Suomi TV:ltä tulee ohjelmaa Darwinista.
"Oliko Darwin väärässä?"
Juuri nyt.
Telkkarit auki!
15
289
Vastaukset
- sama joka
tuli muutama päivä sitten, oli ihan mielenkiintoinen poikkeus luonto-ohjelmien repertuaarissa. taustadetaljina sanottakoon, että suomi tv:n taustat ovat melko voimakkaasti uskismaiset. hyvä ettei ole, ainakaan vielä, sortunut valhepropagandan levittämiseen, mitä vähän osasin pelätä kun kuulin kanavasta.
Ohjelmatieto taitaa olla väärässä.
Tuleekin joku komeettadokumentti. Mielenkiintoinen sekin tuntuu olevan.ertert kirjoitti:
Hädässä ateisti tunnetaan.
Kiitos vinkistä, pelastit päiväni!
Eipä ole juurikaan tullut katseltua. Käsittääkseni se on pitkälti samaa sarjaa kuin TV7, eli kristillisrahoitteinen propagandakoneisto. Ei kiinnosta, kiitos vain.
- Pelkäätte!
sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.
Pelkäätte! kirjoitti:
sinäkään tiedä. Katsoisitte joskus kreationistienkin tuottamia ohjelmia. Saisitte, te ateistit, hieman uutta näkökulmaa asioihi. Katsotte maailmaa ja elämää vain oman suppean makaronin reikänne läpi. Pelkäätte, että ateismi alkaa horjua? Itse voin katsoa ja katsonkin ohjelmia laidasta laitaan. Uskoni kestää myös ateistiet tuottamat ohjelmat.
kretujen ja IDioottien valheet?
Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D
- suomi tv:n
A.Mikkonen kirjoitti:
Satuin tuon ohjelman kattoon, ja olin äimän käkenä, koska ohjelma piti evoluutiota faktana, ja mä olin et WTF:D
linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...
suomi tv:n kirjoitti:
linjan olevan hihhuloiva. jos ei nyt kymppitonnia ja 80-luvun robin hoodia sellaiseksi katsota. ihan myönteistä, olin positiivisesti yllättynyt kanavasta, kun tietää sen taustat. tai, ehkä se hakee hyväksyntää nyt aluksi, ja alkaa jeesustelun kun on saanut hiukan enemmän katsojia...
sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)- Tomorroww
A.Mikkonen kirjoitti:
sieltä tulee myös Faylty Towers elikkäs Pitkän Jussin majatalo, eli John Gleesen tähdittämä vanha brittikomedia.
Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
Ehkä ne yrittää saada meidät kaikki ateistit kattoon kanavaa, sitten ne lähettää sitä kautta jonkun salakavalan loitsun, ja kaikki ateistin muuttuu kunnon jumalaa pelkääviksi kristityiks:-)Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.
Tomorroww kirjoitti:
ja ateisti on suppeakatseinen, kuin ravihevonen laput silmillä
Tämä ateisti ainakin horjuu, varsinkin silloin, kun istutaan iltaa ystäväni Tapion kanssa, mutta mitä se nyt taas tähän suomi tv:stä jutusteluun kuuluu.
Ps. Ymmärsithän tuon loitsumisjutun vitsiksi, ymmärsithän?Kössönöm kirjoitti:
Milloin? Se on muuten jumalattoman hyvä sarja.
En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)
- Kössönöm
A.Mikkonen kirjoitti:
En muista päivää, kun en muutakuin todennu sarjan sieltä tulevan, kun itsellä se on oikeen ite telkusta äänittämälläni vhs nauhalla, ja sitä on pyöritetty joskus PALJON, saksalaisjakso naurattaa mielettömyyksiin saakka vieläkin:-)
yksi parhaimmista oli Maanalainen armeija iskee jälleen.
http://fi.wikipedia.org/wiki/Maanalainen_armeija_iskee_jälleen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24045271Polttomoottoriauto tulessa parkkihallissa Tampereella
Pystyy näkemättä jo sanomaan, koska sähköautoissa ei ole palavia nesteitä lainkaan. Ihme ettei polttomoottoriautoja ole12326006SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude32515677Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011213Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy17310814Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h1229717Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369691Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858498Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.2426824Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236491