"Pillupierut" löysyyttäkö?

nolostunut..

Olen nuori, kolme lasta synnyttänyt nainen. Olen tavannut aivan ihanan miehen joka todellakin ottaa minut huomioon sängyssä. Miehelläni on hyvän kokoinen. Ongelmani on nämä ah, niin ihanat pillupierut. Doggi Stylessa niitä tulee aivan kamalastiu, ainakin silloin kun mies tulee sisältäni pois. Minua ne aluksi alkoivat nolottamaan ja nykyään naurattamaan. Niitä kun saattaa tulla todella paljonkin ja ainakin jos alan nauramaan niin minun ei tarvitse kuin vaihtaa asentoa niin aina pöräjää. Todella huvittavaa ja noloa. Enemmän niit tulee jos mieheni vielälevittää pakaroitani katsellakseen.. Olen monesti jo miettinyt onko minulla oikeasti niin löysä, että sinne kertyy todellakin noin ilmaa? Toki nyt synnytyksien jälkeen on minulla tunto alapäässäni paljon parempi..

45

25511

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • frangrobba

löysä on

• prupprupprupi

noita vastauksia mitä olet saanut.
      Ei ole pillupierut löysyydestä kiinni. Olet ollut seksin aikana kovasti kiihottunut ja emättimesi on siitä syystä laajentunut ja ilmaa on päässyt hyvin sisään. Mies vielä pumpannut mukavasti.

Niitä pieruja nyt vaan tulee. Ei sille oikein muutakaan voi, kun nauraa. Nolostua ei kannata, siihen ei syytä ole.
      Mulla niitä pillupieruja tulee seksissä, joskus enemmän, joskus vähemmän. Myös kuukautisten aikana niitä tulee, vaikka seksiä ei harrastaiskaan.

Nauti sun ihanasta kumppanistasi ja naurakaa yhdessä!!

• naapurisi

Kyllä ne oli ihan oikeita pieruja!
      Yrität vain kaunistella tosiasioita tällä palstalla.

• Kutuharjun Mooses

joka kumuloituu vielä kun ukko kuuluu pohjois-Karjalaiseen pien-munaisten heimoon !

Elämääsi on tullut ikuinen syys !

• tamara..

Itse olen 21 v. nainen, ja on sama ongelma. Yhtään lasta en ole synnyttänyt. Silti minulta myös pääsee näitä "tussupieruja", varsinkin juuri silloin jos mies "levittelee" paikkojani, ja myös asennosta riippuen... Ja huumorilla mekin nämä asiat otetaan, vaikka välillä hävettääkin... Mutta, life goes on!! ;)

• EKI SUURI

Mitäs tuosta. Ennen vanhaan sanottiin, että raaka nainti ja sotaan. Siinä ei pillupierut paljon häirinneet.

• Joonas_16

VITUN ÄMPÄRI PILLU !!! !

• Joonasta viisaampi

voi voi ja sielä Joonas 16v taas luulee tietävänsä jotain. Hyvä jos oot vielä kertaakaan saanu esinahkaas vejettyä terskan päältä. Ei nuin pienillä pitäs olla mitää asiaa näille palstoille...

• kiihottaa enemmän

Kuuluu asiaan,niitä tulee tai sitten ei,mistään löysyydestä ei voi varmaankaan kohdaalasi puhua.

" Doggi Stylessa niitä tulee aivan kamalastiu, ainakin silloin kun mies tulee sisältäni pois " >>>>>>>>> taitaa mennä vähän asian vierestä mutta vertaanpa vaikka suolen tähystykseen,jos joku väittää että pyllystä ei tule mehevät pierut lekurin ja hoitsujen päälle kun tähystinletku vedetään ulos niin hän valehtelee taatusti.

Olen säännöllisen epäsäännöllisesti yhdynnässä naisen kanssa joka joutuu ammattinsa puolesta pitämään itsensä tiukassa "timmissä" ja se tarkoittaa myös hyvin treenattuja alapään lihaksia jotka myös tuntuvat ja osaa myös käyttää niitä..kas kummaa kun kuitenkin tulee komeita pimperopieruja ja erityisesti korostuen vielä takaapäin rakastellessa..ei se meitä haittaa,alussa tyttöä nolotti..ei enää.

• Mies22vkl

Sormipelillä kyllä tuntee, että takaapäin pillussa on enemmän tilaa. Tällöin sinne ilmaa helposti pakkautuu. Todella yleistä tuo, vaikkakin ärsyttävää.

• normaalia

Ilma jää sisään tiukalla naisella kun ilmalla ei ole tilaa peniksen vierestä tulla pois.

Suurin aiheuttaja on yhdyntäliikkeet dogiasennossa.. siis jos peniksen ottaa useasti melkein pois ja taas heti sisään niin ilmaa pumppautuu siinä mukana. Takaapäinkään ei ilmaa mene jos penis on koko ajan sisällä ainakin kolmanneksen verran. Epäilen miehesi ottavan penistä liiaksi ulos dogiasennon aikana.

• pöristelijä päristel

tuosa on aivan tosi asiaa. Siis se on just se että jos penis käy piiikku pikku riikkisen ulkona ja taas työntyy sisään niin sehän sinne sitä ilmaa pumppaa ja jos penis ja pillu passaa ku palapeli yhteen niin sinne ei jää väliin tilaa mistä se ilma pääsis pois.

Ei se haittaa jos sitä ilmaa sinne menee kuhan ei niin liiaks että alkaa sattuu niin ku mulla joskus. Meillä tapana hupsuttaa penistä ulos ja sisään ja sitte välistä tyhyjennetään ilmat pois ja taas jatkuu...

Aivan normaalia eikä sitä voi ku nauraa välillä ja ku on oikeen kiihottavat panot menosa niin ei sitä ehi ees naureskeleen.

• KOKEMUSTA ON !!!

Teinituhnun laskijat täällä näyttää "TIETÄVÄN" kaiken. Iso tai ei, mitäsitten!!!
      "Väljät vitut on joutusat naida" Eläköön XL, myös alapäässä. Ole ylpeä, koosta riippumatta,
      "herkkupiirakastasi"

• 53425342

Jos paljon tulee niin tuskin paikat timmissä kunnossa. Kun kosteutta löytyy ja mies pumppaa kuin mäntää niin varmasti orkesteri soi vielä enemmän.

• Jami007

KOKEMUSTA ON !!! nimi merkki PUHUT ASIAA!!

• kokemusta on

Tuleehan pillusta aikamoista hajua,suosittelen käyttämään
      kasvosuojusta.
      Pilluhan haisee muutenkin pahalle,kerran vahingossa sormi lipsahti sisään,
      koskaan enää en pillua rassaa.

• lrkjfgöldrojglgggggg

vaikka olen synnyttämätön parikymppinen. ei kyllä panon aikana rutise, eikä sen jälkeenkään kun jännitän lihakset siihen asti kunnes pääsen vessanpytylle valuttamaan mällit. sillon kuulostaa kyllä välillä kuin ois ripulipaskalla. mut huumorilla suhtaudutaan.

kannattaisko jumppailla vaikka geishakuulilla tms? itekkin oon ajatellu et ne vois olla kivat ja hyödylliset.

• tottakai...

mieshän sinne sitä ilmaa pumppaa, kun välillä kullin ottaa pois.
        Meillä ei sessiot ole "viisi minuuttia puheineen päivineen", joten kyllä sitä asentoja vaihdetaan ja samalla menee väkisinkin ilmaa.
        Alkuun nolotti, mutt mies sanoi, ett kuuluu asiaa. Enää ei edes ajatella aktin aikana. Jos siinä lepäillessä ääniä tulee, naurattaa vaan. Ollaan 40
        Ei kai seksi mikään vakava suorituksen paikka ole?
        Puhdas pillu tuoksuu ja maistuu hyvältä, usein miehen kyrpää haluan suuhun, kun on ollut pillussa, nam :)

• Kiinni jäit!

Taidat olla homo!

• Asiantuntija.

kuka haluais noin ääliölle pilluansa näyttääkkään!!! sitä paitsi oliko mummus pillu ku niin pahalle haisi. tai mummus vitun reuhka paremminki nimittäin pillu ei haise pahalle.

• äänitehosteiden kans

Meilläkin vaimon kanssa rakastellessa tulee näitä pillupieruja ja erikoisesti takaapäin naidessa. Mä olen huomannut sen, että kun kullin vetää aivan huulille, pääsee pilluun ilmaa, joka sitten pakenee pieruna sisääntyöntövaiheessa. Alkuun mun vaimo oli vähän nolona, mutta ei me siihen enää paljon kiinnitetä huomiota. Toinen asento missä on välillä hurjat äänitehosteet on cowgirlasento. Ja niin että vaimoni liikuttaa itseään eteen ja taakse. Ensin kauhee läsehtely ja sitten oikein mojova märkä pamahdus.Onnellinenhan minä vain olen, koska läsähtely tulee vain kun vaimoni on kiihottunut ja hyvin märkä. Onkohan muilla tällaisia kokemuksia?

• sama täällä!

aivan samalla lailla sun vaimos pitää ääntä munkin kanssa!
        Et, mulkuista huolimatta tulee samat äänet.

• äippä77

Pimperopierut voivat johtua lantionpohjalihasten heikkoudesta. Sinänsähän pimperopieruissa ei ole mitään erikoista. Yhdynnässä vaan pääsee ilmaa pimppiin ja kun se tulee ulos niin kuuluu pierua muistuttava ääni.
      Mulla on auttanut geishakuulilla treenaaminen. Kun lihakset on kunnossa voi niillä puristaa paremmin peniksen vartta ja tällöin myös ilmaa pääsee vähemmän pimppiin.
      Geishakuulista löytyy tietoa mm. täältä http://www.geishakuulat.fi/

• Huh huu

Se on vanhakonsti kun työntelee nopeasti sisään ja hitaasti ulos pimsaan kertyy ilmaa ja se on sitten hauskaa kun juo aamu tai iltakahvi sitä ilmaa tulla törähtelee.
        En suosittele ekarehveillä,mutta kun on löylyttänyt ja jyrsinyt moneen kertaa voi lisätä ilmanpumpauksen.Daami kyllä selitelee ettei se sieltä tullut.

Ei kun naimisiin.

• asdasdasdasdasddfh
        Huh huu kirjoitti:

Se on vanhakonsti kun työntelee nopeasti sisään ja hitaasti ulos pimsaan kertyy ilmaa ja se on sitten hauskaa kun juo aamu tai iltakahvi sitä ilmaa tulla törähtelee.
        En suosittele ekarehveillä,mutta kun on löylyttänyt ja jyrsinyt moneen kertaa voi lisätä ilmanpumpauksen.Daami kyllä selitelee ettei se sieltä tullut.

Ei kun naimisiin.

Itseäni ei häiritse yhtään. Hauskaahan tuo vain on. Saisi tulla enemmänkin. Pari kertaa vissiin kerennyt pärähtämään ja huomannut kyllä että naista vähän nolottaa mutta itse vain nautin.

• kredeee

Itselläni ehkä turhankin tiukka pimppi, ja pieruja tulee silti. Tuntuu, että asiaan vaikuttavat asento, kosteus, sisääntyöntymisen nopeus ja omien lihasten jännittäminen/rentouttaminen. Niiden yhteispelillä voi saada aikaan hauskojakin ääniä.

• ...

Kannattaa treenata lantiopohjan lihaksia. Hyvin treenatusta harvemmin niitä tulee.

• sunnylady1
        ... kirjoitti:

Kannattaa treenata lantiopohjan lihaksia. Hyvin treenatusta harvemmin niitä tulee.

..mut huumorilla siitä selviää tai jos ei selviä niin eipä paljon kannata sellasille äijille antaa.

Tulee niitä töräyksiä itsellänikin ja just takaapäin. Onhan se vähän noloa mut onneks osaan nauraa asialle. Käytän kyllä kuulia mut ei niistä ole apua..se on vaan fysiikanlaki että kun pumppaa ilmaa sisään niin jostain sen on tultava ulos.

Itse olen ratkaissut ongelman niin että..(rakastan siis takaapäin) ukko istuu paikoillaan ja minä olen kontillani hänen edessä ja hoidan homman. Näin pystyn säätelemään miten syvälle tai ulos heppi kulkee.. Voin jopa vetää ihan uloskin eikä ilmaa mene pieruksi asti. Aivan ihanaa..samalla voinkin säätellä tahtia =) Mies tykkää ja minä kans.

• Tyttötuo

Hyi että mitä vastauksia tuolla on.. Ne olevinaan 18-vuotiaat, jotka todellisuudessa ehkä juuri päässeet 7 luokalta pois ei tiedä näistä asioista vielä mitään.. :)
      Itse olen nuori ja tiukat paikat, ei lapsia ja silti niitä tulee.. Melkeimpä ihan sama mikä asento ja varsinkin kun seksin jälkeen nousee istumaan niin pörisee.. :D
      Normaalia on, eikä todellakaan johdu siitä että olisit löystynyt! :)

Hienoa kun pystyt kysymään ja puhumaan asiasta, itsellenikin ollut hieman arka.. :)

• Standardikulli(17cm)

olen kaatanut elämäni aikana lukuisia naisia. seksiä on siis tullut harrastettua niin neitsyiden, synnyttäneiden ja synnyttämättömien kanssa. Pillupierut on perusjuttu johon ei paikkojen väljyys vaikuta. olen nussinut tiukkoja ja vähemmän tiukkoja(molemmista päistä). ihan samalla lailla pillu pierasee. varsinkin just ku takaapäin naidaan ja sitte vaihdetaan asentoa. ainahan sitä ei kuulu. läheskään, mutta se riippuu monesta asiasta. ei sinusta eikä alapäästäsi. eka kerran kun kuulin pp:n taisin nauraa, koska luulin, että nainen pieraisi oikeasti haha. enää en jaksa edes kommentoida, vaikka kyseessä olisi tuntematon nainenkin. jos siis harrastat seksiä ja sinulta pääsee pp älä välitä siitä ellei sitten kumppanisi ole joku untuvikko joka kuuli sen mahdollisesti ensimmäisen kerran elämässään ja katso sinua hölmistyneenä. hänelle voit vain kertoa ettei se tullut suolestasi. hän ymmärtänee ellei sitten ole todellinen untuvikko- forrest gump.

• nainen___

No niin ensinnäkin ne pillupierust niin niitä tulee ihan kaikille naisille oli sitten tiukka vagina tai ei. Ja ajatelkaapas nyt ihan järjellä esim peräaukon sulkijalihasta ja piereskelyä. Kun peräaukon sulkijalihas on löysänä ja rentona tulee tuhnupieru josta kuuluu enintään pieni suhahdus. Kun sulkijalihas on kireänä kuuluu se kunnon PRÖÖT ääni. Saman voitte todeta huulillanne päästämällä ilmaa löysin huulin suusta ulos (kuuluu puuh) ja sitten jännittämällä huulianne puhallatte ilmaa ulos.. Kuulunee varmaankin pörisevää ääntä vai mitä?
        No naidessa ja varsinkin takaapäin naidessa kun penis luiskahtaa ulos ja työntyy uudestaan sisään menee samalla ilmaa myös vaginaan. Naisen vagina on alusta luonnostaankin tiukempi ja perälle (kohdun suuaukkoa koti mennessä) vagina laajenee. Varsinkin kun nainen on saanut orgasmin on emätin perältä laajentunut. Tänne perälle siis luonollisesti myös pakkautuu helpommin ilmaa. Kun vaihdat takaapäin asennosta esim istumaan niin ilma pusertuu ulos emättimen suuaukosta ja kuuluu pörisevä ääni.
        Itselläni on tiukka ja voin sanoa että erittäin tiukka pillu. Sanoisinko n. 100 miehen suusta kuultuna ja 10 naisen. Ja pillupieruja tulee varsinkin takaapäin nussiessa tai silloin kun nussii niin että vedetään tiuhaan tahtiin mulkku ulos ja survastaan nopeasti takaisin sisään.

Että lopettakaas tietämättömät toi paskanjauhanta että emätinpierut johtuvat siitä että pillu olisi löysä!

• nainen___
        nainen___ kirjoitti:

No niin ensinnäkin ne pillupierust niin niitä tulee ihan kaikille naisille oli sitten tiukka vagina tai ei. Ja ajatelkaapas nyt ihan järjellä esim peräaukon sulkijalihasta ja piereskelyä. Kun peräaukon sulkijalihas on löysänä ja rentona tulee tuhnupieru josta kuuluu enintään pieni suhahdus. Kun sulkijalihas on kireänä kuuluu se kunnon PRÖÖT ääni. Saman voitte todeta huulillanne päästämällä ilmaa löysin huulin suusta ulos (kuuluu puuh) ja sitten jännittämällä huulianne puhallatte ilmaa ulos.. Kuulunee varmaankin pörisevää ääntä vai mitä?
        No naidessa ja varsinkin takaapäin naidessa kun penis luiskahtaa ulos ja työntyy uudestaan sisään menee samalla ilmaa myös vaginaan. Naisen vagina on alusta luonnostaankin tiukempi ja perälle (kohdun suuaukkoa koti mennessä) vagina laajenee. Varsinkin kun nainen on saanut orgasmin on emätin perältä laajentunut. Tänne perälle siis luonollisesti myös pakkautuu helpommin ilmaa. Kun vaihdat takaapäin asennosta esim istumaan niin ilma pusertuu ulos emättimen suuaukosta ja kuuluu pörisevä ääni.
        Itselläni on tiukka ja voin sanoa että erittäin tiukka pillu. Sanoisinko n. 100 miehen suusta kuultuna ja 10 naisen. Ja pillupieruja tulee varsinkin takaapäin nussiessa tai silloin kun nussii niin että vedetään tiuhaan tahtiin mulkku ulos ja survastaan nopeasti takaisin sisään.

Että lopettakaas tietämättömät toi paskanjauhanta että emätinpierut johtuvat siitä että pillu olisi löysä!

http://www.tube8.com/hardcore/camera-inside-vagina-never-miss-it/10905/

Tässä vielä video miltä se naisen vagina näyttää sisältäpäin. Videolla on siis kamera naisen vaginan sisällä ja näkyy koko yhdyntä alusta loppuun. Myös se miltä näyttää kun mies sinne sisään laukee. Ihan hauska pätkä

• pöristelijä päristel

kyllä se ihtiä naurattaa ja miestäki ku välillä pörähtelee oikee kunnolla. Mulla ei oo löysä ja tiiän sen mutta ilmaa sinne kertyy ja paljo. Mies ku pukkii aikasa, varsinki ku takaa päin laitaa niin se ihan ite vetää välillä kalun ulos ja levittelee pippiäni niin että pörisee ja pärisee. Se tekee sen siks ku se sanoo että sitä haittaa ku se huomaa ku sielä on ilimaa. Tietää kun oon sanonu sille että jos sinne menee liikaa ilimaa niin se alkaa jonku ajan päästä sattuun ja sitä se ei halua.

PÖrrätÄÄn vaan tytöt Ei se OO PahaSta. :D:D:D:D:D:D::D:D:D:D:D:D

• kokenut panomies-78

pieni pillu pieree enemmän. mä viihdyn useimmiten sinkkuna tai olen jonkin aikaa suhteessa. olen nainut n. 100 muijaa. teinejä, synnyttäneitä ja kaikkea siitä väliltä, myös miehen reikää. tämänhetkinen muijakaveri tai jota tapailen on 19 vuotias ja se mä olen swen toinen mies kun se oli aiemmassa suhteessa 3 vuotta. tällä muijalla on tiukka pillu mutta se pieree joka kerta joko nainnin aikana tai sen jälkeen varsinkin kun se liikahtaa. joudun työntää sitä lujempaa kun pillu on piukka ja siksi ilmaa menee reikään. mijista jota olen nainut noin 10 pillua on peirenyt. pillun kokoja on ollut monenlaisia ja olen päässyt fistaamaan 2 muijaa. paras panoni on 2 lasta synnyttänyt muija jota tapailin vuoden. suhde kaatui mutta paras pano ja upein ihminen. se lähti. nykynen muijajuttu ei ole vakava tuo 19 vuotias on hieman teini tai liian lapsellinen. se on kuitenkin kaunis ja antaa pillua usein kun ei kehtaa kieltäytyä. lisäksi se antaa persettä, mikä on mun 1 juttu. me naidaan päivittäin. saan myös kokeilla sen kanssa eri juttuja. jos joskus sitoudun johonkin sen on oltava kuitenkin muuta kun hyvä pano.

• Jösses sentään

Jos on löysä niin ei se sisään pumppaantunut ilma pysy sisällä eikä pieruja tule!
      Kireä pitää ilmat sisässä kunnes lihakset/liike/asennon muutos/venytys päästää ne ulos.

Voit kuvitella että eihän takapuolestakaan mitään ääniä syntyisi jos ryppyreikä olisi aivan löysä, silloinhan se ilma vaan puhisisi hiljaa ulos omia aikojaan.

• auttoipa se

itse olen treenannut lantiopohjalihaksia ja uskon sen auttaneen siihen, että näitä pieruja ei enää tule. Ihan ehkä pieni jos sitäkään.

• 42-v mies

Kokemuksestani tiedän ettei urheilijoilla ja balettitanssijoilla ainakaan ole pörissyt....

• Turauttelija

Ei mitään löysyyttä vaan ilmaa se on, mikä tulee ulos, kun mies työntää sisään. Asiaan voi auttaa vauhdin hidastaminen tai asennin kulman vaihto.
      Itse on pikkanen nainen ja, joskus multakin näitä "pieruja" pääsee. :)
      Pääasia, ettei ilma tee kuitenkaan kipeää, eikä ala rajoittamaan mitään seksissä.

• Vakisivupanop.pieree

Päinvastoin, se piristää nussimista ja tuntuu mukavalta kullin varressa. Vastaan usein, jos pirettää, omalla äänellä. On hauskaa.

• äijä naureskelee,

että tuuletit pallit kunnolla ja heiluvat nyt,kun kirkon kellon.

• pierijä

täällä kans neljä lasta synnyttänyt ja pillupieruja toisinaan tulee juuri takaa päin asennossa,ei muissa.kyllä se pistää naurattamaan kun törähtää muttei enään hävetä kun on oltu miehen kans niin kauan yhdessä.olen itsekkin miettinyt että olenko tosiaankin niin löysä vaikka yritän jumpata kuulilla.monenlaista kommenttiahan tuossa on tullut,löysä vai tiukka,otappa selvää =).mutta pääasiahan on että seksi tekee kummallekkin hyvää,pieruista viis =).

• Huulilla lipoja

Sinulla on hyvä vittu, se pieree kiitokseksi ja onnellisuuttaan, ja kuten edellä joku totesi, pillupieru tärisyttää mukavasti mulkkua. Minä vetelen kiivaasti eestaas ja kun törähtää, vedän kyrvän välillä pois vitusta ja siten lipikoin terskalla vitun huulilla, on mukava leikki, suosittelen, on molemmilla hauskaa ja alkaa panettamaan kahta kauheammin.

• jape_1

Ei se ole siitä pillun koosta kiinni että tuleeko niitä pillupieruja vai ei. Itse olen nuori nainen ja omistan kuulemma tiukan pillun mutta silti niitä pieruja tuppaa tulemaan. Tosin ei missään muussa asennossa kuin vaan doggy stylessä.

• minä olen

isänmaallinen senjälkeen aina lopettanut panemisen ja noussut seisomaan asentoon sängynviereen,kun pillusta tuleva ilma ja soi kun maammelaulu.

• TRÖÖÖT..............

Jep lörtsykkähän tuollanen on, mutta herrasmies tietää, ettei ole olemassa liian löysiä pilluja on vain liian pieniä kulleja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Upea peppuisella naisella

Upea peppuisella naisella on upea peppu.
      Ikävä
      100
      6494
    2. Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta

Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t
      Tornio ja Haaparanta
      30
      3883
    3. törniöläiset kaaharit haaparannassa

isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/
      Tornio ja Haaparanta
      28
      3280
    4. Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!

https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu
      Maailman menoa
      378
      1783
    5. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      33
      1408
    6. Upea peppuisella miehellä

Upea peppuisella miehellä on upea peppu.
      Ikävä
      27
      1350
    7. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      47
      1033
    8. Anteeksi kulta

En oo jaksanut pahemmin kirjoitella, kun oo ollut tosi väsynyt. Mut ikävä on mieletön ja haluisin kuiskata korvaasi, hyv
      Ikävä
      11
      986
    9. Perttu Sirviö laukoo täydestä tuutista - Farmi Suomi -kisaajista kovaa tekstiä "Pari mätää munaa..."

Ohhoh, Farmilla tunteet alkaa käydä kuumana, kun julkkiksia tippuu jaksosta toiseen! Varo sisältöpaljastuksia: https:
      Tv-sarjat
      11
      910
    10. Tykkään susta todella

Paljon. Olet ihana ❤️
      Ikävä
      42
      879
    Aihe