emmin maajussit

maajussi ohjelmaa ka

Sain alkujaksossa paremman kuvan Emmin käytöksestä maajusseja kohtaan.Mutta oli häneltä todella tyly tervehdys kun tuli se söpö jääkiekon pelaaja sinne Emmin tilalle.Halaili Tatun kyllä niin leveesti ,ett
ällöttää.Tasapuolisuuden vuoksi olis kyll voinu halia tän toisenkin kaverin.Vähä ällö tyyppi se se tatu sielt
pohjoisesta...

8

1115

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sama millaisen

      käsityksen sinä olet saanut Emmistä ja hänen maajusseistaan, miten itsekeskeinen ihminen sinä olet, kun tulet tänne vielä valittamaan, etkö voisi itse elää omaa elämääsi ja antaa muidenkin elää täyttä elämäänsä.

      • justus drt

        siinä taas. Mitä itse täällä roikut, ala elää omaa elämääsi ja anna muidenkin elää täyttä elämäänsä. emmin pisteet kyllä ropisi kovaa alas. en enää ihmettele että on yh


      • sentään teidän
        justus drt kirjoitti:

        siinä taas. Mitä itse täällä roikut, ala elää omaa elämääsi ja anna muidenkin elää täyttä elämäänsä. emmin pisteet kyllä ropisi kovaa alas. en enää ihmettele että on yh

        naisten juttuja, en voi olla Emmi kun sukupuolikaan ei täsmää naisen etunimeen


      • N. N.
        sentään teidän kirjoitti:

        naisten juttuja, en voi olla Emmi kun sukupuolikaan ei täsmää naisen etunimeen

        Minäkin ihmettelin sitä tylyä vastaanottoa, mutta eilen 26.3. sain selityksen. Emmi tiesi, että Janne oli jo ruvennut seurustelemaan M:n kanssa, joka oli toinen Mikon valitsemista. Tavallaan ymmärrän Emmin harmin, mutta nythän näyttivät jo juttelevan sulassa sovussa. Kyllä Emmi varmaan kaverin saa, niin ilosilmäinen ja kurvikas on.


      • 30
        N. N. kirjoitti:

        Minäkin ihmettelin sitä tylyä vastaanottoa, mutta eilen 26.3. sain selityksen. Emmi tiesi, että Janne oli jo ruvennut seurustelemaan M:n kanssa, joka oli toinen Mikon valitsemista. Tavallaan ymmärrän Emmin harmin, mutta nythän näyttivät jo juttelevan sulassa sovussa. Kyllä Emmi varmaan kaverin saa, niin ilosilmäinen ja kurvikas on.

        Taitaa vaan tulla ns. vesiperä. Vanhemman ihmisen silmään Tatu on laiskan puoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä. Emmin kommentti paljastaa aika tavalla. Alkuhuuma oli ja meni. Ei ole helppoa se kumppanin haku. Kasa kirjeitä on varmaan tallella ja voi uusiakin ehdokkaita olla tulolla.
        Herkkä nainen tuo Emmi. Toivottavasti saa kunnon miehen.


      • asia onkin,
        30 kirjoitti:

        Taitaa vaan tulla ns. vesiperä. Vanhemman ihmisen silmään Tatu on laiskan puoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä. Emmin kommentti paljastaa aika tavalla. Alkuhuuma oli ja meni. Ei ole helppoa se kumppanin haku. Kasa kirjeitä on varmaan tallella ja voi uusiakin ehdokkaita olla tulolla.
        Herkkä nainen tuo Emmi. Toivottavasti saa kunnon miehen.

        Tosiaan Tatu saattaa olla laiskanpuoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä, niin kuin aina tiedetään vanhemmanpuoleisista ihmisistä, he kaikki ovat toki ahkeria ja heistä tiedetään myös kaikki hyvä asiat.
        Hyvällä mielikutuksella me toki voimme kuvitella kaikenmoisia huonoja puolia kaikista haluamistamme ihmisistä, mutta mitä se sitten kertoo meistä itsestämme. Toki me olemme hyviä ihmisiä. Eikö niin?


      • 16
        asia onkin, kirjoitti:

        Tosiaan Tatu saattaa olla laiskanpuoleinen, eikä kaikesta muustakaan tiedetä, niin kuin aina tiedetään vanhemmanpuoleisista ihmisistä, he kaikki ovat toki ahkeria ja heistä tiedetään myös kaikki hyvä asiat.
        Hyvällä mielikutuksella me toki voimme kuvitella kaikenmoisia huonoja puolia kaikista haluamistamme ihmisistä, mutta mitä se sitten kertoo meistä itsestämme. Toki me olemme hyviä ihmisiä. Eikö niin?

        Juup, virheettömiä:)))) Ei vaan, eihän semmoisia ole! Itseäkin laiskottaa välillä ja kunnolla. Ikkunoiden pesua olisi, mutta... No pihatöitä jo aloittelin.
        Ihmeen aitoja ovat kameroiden edessä. Itsestä ei siihen olisi. Ohjelma on kaikkineen ihan mukava. Oikeesti toivoo kumppania jokaiselle. Vähän vaan on ns. villoja edellisissäkään tullut.
        Vähemmän niitä hyviä puolia kuulee, yleensä menee moitelinjalle, vaikka ihmistä ei tunneta. Kokemusta on. Toisaalta, onhan jokaisessa hyvätkin puolensa. Niitä jos tutkailee, tulee lumipalloefekti.


    • djhfsjdh

      uusi mies..ei valihe kumpaakaan!! Kulkee nykyään uuden miehen kanssa!! Miehen nimmee en kohtoo sannoo julkisesti, mutta mikkelistä on kotosin:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      126
      1625
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      100
      1193
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      201
      1068
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      7
      995
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      871
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      803
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      784
    8. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      49
      772
    9. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      763
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      751
    Aihe