emmin maajussit

maajussi ohjelmaa ka

Sain alkujaksossa paremman kuvan Emmin käytöksestä maajusseja kohtaan.Mutta oli häneltä todella tyly tervehdys kun tuli se söpö jääkiekon pelaaja sinne Emmin tilalle.Halaili Tatun kyllä niin leveesti ,ett
ällöttää.Tasapuolisuuden vuoksi olis kyll voinu halia tän toisenkin kaverin.Vähä ällö tyyppi se se tatu sielt
pohjoisesta...

8

1205

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama millaisen

      käsityksen sinä olet saanut Emmistä ja hänen maajusseistaan, miten itsekeskeinen ihminen sinä olet, kun tulet tänne vielä valittamaan, etkö voisi itse elää omaa elämääsi ja antaa muidenkin elää täyttä elämäänsä.

      • justus drt

        siinä taas. Mitä itse täällä roikut, ala elää omaa elämääsi ja anna muidenkin elää täyttä elämäänsä. emmin pisteet kyllä ropisi kovaa alas. en enää ihmettele että on yh


      • sentään teidän
        justus drt kirjoitti:

        siinä taas. Mitä itse täällä roikut, ala elää omaa elämääsi ja anna muidenkin elää täyttä elämäänsä. emmin pisteet kyllä ropisi kovaa alas. en enää ihmettele että on yh

        naisten juttuja, en voi olla Emmi kun sukupuolikaan ei täsmää naisen etunimeen


      • N. N.
        sentään teidän kirjoitti:

        naisten juttuja, en voi olla Emmi kun sukupuolikaan ei täsmää naisen etunimeen

        Minäkin ihmettelin sitä tylyä vastaanottoa, mutta eilen 26.3. sain selityksen. Emmi tiesi, että Janne oli jo ruvennut seurustelemaan M:n kanssa, joka oli toinen Mikon valitsemista. Tavallaan ymmärrän Emmin harmin, mutta nythän näyttivät jo juttelevan sulassa sovussa. Kyllä Emmi varmaan kaverin saa, niin ilosilmäinen ja kurvikas on.


      • 30
        N. N. kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin sitä tylyä vastaanottoa, mutta eilen 26.3. sain selityksen. Emmi tiesi, että Janne oli jo ruvennut seurustelemaan M:n kanssa, joka oli toinen Mikon valitsemista. Tavallaan ymmärrän Emmin harmin, mutta nythän näyttivät jo juttelevan sulassa sovussa. Kyllä Emmi varmaan kaverin saa, niin ilosilmäinen ja kurvikas on.

        Taitaa vaan tulla ns. vesiperä. Vanhemman ihmisen silmään Tatu on laiskan puoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä. Emmin kommentti paljastaa aika tavalla. Alkuhuuma oli ja meni. Ei ole helppoa se kumppanin haku. Kasa kirjeitä on varmaan tallella ja voi uusiakin ehdokkaita olla tulolla.
        Herkkä nainen tuo Emmi. Toivottavasti saa kunnon miehen.


      • asia onkin,
        30 kirjoitti:

        Taitaa vaan tulla ns. vesiperä. Vanhemman ihmisen silmään Tatu on laiskan puoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä. Emmin kommentti paljastaa aika tavalla. Alkuhuuma oli ja meni. Ei ole helppoa se kumppanin haku. Kasa kirjeitä on varmaan tallella ja voi uusiakin ehdokkaita olla tulolla.
        Herkkä nainen tuo Emmi. Toivottavasti saa kunnon miehen.

        Tosiaan Tatu saattaa olla laiskanpuoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä, niin kuin aina tiedetään vanhemmanpuoleisista ihmisistä, he kaikki ovat toki ahkeria ja heistä tiedetään myös kaikki hyvä asiat.
        Hyvällä mielikutuksella me toki voimme kuvitella kaikenmoisia huonoja puolia kaikista haluamistamme ihmisistä, mutta mitä se sitten kertoo meistä itsestämme. Toki me olemme hyviä ihmisiä. Eikö niin?


      • 16
        asia onkin, kirjoitti:

        Tosiaan Tatu saattaa olla laiskanpuoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä, niin kuin aina tiedetään vanhemmanpuoleisista ihmisistä, he kaikki ovat toki ahkeria ja heistä tiedetään myös kaikki hyvä asiat.
        Hyvällä mielikutuksella me toki voimme kuvitella kaikenmoisia huonoja puolia kaikista haluamistamme ihmisistä, mutta mitä se sitten kertoo meistä itsestämme. Toki me olemme hyviä ihmisiä. Eikö niin?

        Juup, virheettömiä:)))) Ei vaan, eihän semmoisia ole! Itseäkin laiskottaa välillä ja kunnolla. Ikkunoiden pesua olisi, mutta... No pihatöitä jo aloittelin.
        Ihmeen aitoja ovat kameroiden edessä. Itsestä ei siihen olisi. Ohjelma on kaikkineen ihan mukava. Oikeesti toivoo kumppania jokaiselle. Vähän vaan on ns. villoja edellisissäkään tullut.
        Vähemmän niitä hyviä puolia kuulee, yleensä menee moitelinjalle, vaikka ihmistä ei tunneta. Kokemusta on. Toisaalta, onhan jokaisessa hyvätkin puolensa. Niitä jos tutkailee, tulee lumipalloefekti.


    • djhfsjdh

      uusi mies..ei valihe kumpaakaan!! Kulkee nykyään uuden miehen kanssa!! Miehen nimmee en kohtoo sannoo julkisesti, mutta mikkelistä on kotosin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1216
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      750
    7. 68
      737
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      610
    Aihe