Yksi mieleenpainuneista on elokuvasta Dogville, missä henkilö yrittää peittää todellisen tilanteensa:
"Kuulin että sinulla on jotakin vaikeuksia täällä...?"
"Ei sen pahempia kuin kotonakaan."
Kaikkien aikojen hauskin on ehkä elokuvasta Collateral:
"Can you finish...?"
"In six years -when have I not."
No, nämä ymmärtää vain jos on nähnyt ko. leffat.
Parhaita repliikkejä?
14
1586
Vastaukset
- Retkuilija
ja mee veivaan Volgaas!" Sulevi Peltola, Katsastus.
- gggfff
Braveheart loppukohtaus ja William Wallace(Mel Gibson): - Freedom!
- öllimölli
"Don't fuck, with the Chuck!"
-Child's play :)- brave and ugly
Hyvät, Pahat ja Rumat - elokuvasta:
''When you have to shoot, shoot! Don't talk''
''There's 2 Kinds of People in this world my friend. Those with Loaded Guns & Those Who Dig... You Dig''
- opettaja Espoosta
leffarepliikki on Tom Berenegerin leffasta SUBSTITUTE jossa Berengerin esittämä sotilas oli opettajan sijaisena
ja antoi oppitunnin koulun huligaaneille joka ei aivan heti unohdu. Eräässä kohtauksessa "ope" laittoi koulun kirjaston remonttiin actontuokion seurauksena ja pyyteli harmaahapsiselta vanhalta kirjaston-hoitaja-rouvalta nolona anteeksi rouvan työpisteen turmelemisesta. Vanharouva tuumasi siihen että "vitut !" - adahjdfjflk
Suomi poika, tulkaa hakemaan leipää....
- TaivaanKävelijä
"No, i am your father."
- nea.liukkonen
Ööö...Aika vaikea,ei mulla varmaan ole:D
- jlöj
"Ten points from Gryffindor"
- humphreyy
jlöj kirjoitti:
"Ten points from Gryffindor"
''ten points FOR Gryffindor''
pöljä - arvaa lehva
humphreyy kirjoitti:
''ten points FOR Gryffindor''
pöljäSano Moi mun pikku kaverille.
Kysy itseltäsi tunnenko itseni onnekkaaksi. No tunnetko Punkki !
Mulla on tarjous josta et voi kieltäytyä.
Punanen johtaja mie tuun sisään.
Puhutsie mulle....
- ...
elokuvasta Piukat paikat.
- heh heh
Snakes on a plane S.L.J
I`ve had it with these mo..fu..ng snakes on this mo..fu..ng plane
Naurattaa vieläkin :) - Babadook
Myöhässä, mutta:
"Live or die, the choice is yours."
-Joku Sawi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html422836Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens292409Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4362408Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau192193Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1421796Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1421762Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat241295Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,31187- 741089
Kerro mulle miksi juuri me
Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.671007