Neekerisuklaa

myynnissä vielä

Tulin juuri Madeiralta, siellä ei tämä "neekeri" vouhotus ole mennyt yhtä pitkälle kuin suomessa. Tummaa suklaata myydään "Neekerisuklaa" nimellä ja useita muitakin tuotteita joista käytetään sanaa "neekeri"

25

427

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei muulalla

      Joo ei missään ole niin hulluja hyssyttelijöitä kuin suomessa. Lakupötköt ym kiellettiin. Aivan järjetöntä.

      • mammapower

        Näinhän se asia on. Meillä espanjanopettaja naureskeli , että heillä musta on negro ja sillä siisti, ei siinä mitään sen kummempaa. Vanhat kulttuurikansat eivät todellakaan poukkoile sen mukaan mitä joku suuripää keksii milloinkin. Se sijaan Suomessa on nykyään niin vaikeaa kun ei riitä enää se, että pitää kumartaa itään, kun samaan aikaan pitää nuolla siellä sun täällä. Mikä helvetti se on itsetunnossa vikana kun pitää nuolla kaikia ja ei kestetä sitä, että musta ei nyt just kaikki tykkää. Pikkuisen ryhtiä pitäisi olla,loppujen lopuksi voiton vievät "kukkonpojat" a´la Sarko.. ja Ber.., vaikka ihan pöllöjä ovatkin. Ei tuollaisia nuolijoita, joita Suomesta löytyy ja oman pesän likaajia, ei niitä kunnioita kukaan.
        Ja mikä on vanhoissa sanoissa vikana. Ei nimi miestä pahenna jos ei mies nimeä. Siis missä vika?


      • Anonyymi00016

        Laardinaiset on vaatineet n-sanan kieltämistä.


      • Anonyymi00024

        Autojen mustat renkaat on rasismia!!!!!


    • Tosi on

      Hurskastelua kuin AKU ANKAN housuttomuus mene faktat ja fiktiot sekaisin hyysäreiltä.

    • Max Power
    • on ihme

      Ihme että tämä ketju on saanut olla palstalla. Oletin että poistetaan heti ja poliisit olisivat oven takana.

      • Anonyymi00007

        Faktaa tämä vain on...


      • Anonyymi00017

        Poliiseilla on Suomessa järkevämpääkin tekemistä. Briteissä ajatuspoliisit pidättävät rasismista epäiltyjä, joita sitten tuomitaan vankeuteen.


    • Anonyymi00006

      Hienoa...

    • Anonyymi00010

      Onhan Suomessa musta pekka areena.

    • Anonyymi00011

      Mustasaari on Isla Negra

    • Anonyymi00013

      16 vuotta vanha ketju olisi jo aika päivittää nykyaikaan eli poistaa. Rasismi ei kuulu nykyaikaan!

      • Anonyymi00015

        kyllä kuuluu ihan päivittäin, demareita syrjin minkä kerkeen koska demarit ite syrjii Persuja. Itse olen puolueeton


      • Anonyymi00018

        Viherpunakat sinkut on nykyaikaa.


    • Anonyymi00014

      Suomalaiset päättäjät pelkäävät kritiikkiä, siksi ovat mallioppilaita!

    • Anonyymi00019

      Punavihreät ovat pahimpia rasisteja Suomessa

    • Anonyymi00020

      Latinan kielen sana mustalle on pääsääntöisesti niger tai ater. Madeiralla asuu latinoja, jotka puhuvat kieltään.

      • Anonyymi00021

        Sveitsissäkin tummaa suklaata nimitetäänmustaksi suklaaksi, schwarze Schokolade, mutta mitähän persu Madeiralla, eikö kotimaa ensin?


      • Anonyymi00022

        Italiaksi musta on nero


      • Anonyymi00025
        Anonyymi00022 kirjoitti:

        Italiaksi musta on nero

        Keisari Nero oli siis Keisari Musta.


    • Anonyymi00023

      En tiennyt, että Madeiralla käytetään suomenkielisiä nimiä tuotteissa.

      • Anonyymi00026

        Hei käyttävät latinaa mutta peru eiymmärrä.


    • Anonyymi00028

      Monkey Nilsson suklaa

    • Anonyymi00029
      UUSI

      jokohan on?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      53
      2526
    2. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      904
    3. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      11
      875
    4. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      866
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      71
      751
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      741
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      640
    8. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      68
      561
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      83
      556
    10. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      555
    Aihe