Telkkarit auki!

Suomi TV:ltä tulee ohjelmaa Darwinista.

"Oliko Darwin väärässä?"

Juuri nyt.

15

212

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama joka

      tuli muutama päivä sitten, oli ihan mielenkiintoinen poikkeus luonto-ohjelmien repertuaarissa. taustadetaljina sanottakoon, että suomi tv:n taustat ovat melko voimakkaasti uskismaiset. hyvä ettei ole, ainakaan vielä, sortunut valhepropagandan levittämiseen, mitä vähän osasin pelätä kun kuulin kanavasta.

    • Ohjelmatieto taitaa olla väärässä.

      Tuleekin joku komeettadokumentti. Mielenkiintoinen sekin tuntuu olevan.


    • Eipä ole juurikaan tullut katseltua. Käsittääkseni se on pitkälti samaa sarjaa kuin TV7, eli kristillisrahoitteinen propagandakoneisto. Ei kiinnosta, kiitos vain.

      • Pelkäätte!

        sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.


      • Pelkäätte! kirjoitti:

        sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.

        kretujen ja IDioottien valheet?


      • Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D


      • suomi tv:n
        A.Mikkonen kirjoitti:

        Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D

        linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...


      • suomi tv:n kirjoitti:

        linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...

        sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
        Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)


      • Tomorroww
        A.Mikkonen kirjoitti:

        sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
        Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)

        ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä


      • Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

        sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
        Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)

        Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.


      • Tomorroww kirjoitti:

        ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä

        Tämä ateisti ainakin horjuu, varsinkin silloin, kun istutaan iltaa ystäväni Tapion kanssa, mutta mitä se nyt taas tähän suomi tv:stä jutusteluun kuuluu.

        Ps. Ymmärsithän tuon loitsumisjutun vitsiksi, ymmärsithän?


      • Kössönöm kirjoitti:

        Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.

        En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)


      • Kössönöm
        A.Mikkonen kirjoitti:

        En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)

        yksi parhaimmista oli Maanalainen armeija iskee jälleen.

        http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanalainen_armeija_iskee_jälleen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      324
      3416
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      213
      2852
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      144
      2514
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      18
      2039
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2035
    6. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1746
    7. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1672
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      17
      1588
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1296
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1231
    Aihe