Eli nyt se Jokipoikien valmentaja Pikkarainen sai potkut koska kävi käsiksi Mestis-mestaruusjuhlien jälkeen toimittajaan! Mikäs URPO!!! HAHAHA! Ei sitte pahempaan paikkaan osaanu ite mokata ku liigakarsintojen alla!! Hyvä lähteä luotsaamaan poikia ku tietää monon kuvan jo olevan persiissä!! Mistä näitä jätkiä tulee?!?!?!
Jokipoikien valmentaja sai potku- hakkasi toimittajaa!!
6
380
Vastaukset
- Hirttomies
Koska pallopäällä ei ollut muuta mahdollisuutta. Jos ei olisi itse ymmärtänyt erota, olisi seura erottanut koska lehden toimittaja painosti asian näin. Jos eroon ei olisi suostuttu, olisi lehden toimittaja vienyt asian oikeuteen. Ei ollut kuin kaksi vaintoehtoa urpolla ja ymmärsi fati-aivo ottaa sen lievemmän. Olisi muuten saanut kovan tuomion oikeudessa työssä olevan toimittajan päällekäymisestä, koska toimittajilla on kansainväilinen laki takana turvaamassa työrauhan! Oli kaunis nöyryytys toimittajalta ja pisti apinan rautoihin kerta iskusta. Mikä häpeä Jokipojille ja sai muuten vielä kovat sakot maksettavaksi jääkiekkoliijolta!
www.ksml.fi/kiekko/uutiset/pikkarainen-pyytää-anteeksi-ja-jättää-jokipojat/545878- ///
mtv3.mobi/uutiset/jaakiekko/2010/03/1087051
- Peburt
Näinhän se on juu oot ihan oikeessa. Mietityttää vaan että kuinka paljon mahtaa vaikuttaa Jokipoikien pelisuoritukseen Ilvestä vastaan. Tollanen kuitenkin ihan varmasti jollain tavalla valmentajan sekä myös muiden mielessä/alitajunnassa. Lisäksi pallopäällä niinkuin itse kutsuit olisi ollut karsinnoissa mahdollisuus edetä valovuoden verran urallaan mikäli joukkue onnistuisi ja hänestä tulisi liigavalmentaja. Mutta kuten todettua, mahtaa vituttaa!
- Hirttomies
Peburt kirjoitti:
Näinhän se on juu oot ihan oikeessa. Mietityttää vaan että kuinka paljon mahtaa vaikuttaa Jokipoikien pelisuoritukseen Ilvestä vastaan. Tollanen kuitenkin ihan varmasti jollain tavalla valmentajan sekä myös muiden mielessä/alitajunnassa. Lisäksi pallopäällä niinkuin itse kutsuit olisi ollut karsinnoissa mahdollisuus edetä valovuoden verran urallaan mikäli joukkue onnistuisi ja hänestä tulisi liigavalmentaja. Mutta kuten todettua, mahtaa vituttaa!
Tämä oli senverran kova isku henkisesti ja ikävä munaus seuralle. Takuuvarmasti sponsoreita katoaa ja seura on yhä lähempänä konkurssia. Tuossa tilanteessa on vaikea keskittyä pelaamiseen, kun kaksi hässäkkäät yhtäaikaa painaa hartijoita kasaan pelaajilla. Ilves tulee vikistin viemään Jokipojat joenpohjalle mutaa kaivamaan tässä tilanteessa!
Tuollaiseen raivopää valmentajaan ei pitäisi kenenkään seuran luottaa, joten uskon ettei ainakaan mitään hyvää pestiä tuke koskaan saamaan. Ura oli siinä pinossa ja siitä osaltaan tunnetusti tulee lehtitoimittajat pitämään huolen! Näillä hepuilla kun on sitä vittumaista piilovaltaa, jonka tulee kusipää katkerasti huomaamaan.
www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/2058590 - mies savosta
Hirttomies kirjoitti:
Tämä oli senverran kova isku henkisesti ja ikävä munaus seuralle. Takuuvarmasti sponsoreita katoaa ja seura on yhä lähempänä konkurssia. Tuossa tilanteessa on vaikea keskittyä pelaamiseen, kun kaksi hässäkkäät yhtäaikaa painaa hartijoita kasaan pelaajilla. Ilves tulee vikistin viemään Jokipojat joenpohjalle mutaa kaivamaan tässä tilanteessa!
Tuollaiseen raivopää valmentajaan ei pitäisi kenenkään seuran luottaa, joten uskon ettei ainakaan mitään hyvää pestiä tuke koskaan saamaan. Ura oli siinä pinossa ja siitä osaltaan tunnetusti tulee lehtitoimittajat pitämään huolen! Näillä hepuilla kun on sitä vittumaista piilovaltaa, jonka tulee kusipää katkerasti huomaamaan.
www.iltasanomat.fi/urheilu/t/sm-liiga/2058590Pikkarainen valittiin jukurien valmentajaksi.
- mies savosta
Pikkarainen oli hommissa vieläkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440