Sampo kaukovaara on kamala!!

Vainioniko

Siis minä vihaan sampoa niin paljon,että hän sais lähteä koko sarjasta!!

20

2311

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • *****)))))))))))

      mieltä kanssasi samposta.Joutais pois kun koko ajan kyttää peppiii

      • Vainioniko

        Niin,ja lavastaa aina nikon syyliseks,että sais pepin itselleen!!


    • =(

      http://fi.wikipedia.org/wiki/Sampsa_Tuomala

      "Tuomala poistui sarjan kuvauksista marraskuussa 2009, kun hän aloitti armeijan Kaartin Jääkärirykmentissä."

      Harmin paikka. Mut toivottavasti tulee intin jälkeen takaisin Salkkareihin.

      • 15+9

        Hauskintahan tässä on, että "Sampo" keskeytti armeijan silloin sarjaan tullessaan. Olen mielenkiinnolla odottanut, milloin hän menee sitten siivilipalvelukseen ja sinne sivareitten koulutuskeskukseen.

        Vai jätetäänkö tarkoituksella pois sarjasta noinkin tärkeä asia?

        Vai on kaveri täysin raakki ja kykenemätön palvelemaan millään muotoa?

        Koko Sampohan on ihan säälittävä, vanhemillaan asuu tuon ikäinen, työssä käysä kaveri. Taitaa olla mammanpoika.


      • huulekas

        sampomainen lausunto. sama se on onko töissä salkkareissa vai siwan kassalla. onhan sarjassa sentään joku, joka jonkinverran välittää näyttelijäntyöstä. sampo/sampsa ei niihin kuulu.


    • : : : DDD

      Niinhän se lähteekin sarjasta ja varmaan siksi juuri noin vittumainen tällä hetkellä.

      Sitten kun paljastuu taulunsotkijaksi, päiväkirja varkaaksi ja muuten vaan pepin ja nikon välejä pilanneeksi kiusankappaleeksi niin hahmo ahdistuu niin paljon, että sen on pakko muuttaa pois toiseen kaupunkiin tai asuntoon, koska ei yksinkertaisesti kestä nähdä peppiä ja nikoa enää. Tai sitten pahimmassa tapauksessa tekee "itsarin", mutta en usko.

      Sinällään huvittava tuo Sampo kirjoitettu sarjaan, kun ei edes muistaisikaan sen olevan Iiriksen ja Panun poika. Uskoisi Sampon hieman juttelevan äitinsä tai isänsä kanssa tuollaisesta tappelusta ja menevän jomman kumman puolelle. Ei itselläni ainakaan riittäisi tuommoisessa perheriidassa aika johonkin tyttöön. Muutenkin koominen hahmo. Ihan kuin ei voisi olla kaveri Pepin kanssa ja yrittää tehdä pepin olo mukavaksi?

    • Sebbo_Daalasmaa

      Montakohan jaksoa vielä menee, ennekuin tämä soppa selviää kaikille??

      • rolisti

        Kaukovaarat muuttaa kohta pois.


    • :---------------)

      Perheeni ihmettelee sitä kun joka kerta Sampon tullessa ruutuun sanon esimerkiksi: "oikeesti sampo ammu ittes" tai "noniin tuliha se isohuuline pelle siihe sönköttämään". Luulisi, että Isabella puuttuu asiaan, kun joka kerta kun Niko pyytää palvelua niin hän sanoo ettei ehdi yms, vaikka asiakkaiden palveluhan on hänen työtään.

    • .

      minusta sampo näyttää sirkuspelleltä, niine suurine huulineen ja kikkaratukkineen

      • suomi24/7

        niin!!!


      • jikku

        sampo on ihan tyhmä!!


      • =)

        sampo on niin tyhmä kun olla ja voi!!! mä vihaan sitä...kaikki on samaa mieltä!


      • Anonyymi

        Mun lapsella oli aikoinaan leikkinlowni, jolla oli valtavat huulet, sen lempinimib oli irtohuuli Sam😜


    • Anonyymi

      Sammpo saat potkut saanut tuurajaa tule Ossi Puolakka tekee paluun Tervetuloa

    • Anonyymi

      Sampo joutuu vankilaan mielisairaalassa lausunto

    • Anonyymi

      Sampon pää on kuin karvainen pallo.

      • Anonyymi

        Mutta Sampo pylly on vaan niin hyvä.
        Kysykää vaikka Kallelta!


    • Anonyymi

      Sampo on mielenkiintoinen hahmo, Olen vasta vuoden seurannut salkkareita, joten ei havaintoa Sampon roolihahmon tekemisistä, joten minulle ainakin kelpaa hyvin rooliinsa.

    • Anonyymi

      Koko salkkarit vois lopettaa juonenkäänteet 🙃!!!.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe