tiedätkö raakkuna?

sorry.....

noita sun paskaviestejä ei jaksa lukea, vaikka niissä joku mielenkiintoinen otsikko olisikin, kun et osaa kirjottaa.....

15

518

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Seppo.Hullula

      joop, "salut"

    • Raakkuna.

      Jep! Jata, lukematta, vaan. "Salut" Olethan tahankin, asti, tehnyt, kohtalokkaita, virheitasi. "Salut" Olet, pikku,siskoni, Kirsi, lesbouden, nimissa, jurppimassa. "Salut" Joop. Totisesti, "Oma, perhe,kunta, on monesti, pahin" Salut. Ja, sinun, kiinnostuksesi, on ainoastaan, perintoon, liittyvaa, itsekasta, hyotymista, suhteessa, isoon,veljeesi. Joop. Ja, kaikki, tietavat, epa,onnistumisesi. "Salut"

      • RAAKKUNAjoo

        Riimittelehän edelleen juttijasi,kyllä niitä luetaan !


      • salaattia sulle

        imeppä "salut" kuule "salut" vaikka "salut" munaa "salut" jos "salut" et "salut" kerran "salut" kirjottaa "salut" osaa, "salut" tai "salut" palaa "salut" vaikka "salut" takas "salut" koulun "salut" penkille "salut"


      • Raakkuna.
        salaattia sulle kirjoitti:

        imeppä "salut" kuule "salut" vaikka "salut" munaa "salut" jos "salut" et "salut" kerran "salut" kirjottaa "salut" osaa, "salut" tai "salut" palaa "salut" vaikka "salut" takas "salut" koulun "salut" penkille "salut"

        Kas, "Sisko, ja, sen, sulhanen" varsinainen, muta,paini, ystava, kaikille. "Salut" Olet, homouttanut itsesi, vapaa,ehtoisesti, hyotyaksesi, piireissa, paremmin, osastasi, olla, aina, homoilun, mielessa, tekemisessa. "Salut"

        . Mulla, ei ole teille, mitaan sanomista, enaa, eika, vast,edeskaan. "Salut" Vaan, sen, kerron, viela, etta, teidan, yhteinen,elama, Kirsin,kanssa, on rajoittuva, usein ainoastaan, riitelyynne. "Salut" Ja, todellakin, avio,miehen, tukesi, ja, rakkautesi, ei lainkaan, ole, avuksi, vaikeuksienne, keskella, ollessanne. "Salut"

        Juha, on isansa, tavoin, kunniaton, mies. "Salut" Ja, Joukon, kanssa, harjoitat, kuvaamaasi, munan, ltkutusta. "Salut" Ja, koititte, vietella, homouteen, myos, vanhemman, poikani, Mishkan. "Salut" Niin, totisesti, parempi, etta, "Myllyn,kivi, pistetaan kaulaanne, ja,teidat, heitetaan, jarveen"


    • 4+11

      on vain ja ainoastaan kotiin. Siitäkin huolimattan vaikken vieläkään tiedä mitä salut, bon uorno, le bieche, la pizza ala carteeni ja ala paris tarkoittaa.
      Sitä vastoin tiedän mitä tarkoitaa motherfucker, asshole, son of a bitch

      • Raakkuna.

        Kylla, vain "Salut" sana, on kaytossa, ranskan,kielessa. "Salut" Ja, tietaakseni itsekkin, olet, kiinnostunut, ilmaisemaan, "Cha,mont" tavalla, itseasi. "Salut" Joka, on aikasempi, kunniallinen, inkarnaatiosi, Berliinin, ranskalais,alueella. "Salut"

        Voitko, kuvitella, etta, olit saman, avio,puolisosi, kanssa, silloinkin. "Salut" Ja, valtanne, ja, varallisuutenne, oli melkoinen, silloinkin "Salut" Vaikkakin, elitte, kunnioitetummin. sen,ajan, Hallinto,vaen, keskuudessa. "Salut" Kuvitelkaa, vaan, vaikka, Hallitsevanne, samalla, tavalla, tanaankin, kuin aikoinaan. "Salut" Mutta, ette, onnistu, kuitenkaan. "Salut"

        Vaan, mita, sanoisin, esittamastasi, aiheesta, eli, "Katu,slangista" Salut. Niin, tiedan kiinnostuksesi, olevan aitoa, "Oman, ilmaisusi, etsimista" Salut. Vaan, tiedatkos, etta, "Ilmaisusi, on osa, henk,koht, ohjelmaasi" Salut. Ja, se, alkaa, kumpuamaan, varsin helposti, ja, tyydyttavasti, itsellesi, ja, muille. "Salut" Niin, uskon, kylla, kielen,tajusi, hyvaksyvan kaiken, esittamani. "Salut" Kun, itse, saat vastata, tavallasi. "Salut" Niin, onko, kiinnostuksesi, slangiin, todella, esittamaasi. "Salut" Vai, kirjoittaisitko, asiasi, normaalilla, kirja,kielella. "Salut" Niin, uskon, etta, loydat kylla, tyylisi, Innovaatisena, lause,tulvana. Karjalaisista, suku,juuristasi. "Salut"


    • salapoliisietsivä

      Raakkuna on tarkoitettu pelottelemaan suomi24 lukijoita ja ei olekkaan mikään hulluinhuonelainen vaan ihan ruotsalaisten perseennuolijakerhoa jonka tavoitteena on heikentää suomalaisten asemaa ja luoda tilalle suur-Ruotsi ja lisätä fasistista venäjävihaa,että revi siitä huumoria.

    • saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalut. raaaakkuna.

      • Nyt on aika

        Liity joukkohon suureen sillä hyi mies saatava alas sillä on aika, kylläh, nyt on aika


      • raakku paakku.
        Nyt on aika kirjoitti:

        Liity joukkohon suureen sillä hyi mies saatava alas sillä on aika, kylläh, nyt on aika

        Myllis on itsekin köyhä paskakasa, kepulaisten verivihollinen. Puree niitä jalkaan.


    • Salut! Missähän raakku nykyään menee, liekö kuollut?

      • Anonyymi

        raakku ja isä taitaa olla molemmat jo henki pois.

        melkonen riehuja se isä, ei ihme jos poikakin sekosi.

        salut!


    • Anonyymi

      Joop. Pohjan,maalla, on kirjoitettu, kovastikkin. "Salut" Ja, Kari, Hokkanen, alkoi, takomaan, konettaan, Pohjalais,pirtin, poydalla, jo, vuonna,1964. "Salut" Ja, vaikka, hanen, sukunsa, tunnetaan, paremminkin, laadukkaan,"Kauno,kirjallisuuden,lukijana"

      Niin, Kari, Hokkanen, 32,vuotiaana, otti, "Uuni,tuoreilla, poliittisilla, kirjoituksillaan" tosissaan, pestin, Kunnan,valtuustoon. "Salut" Ja, aivan "Uutta, Innovaatista, politiikkaa" se, olikin. "Salut" Vaikka, kieltamatta, "Sopi, oikein, hyvinkin, taydentavasti, Kekkosen,Hallitsemaan, aikaan" Salut.

    • Anonyymi

      Pillua on

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      139
      1412
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe