ettenkö sanoisi. Iltaunet meni pitkäks ja kohta alkaa yöunet eikä mitään tehty tärkeää, kuten kirjoittanut huuhaalle mielen ja kielen järjettömimpiä ajatuksia,...kuinkas muuten;))
Oli ihan kiva rupatella teidän kaikkien kanssa mutta veövollisuus kutsuu..;)
Jaa, voisin mä yhteen asiaan ottaa kantaa vielä.
Minkä tautisen takia se on niin tärkeätä tietää kenen kanssa keskustelee, miehen, naisen, kanan, aasin tai vaikka mullin!!!
Se meinaan vaikuttaa enempi siltä että kirjoittaja on hakemassa jotain muuta kun haluaa tarkistaa henkilökohtaisesti toisen sukupuolen, meinaakohan ne että esim naisen alahuulet puhuis viisaampia??
HEnkilö joka on vai rivi tekstiä ruudulla, niin ihan sama onko sillä pimpero, pomelo, tuhero tai mulkero...
minä ainakinpyrin juttelleen henkiln pärstäkertoimella, tietysti jos tissit on sopivasti hollilla ni voin mä niillekin lirkutella pehmoisia;;)
http://www.youtube.com/watch?v=JH3WvI_S6-k
Samperi
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774692- 1842013
- 1321722
- 1511295
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161211- 351076
- 78973
- 52936
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78902Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh272876