilis on ollut viime aikoina, että se on nyt pahin pelkoni. Oletkohan unohtanut
      Ikävä
      36
      954
    9. Kylpyläsaaren Lomakylän kahvilaravintola

      Kävimme syömässä Kylpyläsaaressa. "Naudanliha burgeri" maksoi 18,90 euroa ja lisäksi limsa 4,50 euroa. Annoksen hinnaks
      Haapavesi
      46
      896
    10. Liikennesäännöt

      Uuden ohitustien myötä torkkolantieltä tulevia kuuluu väistää tai ainakin kuuluisi väistää, jos he tulevat ollintielle.
      Pyhäjärvi
      11
      814
    Aihe