Itselläni päiväkirja on pikemmiten kalenteri tyyppinen. Kirjoitan mitä kulloinkin tapahtui ja mitä siitä ajattelin.
Nyt olen ruvennut laittamaan asioita muistiin myös ruokatunnilla .
Käytännössä lähetän sen aina liite tiedostona sähköpostilla itselleni joten voin avata sen sitten kotona tai töissä. tallettaa C asemalle avata ja kirjoittaa. Sitten tallennus ja lähetys liitteenä.
Voisinko pitää sitä jossain netissä? Olisi homma kätevämpää?
Ja muuten hei. Se on vanha excel taulukko. Sähköposti tilin avaaminen oli iso juttu joten ei mitään ihme neuvoja..
Jos siis neuvot.
Missä pidät
2
774
Vastaukset
- nlakka
...mitään päiväkirjaa ole.
Kertoilen juttuja kerran kuussa Netlogissa ja Facebookissa käyn muutaman kerran viikossa,mutten pidä varsinaista päiväkirjaa.
Kotona kirjaan kalenteriin joitakin havaintoja ja teen ehkä merkintöjä säästä,mutten osaa pitää säännöllistä päiväkirjaa tyyliin:Naapurini sanoi sitä ja tätä....
Lähinnä kait tollaset Netlog ja Facebookit on niitä joissa ihmiset voi kertoa tuntemuksistaan tarkemminkin,kuitenkin henkilöllisyytensä salaten...- aatuprideen
Ei voi kertoa tuntemuksistaan ja tekemisistään ja samanaikaisesti olla anonyymi. Kuitenkin vähitellen lukijat alkavat tunnistaa, kuka kirjoittaja on. Anonyyminä kirjoittavan pitää lopulta kirjoittaa puhdasta fiktiota.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831529Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä671325Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2111299Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2301275Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121090Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041039Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍134989Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi65953- 89933
Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123838