tiedätkö raakkuna?

sorry.....

noita sun paskaviestejä ei jaksa lukea, vaikka niissä joku mielenkiintoinen otsikko olisikin, kun et osaa kirjottaa.....

15

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo.Hullula

      joop, "salut"

    • Raakkuna.

      Jep! Jata, lukematta, vaan. "Salut" Olethan tahankin, asti, tehnyt, kohtalokkaita, virheitasi. "Salut" Olet, pikku,siskoni, Kirsi, lesbouden, nimissa, jurppimassa. "Salut" Joop. Totisesti, "Oma, perhe,kunta, on monesti, pahin" Salut. Ja, sinun, kiinnostuksesi, on ainoastaan, perintoon, liittyvaa, itsekasta, hyotymista, suhteessa, isoon,veljeesi. Joop. Ja, kaikki, tietavat, epa,onnistumisesi. "Salut"

      • RAAKKUNAjoo

        Riimittelehän edelleen juttijasi,kyllä niitä luetaan !


      • salaattia sulle

        imeppä "salut" kuule "salut" vaikka "salut" munaa "salut" jos "salut" et "salut" kerran "salut" kirjottaa "salut" osaa, "salut" tai "salut" palaa "salut" vaikka "salut" takas "salut" koulun "salut" penkille "salut"


      • Raakkuna.
        salaattia sulle kirjoitti:

        imeppä "salut" kuule "salut" vaikka "salut" munaa "salut" jos "salut" et "salut" kerran "salut" kirjottaa "salut" osaa, "salut" tai "salut" palaa "salut" vaikka "salut" takas "salut" koulun "salut" penkille "salut"

        Kas, "Sisko, ja, sen, sulhanen" varsinainen, muta,paini, ystava, kaikille. "Salut" Olet, homouttanut itsesi, vapaa,ehtoisesti, hyotyaksesi, piireissa, paremmin, osastasi, olla, aina, homoilun, mielessa, tekemisessa. "Salut"

        . Mulla, ei ole teille, mitaan sanomista, enaa, eika, vast,edeskaan. "Salut" Vaan, sen, kerron, viela, etta, teidan, yhteinen,elama, Kirsin,kanssa, on rajoittuva, usein ainoastaan, riitelyynne. "Salut" Ja, todellakin, avio,miehen, tukesi, ja, rakkautesi, ei lainkaan, ole, avuksi, vaikeuksienne, keskella, ollessanne. "Salut"

        Juha, on isansa, tavoin, kunniaton, mies. "Salut" Ja, Joukon, kanssa, harjoitat, kuvaamaasi, munan, ltkutusta. "Salut" Ja, koititte, vietella, homouteen, myos, vanhemman, poikani, Mishkan. "Salut" Niin, totisesti, parempi, etta, "Myllyn,kivi, pistetaan kaulaanne, ja,teidat, heitetaan, jarveen"


    • 4+11

      on vain ja ainoastaan kotiin. Siitäkin huolimattan vaikken vieläkään tiedä mitä salut, bon uorno, le bieche, la pizza ala carteeni ja ala paris tarkoittaa.
      Sitä vastoin tiedän mitä tarkoitaa motherfucker, asshole, son of a bitch

      • Raakkuna.

        Kylla, vain "Salut" sana, on kaytossa, ranskan,kielessa. "Salut" Ja, tietaakseni itsekkin, olet, kiinnostunut, ilmaisemaan, "Cha,mont" tavalla, itseasi. "Salut" Joka, on aikasempi, kunniallinen, inkarnaatiosi, Berliinin, ranskalais,alueella. "Salut"

        Voitko, kuvitella, etta, olit saman, avio,puolisosi, kanssa, silloinkin. "Salut" Ja, valtanne, ja, varallisuutenne, oli melkoinen, silloinkin "Salut" Vaikkakin, elitte, kunnioitetummin. sen,ajan, Hallinto,vaen, keskuudessa. "Salut" Kuvitelkaa, vaan, vaikka, Hallitsevanne, samalla, tavalla, tanaankin, kuin aikoinaan. "Salut" Mutta, ette, onnistu, kuitenkaan. "Salut"

        Vaan, mita, sanoisin, esittamastasi, aiheesta, eli, "Katu,slangista" Salut. Niin, tiedan kiinnostuksesi, olevan aitoa, "Oman, ilmaisusi, etsimista" Salut. Vaan, tiedatkos, etta, "Ilmaisusi, on osa, henk,koht, ohjelmaasi" Salut. Ja, se, alkaa, kumpuamaan, varsin helposti, ja, tyydyttavasti, itsellesi, ja, muille. "Salut" Niin, uskon, kylla, kielen,tajusi, hyvaksyvan kaiken, esittamani. "Salut" Kun, itse, saat vastata, tavallasi. "Salut" Niin, onko, kiinnostuksesi, slangiin, todella, esittamaasi. "Salut" Vai, kirjoittaisitko, asiasi, normaalilla, kirja,kielella. "Salut" Niin, uskon, etta, loydat kylla, tyylisi, Innovaatisena, lause,tulvana. Karjalaisista, suku,juuristasi. "Salut"


    • salapoliisietsivä

      Raakkuna on tarkoitettu pelottelemaan suomi24 lukijoita ja ei olekkaan mikään hulluinhuonelainen vaan ihan ruotsalaisten perseennuolijakerhoa jonka tavoitteena on heikentää suomalaisten asemaa ja luoda tilalle suur-Ruotsi ja lisätä fasistista venäjävihaa,että revi siitä huumoria.

    • saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalut. raaaakkuna.

      • Nyt on aika

        Liity joukkohon suureen sillä hyi mies saatava alas sillä on aika, kylläh, nyt on aika


      • raakku paakku.
        Nyt on aika kirjoitti:

        Liity joukkohon suureen sillä hyi mies saatava alas sillä on aika, kylläh, nyt on aika

        Myllis on itsekin köyhä paskakasa, kepulaisten verivihollinen. Puree niitä jalkaan.


    • Salut! Missähän raakku nykyään menee, liekö kuollut?

      • Anonyymi

        raakku ja isä taitaa olla molemmat jo henki pois.

        melkonen riehuja se isä, ei ihme jos poikakin sekosi.

        salut!


    • Anonyymi

      Joop. Pohjan,maalla, on kirjoitettu, kovastikkin. "Salut" Ja, Kari, Hokkanen, alkoi, takomaan, konettaan, Pohjalais,pirtin, poydalla, jo, vuonna,1964. "Salut" Ja, vaikka, hanen, sukunsa, tunnetaan, paremminkin, laadukkaan,"Kauno,kirjallisuuden,lukijana"

      Niin, Kari, Hokkanen, 32,vuotiaana, otti, "Uuni,tuoreilla, poliittisilla, kirjoituksillaan" tosissaan, pestin, Kunnan,valtuustoon. "Salut" Ja, aivan "Uutta, Innovaatista, politiikkaa" se, olikin. "Salut" Vaikka, kieltamatta, "Sopi, oikein, hyvinkin, taydentavasti, Kekkosen,Hallitsemaan, aikaan" Salut.

    • Anonyymi

      Pillua on

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      109
      868
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      276
      667
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      73
      633
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      593
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      562
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe