Ateistit ne jankuttaa

tosiontämä

kuinka ateismi ei ole oppi. Ja pitäisi muka rautalangasta vääntää, kun asiaa ei uskota.
Hah haa. oppi mikä oppi.
Mutta rautalangasta pitäisi ateisteille vääntää se, että uskonnollisuus ja usko ovat eri asia.

13

197

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Niin , entäs sitten?

• 45yw4y

mieti.....mieti....

• Thronos

"Mutta rautalangasta pitäisi ateisteille vääntää se, että uskonnollisuus ja usko ovat eri asia."

Sittenhän uskonnonopetus voidaan lopettaa kokonaan kouluista. Hyvä juttu.

• 13+19

>>Mutta rautalangasta pitäisi ateisteille vääntää se, että uskonnollisuus ja usko ovat eri asia.

• Sethos

että yön jälkeen tulee aamu,minulla on aamu-usko.

• vanhuutta kohti?
        Sethos kirjoitti:

että yön jälkeen tulee aamu,minulla on aamu-usko.

Siellä Raamatussa neuvotaan, että ihmisen olisi viisainta elää tässä hetkessä, koska eilinen on jo mennyt, ja huomista ei ole vielä tullut. Et voi varmaksi tietää milloin on viimeinen elinpäiväsi, ei se kaikilla aina ole se satakaan vuotta...!

• tfgvrhtdf
        vanhuutta kohti? kirjoitti:

Siellä Raamatussa neuvotaan, että ihmisen olisi viisainta elää tässä hetkessä, koska eilinen on jo mennyt, ja huomista ei ole vielä tullut. Et voi varmaksi tietää milloin on viimeinen elinpäiväsi, ei se kaikilla aina ole se satakaan vuotta...!

Yhdestoista hetki hoitaa homman.

• tosiontämä

Krisinuskokaan ei ole uskonto, Mutta rautalangasta pitäisiJeesusta Julistaville forumien häiriköille vääntää se
      ja

myöskin SE, kun munat heiltä puuttuu!!!!!!!

• wrth

ensimmäinen toteamus; kristinusko on uskoa, ei uskonto. Siis kun puhutaan todellisista Jeesuksen Kristuksen seuraajista.

Toinen toteamus väärin; ateistit itse ovat vihamielisiä häiriköitä...täytyyhän jonkun pitää totuutta esillä.

Kolmas toteamus osittain oikein; uskovilla naisilla ei ole munia, ateisteista en tiedä.....
        Mutta uskovilla miehillä on munat, ja osaavat niitä käyttää....ei kuten uskonnolliset.....
        vaan oikealla tavalla.....

Tutkipas pikku atte sitä katkarapua, joka on housuissasi.....parempi että käytät sitä pelkästään pissaamiseen, jottei synny uusia vihamielisiä atteja.....

• wrth
        wrth kirjoitti:

ensimmäinen toteamus; kristinusko on uskoa, ei uskonto. Siis kun puhutaan todellisista Jeesuksen Kristuksen seuraajista.

Toinen toteamus väärin; ateistit itse ovat vihamielisiä häiriköitä...täytyyhän jonkun pitää totuutta esillä.

Kolmas toteamus osittain oikein; uskovilla naisilla ei ole munia, ateisteista en tiedä.....
        Mutta uskovilla miehillä on munat, ja osaavat niitä käyttää....ei kuten uskonnolliset.....
        vaan oikealla tavalla.....

Tutkipas pikku atte sitä katkarapua, joka on housuissasi.....parempi että käytät sitä pelkästään pissaamiseen, jottei synny uusia vihamielisiä atteja.....

Mutta nämä Uskovaiset Atte.nimiset mutiaiset tekeväyt Jeesuksen nimessä 295013205015 0152215125210 925122 5921 5 lasta koska ovat uskovaisia... hyi helvetti kun Jeesus oksettaa minua!

• Voisitko sitten selittää asian?

Itse en näe asiassa mitään ongelmaa, mutta siltä varalta, että sinulla on jotain uutta sanottavaa, anna palaa ja väännä rautalangasta niin, että kaikki ymmärtävät pointtisi.

• Mullekin vanhemmat opetti pienenä että jos haluaa kävellä niin alustan pitää olla kiinteää materiaalia.
      Vesi on liian epävakaa elementti sen päällä ei pysty kävelemään.

Opin myös paljon muita vastaavia käytännölisiä juttuja.

Vasta koulussa minulle ruvettiin valehtelemaan ja viellä niin huonosti että huomasin paskanjauhannan vaikka tarkoitus oli istuttaa noi raamatun paskaa surkeammat jutut faktoina päähän.

Ateismia ei kukaan kyllä ole minulle opettanut.
      Milläköhän tavalla sellainen opettaminen tapahtuisi.
      Koulussa opetettaisiin että älä usko valheisiin ja satuolentoihin.
      Eipä tuohon montaa koulutuntia tarvitse ;)

• "Ja pitäisi muka rautalangasta vääntää, kun asiaa ei uskota" Oli se osuus johon edellinen otsikko viittaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskallanko vielä kaivata sinua?

Siitä on niin kauan aikaa. Harmi, kun kaikki meni niin kuin meni. Elämässä oli aika raskasta silloin, ja näen sen sinun
      Ikävä
      59
      14216
    2. T:ltä J-miehelle

Se kaunein jäi välillämme kokematta Sen olisin halunnut kokea. Miten olisit pitänyt mua hyvänä. Sen yhden kerran. Se oli
      Ikävä
      37
      4143
    3. Missä meetwursti on keksitty?

Tapasin hiljattain erikoisen rouvan Prisman leikkelehyllyjen välissä pälyilemässä. Kun tulin kohdalle, rouva alkoi raivo
      Ruoka ja juoma
      48
      2386
    4. Terveiset kaipauksen kohteelle

tähän alle 👇👇👇 !!
      Ikävä
      154
      2249
    5. Finnairin lento myöhästyi PS:n kansanedustajan häiriköinnin vuoksi:

Poliisi poisti koneesta Ensimmäisen kauden kansanedustaja ja everstiluutnantti evp. Tomi Immonen häiriköi Finnairin lenn
      Maailman menoa
      340
      1785
    6. Kumpiko kaivatussasi

teki suhun vaikutuksen äly vai ulkonäkö?
      Ikävä
      108
      1652
    7. Miten se pihvi pitää oikeaoppisesti paistaa?

Törmäsin erikoiseen episodiin eräässä ABC-ravintolassa. Pysähdyin kahvikupilliselle ja kohta ravintolan toisesta nurkast
      Ruoka ja juoma
      29
      1504
    8. Miksi kirjoittelet sinkut-palstalla?

Olet sinkku? Kaipaat jutteluseuraa? Täällä on kivoja keskusteluja? Tapaat mielenkiintoisia ihmisiä? Joku muu syy?
      Sinkut
      203
      1454
    9. Mikä kaivatussasi

kiehtoo?
      Ikävä
      62
      1206
    10. 102
      1204
    Aihe