98 ajurit 2000aan?

helphelp

Ongelma, skanneri Primax FB308C johon vain 98 ajureita saatavilla ja koneessa win 2000 ja asennus ei onnistu, mm scanner dll ei löydy ja mikään ei toimi

En päivitä konetta koska se vanha IBM läppäri ja ainoa jossa mulla on LPT

Eli miten 98 ajurit /asennuksn sa onnistumaan 2000ssa tai löytyykö jostain ajureita tuolle skannerille? Sitä on myyty myös nimellä Plustec OpticPro 3610P. Tuolla koneella ei ole nettiyhteyttä ja kaikki turha on karsitu pois Nortonista alkaen, vain skannauskäyttöön olis tarkoitettu, perässä vanha lasertulostin joka toimii

2

552

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vista_fani

Käyttiksissä on ratkaiseva ero:
      98 on 16 bittinen DOS pohjainen "käyttöjärjestelmä" ( tosiasiassa käyttöjärjestelmä on DOS 7 tai 8, en muista) ja sen päälle rakennettiin ikkunat joka sitten oli se Windows 98.
      DOS pohjaisten käyttisten ajuritiedostot ovat 16 bittisiä .VxD tiedostoja.

Windows 2000 on oikea 32 bittinen käyttöjärjestelmä joka käyttää ajuritiedostoinaan 32 bittisiä .sys tiedostoja.

• as-keetti

Itselläni on toimiston nurkassa hurisemassa vanha win95-kone juuri täsmälleen samasta
      syystä; siinä on kiinni hyvälaatuinen vanha skanneri jota ei saa toimimaan uudemmissa
      Windowseissa millään.
      Perässä on printteri joten kokonaisuus hoitaa mm. firman kopiokoneen hommaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      168
      2877
    2. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      64
      2486
    3. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      203
      2189
    4. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1796
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      101
      1758
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1611
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      92
      1373
    8. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      212
      1121
    9. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1110
    10. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1059
    Aihe