Saksassa asuva ja maahanmuuttajille tarkoitetulla kurssilla opiskeleva venäläinen nuorimies raportoi 05.12.-06 ääri-muslimien uhosta: Vuonna 2015 kristityille ja saksalaisille näytetään. Mistä on kyse?
Seuraava perustuu "pavel_slob" -blogissa olleeseen kirjoitukseen:
Venäläinen maahanmuuttaja asuu Saksassa. Hän opiskelee kurssilla, jolla maahantulleille annetaan perustietoa saksalaisesta yhteiskunnasta, ja oppia siinä selviytymiseen. Oppitunnilla kurssilaisten kesken syntyi riitaa siitä, millä kielellä keskustellaan.
Toisten mielestä pitäisi puhua aina saksaa, toiset haluavat käyttää välitunnilla omaa kieltään. Kesken tämän riitelyn eräs kurssini arabeista sanoo uhoillen: "Ei se mitään, vuonna 2015 Saksassa alkaa sota, katsotaan mitä te silloin sanotte!"
Venäläinen kysyy po. arabilta: "Niin keiden välille se sota tulee?"
Arabi vastaa: "Kristittyjen ja muslimien välille tietysti!"
Kaikki luokassa menivät hiljaiseksi, opettajatarkin.
"Siis sota kristittyjen ja muslimien välillä???"
Arabi; "Kyllä!"
"Näinkö sinua opetetään moskeijassa?"
Arabi; "Kyllä!"
Sitten venäläinen kääntyi opettajattaren puoleen: "Mitä te tästä ajattelette?"
Opettajatar: "Luulen, että arvoisa ... on esittänyt asian väärin, tässä on joku väärinkäsitys ja todellisuudessa kaikki on aivan toisin."
Venäläinen ei anna periksi: "Olkaa hyvä, sanokaa mitä te ajattelette siitä, että yhdeksän vuoden kuluttua Saksassa alkaisi sota muslimien ja kristittyjen välillä?"
Opettajatar: "Minulla ei ole vastausta tähän, ja koulussa meillä on aivan muuta tehtävä."
Seuraavalla välitunnilla se venäläinen kysyi epä-uskonnolliselta turkkilaiselta asiasta: "Minä ehkä ymmärsin jotakin väärin, sehän on hulluutta mitä se arabi sanoi."
Turkkilainen on erimieltä: "Kuulit aivan oikein, moskeijoissa todella puhutaan tästä ja siksi minä mietin, mihin maahan muuttaa? Mutta jokaisessa maassa on miljoonia sellaisia hulluja..."
Tuleeko sota vai Eurabian kalifaatti?
7
267
Vastaukset
- pro western
Kyllä se sota on tulossa. Eihän se tarvitse kuin käydä ilta-aikaan jossain kerrostalolähiössä täällä Suomessakin niin sen näkee, että sodan ainekset kytevät jo. Maahanmuutto, alkoholiongelmat, huumeongelma, taloudellinen epätasa-arvo, katuväkivalta... lista on loputtoman pitkä. Poliitikot eivät näe sitä totuutta, että lähiöissä on jo sisällissota kytemässä.
Moni lähiö Suomessa on jo suorastaan hengenvaarallinen mennä iltaisin ja varsinkin viikonloppuna. Itä-Helsinki on alue, minne en menisi missään nimessä iltasella. Tampereen Hervanta on räjähdysaltis paikka, samoin Turun lähiöt Lauste, Halinen, Varissuo ja kuuluisa Runosmäki, joka oli jossain vaiheessa Suomen väkivaltaisin paikka kunnes Varissuo sai sen kyseenalaisen kunnian.
Itse asiassa tänäänkin tuli kaupungilla vastaan ihan lyhyellä asiointikäynnilläkin narkomaani, alkoholisti ja lukematon määrä somaleja. Kaikki lähiöiden tyyppiongelmia.
Jossain on vikaa kun arkipäivänä väkeä kulkee umpihumalassa kadulla. Ettei vain olisi Matti Vanhasen hallituksen täysin epäonnistunut alkoholipolitiikka tämän ilmiön takana? Hallitus on nimenomaan tukenut alkoholin kulutuksen kasvattamista ja Alkon monopolin vahvistamista. Mitä enemmän kansa ryyppää sitä parempi Vanhasen hallitukselle."Runosmäki, joka oli jossain vaiheessa Suomen väkivaltaisin paikka kunnes Varissuo sai sen kyseenalaisen kunnian. " Olen asunut Runosmäessä 30 v. ja tuo mitä kirjoitit on tietämättömyyttä. Runosmäkeä alettiin rakentaa -60 luvun lopulla ja vaikka täällä nyt asuun noin 10 000 henkilöä niin paikka on rauhallinen ja viihtyisä. Toki tänne on muuttanut maahanmuuttajia mutta ei heistä ongelmaa ole. Varmaan viisaana henkilönä tiedät, että kaikkien kaupunkien keskustat ovat vaarallisimpia paikkoja yöllä kun kapakat sulkeutuvat ja nakkariin ja taksiin on jono. Tänne ajavissa busseissa on kuskeina useita "mamuja" ja heistä voidaan sanoa se, että he sentään tervihtivät , toisin kun soomi-pojat.
Mitä ennustettuun sotaan tulee niin ei kai Nostradamuksen ennustuksiin tässä suhteessa ole luottamista.
Ei enää sotia syty - syttyy vain niin suuri taistelu rauhasta, ettei jää kiveä kiven päälle. Ystävällisesti.Tunnen Hervannan oikein hyvin, koska siellä asuu sekä sukulaisia, ystäviä että työtovereita. Ainoa vika on, että se on ikävystyttävä paikka, jossa lähinnä kiistellään lenkkipoluista ja niiden säilymisestä kaupungin kanssa.
Tampereen vaarallisimmat paikat ovat rautatieaseman tienoo, jossa on paljon ravintoloita ja nuorisoa aamuyöstä, ja Paasikiven-Kekkosen tie, jossa kolaroidaan jatkuvasti.
- Atte Ateisti
Esimerkki tässä. Kyllä näitäkin piisaa:
http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2066570&pos=no-tu- .........
Noilla on kuitenkin eroja. Tuo kristillinen liike on täysin marginaalinen. Islamilaisella terrorismilla ja maailmanvaltauksella sen sijaan on suuri ja vankka tuki ummassa.
- Tähänontultu
2006 tiesi näköjään invaasiosta. Sotaa ei ainakaan vielä käydä.
- alfa123om2222
Riippuu kai siitä mistä tässä kaikessa on kysymys? Haluavatko muslimit perinteisesti raamatun Eesaun siunauksen mukaan VAPAAKSI miekan avulla kaikenlaisesta orjuudesta ja asuvat silti kaukana muista, jopa autiomaassa.
Vai toiseksi onko tässä kyse Danielin kirjan 11. luvun Etelän kuninkaan massiivinen hyökkäys Pohjoisen kuningasta vastaan? Silloin on aina tullut enemmin tai myöhemmin perinteinen vastahyökkäys.
Vai kolmanneksi onko tässä kyse Imaami Mahdin tulosta ja vaateista saada islam koko maailmaa hallitsevaksi uskonnoksi ja luokaksi?
Itse olen sitä mieltä, että kamppailu on koko maailman hallituksesta, joka on perusteilla vuonna 2028 viimeistään. Danielin kirjan seitsemännen luvun mukaan tuosta maailmanhallituksesta eli Jumalan valtakunnasta tekee päätöksen Korkeimman pyhien kansa eli Israel. Se valtakunta tulee olemaan Korkeimman Pyhien Kansan VALTAKUNTA.
Vaihtoehtoja tuoksi VALTAKUNNAKSI on monia:
1. Lohikäärme
2. Eurooppa
3. USA
4. Imaami Mahdin Arabia
5. Hare Krishna liikkeen ikiaika eli Kala-aika
6. Jokin muu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212556- 1482234
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292202Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522129Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211722Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871603Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961536- 2861432
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321379