Tämä teksti ei ole sitten tarkoitettu tosikoille ;)

Minulla ei ole muuta tekemistä Purinan kanssa, kun se... että kuulun yhtenä siihen 30 ryhmään (kiitos siitä) joka valittiin täältä suomi24.tä ja ÖHÖmm !.. ei tähän ryhmään sitten päässytkään kuka vaan ;D ...no juu, leikki leikkinä!!! Etenkin minulla ja eräällä muullakin tuolla oli välillä Purinasta melko kriittistä tekstiä, jopa hyvinkin negatiivistä. Tarkoitushan on ollut testaa uutta maukulaisten sapuskaa, eikä pelkästään mainostaa sitä täällä. Eipä siitä kieltäminen nyt, että eikö me tässä sitä olla nyt mainostettu, mutta kaikkea hyväähän yleensä kehutaan (pitäisiköhän kesällä laittaa prätkäliivin selkään *Purina ONE* tai ehkä kuitenkin *Pärinä ONE* :) ) Asiaan... ensi järkytyksestä kissani hirveän ripulin jäljiltä sain kuitenkin todeta, että ko. tuote on helvetin hyvä! (helvetti ei ole sitten kirosana vaan Raamattuun liittyvä mesta) ... Joku voi olla toista mieltä, mutta muutin mieleni, kun osasin varovasti aloittaa Jani-kisulleni raksut uudelleen, eikä enää ripulia tullut... nyt jöötingit kulkee ihan normaalisti, eikä Janin tyypilliseen kovaan vatsaan tarvitse enää ostaa apteekista Levolacia, mitä jouduin aikaisemmin sille antamaan... ja siks toiseen voinen sanoa, että Janin karvanlähtö ei ole mielestäni vähentynyt, mutta Empulla on. Janin juuri harjasin toissa iltana ja kylppärin lavuaarissa oli melkeen yhtä valtava karvapallo, mitä Janikin on.

Niin ja minä olen kyllä suomi24 sheriffi, mutta en hoida tätä palstaa... hillun vain tuolla chat-huoneissa ja siellä toiminut kuudetta vuotta, mitään muuta tekemistä minulla siis ei ole suomi24.kanssa, eikä tämän Purinan! Eikä takuulla ole myöskään tuolla ystävällisellä (raitahännälläkään) ja varmasti monella muullakaan testiiin osallistujalla, koska ...ja...kun... tähän ryhmään haki, piti tehdä melkoisen vaikuttava ja vakuuttava kirjoitus siitä, miksi haluaa mukaan ja kertoa myös kissoistaan vakuuttavalla tavalla, joten me kuuluimme nyt ilmeisesti parhaaseen A-ryhmään (nauraa) ...ja siksi täällä olemme nyt höpisemässä Purinasta ja sen vaikutuksista ym. kissoihimme liittyvästä ...Thats it! :)

P.S. Tänäänkin on mennyt Purinan raksuttimia niin, että napa ruskaa :]

3

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -kaisa-

      nauratti niin tuo teksti ja tulin hyvälle tuulelle tuosta jutusta! kiva lukee tällasia mukavia kirjoituksia, missä on kuitenkin asiaakin mukana! kyl mäkin aion ostaa tota ruokaa mun Pennylle.

    • raitahäntä

      Haluan kiittää Evil Cat-merkillä kirjoittavaa ystävällisistä sanoista ja kannustuksesta! Olet kirjoittanut prikulleen samaa, mitä minäkin halusin sanoa. Oli kovan työn takana pääseminen testiryhmään ja myös jokapäiväinen ihan oikeasta työstä käyvä kirjoittaminen kissani asioista, ruokakokeilu ja tarkkailu, pissalaatikon tarkastelu-että onko vatsa kunnossa, varhaiset herätykset, kun kissani tuli "tupeeraamaan kampaustani" jo klo 5 aamulla, koska oli nälkä ja seisonutta ruokaa se ei syö. Ymmärrän niin, että aromit Purina Sterilcatista haihtuvat, eikä se enää maistu samalta, mitä suoraan pussista tulee. Ja kissallani on ikääkin jo niin paljon, yksi hammas puuttuu ja syöminen on joskus vaikeaa, siksi minä olen pienten naksujen kannalla, ei kyse ole pelkästään omasta kissasta, kaikkia se koskee. Ruoka on HYVÄÄ!!! Ennen ei ollut näin maistuvaa meidän talossa. Kisu ei laihtunut yhtään, varmaan ikä on syynä eikä liikakiloja ennekään ollut, joskus nuorempana oli tosi mahtava katti, mutta nyt on samat 6 kiloa, niin kuin testin alussa.Turkin kunto parani huomattavasti,on silkinpehmeä ja harjaamisesta tuli pelkkä hieronta, kisu tykkää tosi paljon, karvaa ei enää lähde.Kaupassa löysin 300g,800g ja 1,5kg pusseja PURIINAA.

      • Kiittää huomiosta ja huomannut tässä itsekin, että ajattelet aika tavalla samalla lailla :)
        Muuten... lekuri sanonut minulle jo kauan sitten, että kissa pärjää, vaikka kaikki hampit olisivat poissa, jos sille antaa pehmeetä ruokaa, tai ihan pikkuriikkisiä raksuja. Sulle ja kisullesi terkkuja Evil-tädiltä :D


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      328
      2826
    2. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      105
      2130
    3. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      120
      1610
    4. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      73
      1154
    5. Hetkeäänkään miettimättä ottaisin sinut

      Mutta mitä mieltä miehesi siitä olisi?
      Ikävä
      71
      1022
    6. Olisi kiva tietää miksi pidät minusta?

      Miehelle kysymys :)
      Ikävä
      61
      983
    7. Voi nainen...

      Kun luovutit meistä liian aikaisin, just kun aloin oppimaan sinua. Jos oisin alussa jo lukenut aiheesta oisin voinut toi
      Ikävä
      41
      950
    8. Venäjä aikoo yksipuolisesti muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa

      Venäjä aikoo muuttaa rajalinjauksia Suomenlahden itäosassa Venäjän saarten eteläpuolella. Ylen jutussa kerrotaan mm.
      Maailman menoa
      148
      914
    9. Suomi lähettää tarkkailijoita merialueelle

      Venäjä on ilmoittanut aikovansa ylittää Suomen merialueen rajat kysymättä lupaa kertomalla että Suomen merialueen raj
      Maailman menoa
      290
      842
    10. Naiselle kysymys

      Mitä oikein näet minussa?
      Ikävä
      40
      754
    Aihe