Muutin vanhaan rivitaloasuntoon jonka edustalle keskelle nurmikkoa on istutettu 2 norjanangervoa. Haluaisin siirtää ne eri paikkaan mutta onnistuuko vanhan pensaan jakaminen esim. lapiolla osiin ?
Onnistuuko ???
4
4914
Vastaukset
- tipitii..
voithan kokeilla, mutta en usko että keskeltä ainakaan saat halkaistua :D on meinaan melko tiukkoja paketteja nuo vanhojen pensaiden juuret.
kyllä se siirtäminen onnistuu, sikäli kun saat sen pensaan sieltä maasta irti. istutusvaiheessa varmaan kannattaa leikata ja KASTELLA kuoppakin hyvin!! ja huolehtia pari(?) ekaa kesää kunnon kastelusta.. - lapio
esiin
- O-mukulakiurunkannus
Joo, kunhan saa kaivettua ylös, niin lopusta siirto- ja jakamishommasta selviää kyllä. Raakaa voimaa ja pahaa luontoa se saattaa vaatia. Olen itse jakanut näitä järkyttävän tiiviitä ja kovia juurakoita käsisahalla, kun isäntä kielsi ankarasti käyttämästä tähän äänisahaa.
- se vaatii
Terävällä pistolapiolla onnistuu ja avuksi voi ottaa rautakangen. Meillä kaiveli aikuinen tytär ylös 30 vuotta vanhan pensaan, tovi meni ja tais se salaa kirota jonkun kerran... Osina lähti juuristo, maanpäälliset osat leikattiin tapille ja kaikki palaset alkoi kasvaa siirron jälkeen - eli voit lisätä samalla, jos haluat:))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1044641Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743911391- 1861072
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091062Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna86970Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47911- 64901
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk11892tilitoimistopiirainen huutaa
mikä tää piiraisen tilitoimistomies oikee on? olin kuullut vaikka mitä huhuja, että ihan valtavan äkkipikanen mies mutt10877- 64866