maajussi ja ei nappaa mua pätkääkään...
jouni kaikista tylsin
5
627
Vastaukset
- se mitään haittaa,
tuskinpa sinäkään niin kiinnostava seuralainen olet, kun noin ylimalkaisia kommentteja heittelet ihmisistä, joita et edes tunne mitenkään...
- jännittää
Jounia ja hänen käytöstään on kiva seurata. Mies ilmeisesti jännittää aivan sikana, ja siksi hän pitää yllä jonkinmoista teatteria puheessaan ja käytöksessään eikä pysty olemaan luonnollinen. Hän liikkuu hyvin jäykästi, tulee mieleen ala-asteen näytelmät. Puhekin alkaa kurkun selvittelyllä ja "no niin" -lausahduksella, ja sen jälkeen häneltä tulee hartaasti muotoiltu, jäykkä lause: "Mitä mieltä olet ollut tähän saakka?"
Kun vertaa Jounin käytöstä toisiin kilpailijoihin, niin eron huomaa selvästi. Toiset puhua pälättävät ja liikkuvat vapaasti kamerasta välittämättä, mutta Jouni-parka ei tiedä, miten päin hän olisi ja mitä sanoisi.- jounin inhokki
sun kanssa
- eri mieltä
Minusta on paljon mukavampi kuunnella Jounin asiallista ja tarkkaan harkittua puhetta, kun jotain niinku tiätsä sellasta mis joka vi..n välissä on semmosia niinku turhia täytesanoja tai jotain, tiätsä.
- Elleee
eri mieltä kirjoitti:
Minusta on paljon mukavampi kuunnella Jounin asiallista ja tarkkaan harkittua puhetta, kun jotain niinku tiätsä sellasta mis joka vi..n välissä on semmosia niinku turhia täytesanoja tai jotain, tiätsä.
Jouni on kaikista seksikkäin testosterinkimppu. Poikuuskin vielä tallella!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876