Onpa kummallista

ninni45

Tämähän on keskustelupaikka ruoasta ja kissojen voinnista ja heidän tekemisistään, ja etupäässä meillä 30 Purina onen vaikutuksista lemmikeihin, koska olemme sitoutuneet kommentoimaan, vastineeksi ruoasta, tai ainakin itse tunnen niin. Tuosta ettemme jotkut anna negatiivista palautetta, miten voi antaa, kun ei ole sellaista. Ainoa asia on minulla tuon paketin ulkonäkö, ja siitä olen kirjoittanut. Meillä päivä 21 ja kaikki menee edelleenki HYVIN. En ala täällä sepittelemään mitään negatiivista, jos olisi, kyllä uskaltaisin siitä kirjoittaa.Eikö ole tarkoitus että kertoo omin sanoin omat kokemukset ja tuntemukset.

10

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • olemme sitoutuneet kommentoimaan ja niin teemme! En ole saanut muilta palautetta että onko muitten kissoilla tullut silmien vuotamista? Itse olen myös oikein tyytyväinen purinaan ja aion jatkossa ostaa sitä. Meillä on menossa 23.päivä ja musta pöllikkä on laihtunut 600g mikä on hyvä juttu! Johtuu liikunnan lisääntymisestä.

    • Näin me olemme tehneet ja kuten tuossa aiemmin jo sanoinkin, että itse laitoin melko negatiivistäkin tekstiä tuolla välillä, koska tarkoitushan on kertoa, miten tämä testi sujuu, eli kertoa reilusti totuus (oma mielipide) tuotteesta oli se mikä hyvänsä. Olin iloinen siitä, että meidän 2 kissaa sai yhteensä 6 pussia Purinaa testattavaksi ja onhan sen eteen hoidettava oma osuus sopimuksesta aivan kuten sinäkin totesit. Minä itse taas pidin pussin väristä ja materiaalista ja minusta sen saa hyvin avattua, että suljettua *minigrip-systeemillä*.

      Meneppäs sinä, siis joku... ihan kuka vaan ostamaan 6 pussia Purinaa kerralla, niin se on aika iso summa rahaa, mutta laadukas asiahan aina maksaa.

      • se on mutta mie olen huomannu että sitä kuluu vähemmän kuin friskiesin raksuja, joten aika samoihin se hintakin menee...ja kun olen verrannut purinaa ja friskiestä huomaan että laatu ero on aikamoinen. Ainut on tuon karvan lähteminen. Se on kyllä lisääntynyt. Ja eikä täällä tarvi kenenkään sanomisiaan ja mielipitteitään puolustella...aikasia ihmisiähän sitä vissiin ollaan.


      • prosko kirjoitti:

        se on mutta mie olen huomannu että sitä kuluu vähemmän kuin friskiesin raksuja, joten aika samoihin se hintakin menee...ja kun olen verrannut purinaa ja friskiestä huomaan että laatu ero on aikamoinen. Ainut on tuon karvan lähteminen. Se on kyllä lisääntynyt. Ja eikä täällä tarvi kenenkään sanomisiaan ja mielipitteitään puolustella...aikasia ihmisiähän sitä vissiin ollaan.

        mutta katoppa, kun täällä pyörii kaikenlaista kansaa, jotka eivät välttämättä kuitenkaan tiedä ja käsitä tarkemmin, että miksi me täällä kehutaan tai moititaan Purinaa. Jotkut uskovat, että meidät on *maksettu* tänne mainostamaan tätä tuotetta, eivätkä ole tietoisia tästä valitusta 30 henkilön (kissoineen) olevasta ryhmästä. No ruuathan me saatiin ilmatteeksi, mutta testausta varten nimenomaan.
        Huvitti tuon Friskis juttu sulla, kun ihan samoin huomasin omalla kohdalla asian käyneen, koska nämäkin on enimmäkseen popsineet juuri sitä, joskus vaan välillä olen hakenut Royal Caninia, joka jäi selvästi nyt toiseksi Purina ONELLE. Totta sanot myös, että Friskiesin laatua ei voi verrata tähän, kyllä se nyt niin on, että Friskies on se *Nissani* ja tämä Purina se *Mersu* :) (jos tällainen autovertaus näille raksuille, mistä Nissanin omistajat ei varmaan tykkää yhtään, sorry :)

        Minä en nyt ole ihan varma, että onko meidän Janilla tuo karvanlähtö lisääntynyt, kun siitä on aina lähtenyt kamalasti niitä, mutta jos tuosta nyt kaikki karvat yhtäkkiä katoaa tämän Purina takia, niin sitten mie kyllä pillastun melkolailla :)


      • EvilCat kirjoitti:

        mutta katoppa, kun täällä pyörii kaikenlaista kansaa, jotka eivät välttämättä kuitenkaan tiedä ja käsitä tarkemmin, että miksi me täällä kehutaan tai moititaan Purinaa. Jotkut uskovat, että meidät on *maksettu* tänne mainostamaan tätä tuotetta, eivätkä ole tietoisia tästä valitusta 30 henkilön (kissoineen) olevasta ryhmästä. No ruuathan me saatiin ilmatteeksi, mutta testausta varten nimenomaan.
        Huvitti tuon Friskis juttu sulla, kun ihan samoin huomasin omalla kohdalla asian käyneen, koska nämäkin on enimmäkseen popsineet juuri sitä, joskus vaan välillä olen hakenut Royal Caninia, joka jäi selvästi nyt toiseksi Purina ONELLE. Totta sanot myös, että Friskiesin laatua ei voi verrata tähän, kyllä se nyt niin on, että Friskies on se *Nissani* ja tämä Purina se *Mersu* :) (jos tällainen autovertaus näille raksuille, mistä Nissanin omistajat ei varmaan tykkää yhtään, sorry :)

        Minä en nyt ole ihan varma, että onko meidän Janilla tuo karvanlähtö lisääntynyt, kun siitä on aina lähtenyt kamalasti niitä, mutta jos tuosta nyt kaikki karvat yhtäkkiä katoaa tämän Purina takia, niin sitten mie kyllä pillastun melkolailla :)

        on! No kesää kohti ollaan menossa jospa tuo pöllikkä tarkenis pihalla ilman karvoja=)


      • prosko kirjoitti:

        on! No kesää kohti ollaan menossa jospa tuo pöllikkä tarkenis pihalla ilman karvoja=)

        *nauraaaa*


    • tofuliini

      Niinpä,mitä sitä valehtelemaankaan, että ruoka maistuu kissalle ja tulokset ovat olleet maan mainiot.
      Onhan tuossa 30 joukossa ehkä jokunen, joka vähemmän kommentoikin, mutta itse olen kiitollinen tästä mahdollisuudesta päästä testiin mukaan ja on ollut mukavaa kommentoida ruoan vaikutuksista ja muustakin.
      Eiköhän jatketa loppuun asti:))

      • jatketaan ja en olisi itse koskaan purinaa ostanut ellei tää testi olisi mahdollistanut maistiaiset kuukaudeksi.


      • prosko kirjoitti:

        jatketaan ja en olisi itse koskaan purinaa ostanut ellei tää testi olisi mahdollistanut maistiaiset kuukaudeksi.

        Näin olisi käynyt minunkin kohdalla, että hyvä asia tämä oli ihan. Noloa tunnustaa, että tiennyt koko Purinasta mitään tätä ennen. Telkkumainos on ihan tyylikäs, ainakin minusta :)


    • HStre79

      Olen laittanut sekä negatiivistä että positiivistä palautetta. Negatiivistä se mm. että kissani ei syö Purina One raksuja, äitini kissa sen sijaan syö, kun annoin sille niitä. Toinen negatiivinen asia on se, että luulin testissä oleva MYÖS kosteaa ruokaa. Koostuuhan kissojen ruokavalio yleisesti sekä raksuista että tuoreruuista/kosteasta ruuasta. Positiivisena koen sen että äitini kissa kuitenkin söi raksuja.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Aikakone-yhtyeestä tuttu Maki Kolehmainen kuollut

      Kuoli tänään aamuyöstä nopeasti edenneeseen sairauteen. Hän oli 58-vuotias.
      Maailman menoa
      131
      7701
    2. Rokote otti taas omansa. Maki Kolehmainen kuollut.

      RIP Maki. Muusikko, tuottaja ja säveltäjä Maki Kolehmainen on kuollut. Asiasta uutisoi ensimmäisenä Yle. Kolehmainen k
      Maailman menoa
      74
      3713
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      68
      1323
    4. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      75
      1077
    5. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      94
      1007
    6. Mitä kehon osia

      Olet kaivatultasi nähnyt ja piditkö näkemästäsi?
      Ikävä
      56
      1005
    7. Kuinka paljon merkkaa naisen ulkonäkö

      Parisuhteessa ykeensä kysynnvaan Onko kaunis nainen oarempi vaihtoehto kun tavis
      Sinkut
      123
      823
    8. Olen sinusta nainen

      Oikeasti tosi ylpeä. Tunnen sen miten kehity ja opit säätelemään omia tunteitasi. Se on aina hieno piirre ihmisessä.
      Ikävä
      37
      708
    9. Luin jostain että skorpioni

      Naiset parhaita rakastajattaria…. Pitäneekö paikkansa?
      Ikävä
      102
      705
    10. Pitäisikö alkaa

      Treenaamaan että sulla tippuu silmät päästä kun näet minut ensi kerralla, nainen. 🤔
      Ikävä
      38
      663
    Aihe