Arton aggressiot

murr murr..

Arto kiukkuilee,kuin teinipoika,jolle äiskä antoi jotain tekemistä.."mua vituttaa tehdä aina näitä paskahommia"...?? Onpas asenne kohdillaan.Jukka sensijaan säilyttää huumorinsa ja tyylinsä.Artoa ärsyttänee Jukan rentous ja itsevarmuus.Teakin tuntuu hieman empivän.

34

2575

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuo Jukan

      asioiden hoitaminen, todella hienoa, mielelläni tuollaisen miehen ottaisin, näin sanon vaikka olen itsekin mies, ... näin on, jos Tea ei huoli, niin Jukalla riittää ottajia.

      • ja

        ottaisin Jukan kyllä heti jos saisin. Ihana ja niin kätevä käsistään


      • tm74vm.

        Vaikka minäkin olen mies (hetero), niin luulisi naisen silmään enemmän se Jukka miellyttävän, varsinkin Tean kaltaisen naisen??? Arto lienee enemmän semmoiselle city-naiselle sopiva. Artosta tuli ulkoisesti mieleen Emmerdalen Baddy, se eläinlääkäri.


      • Pööhvekti
        tm74vm. kirjoitti:

        Vaikka minäkin olen mies (hetero), niin luulisi naisen silmään enemmän se Jukka miellyttävän, varsinkin Tean kaltaisen naisen??? Arto lienee enemmän semmoiselle city-naiselle sopiva. Artosta tuli ulkoisesti mieleen Emmerdalen Baddy, se eläinlääkäri.

        Artosta se Fakta-hommassa, vai mikä se sarja nyt oli, se toinen mies.


      • 10
        Pööhvekti kirjoitti:

        Artosta se Fakta-hommassa, vai mikä se sarja nyt oli, se toinen mies.

        Aulis vai Heka?


      • Pööhvekti
        10 kirjoitti:

        Aulis vai Heka?

        lippahattupäinen silmälaseja käyttävä Arton näköinen, juro tosikko. Nimeä en nyt muista.


    • ????????????????????

      keittiön seinääkin; puolipaneli tuli kuin tuosta vaan kun ammattimies on asialla!
      Tuollaisella miehellä olisi maalla kyllä enemmän kuin tilausta-ja mieshän on vielä niin mielettömän hyvän
      näköinenkin!!!

      Mutta tosi asiahan on että lapsia miehellä riittää...Arki kuitenkin tulisi olemaan uusperheelliselle tosi rankkaa ja haasteellista, tosi vaikeaa! Sehän se pointti tässä just varmaan onkin, Tea pelkää sitä arkihelvettiä mikä Jukan mukuloiden kanssa tulisi olemaan...
      Ja tärkeä kysymys MIKSI Jukka aikoinaan erosi ja onko kaikki lapset samalle naiselle...
      Kysymyksiä olisi vielä miljoonia...

      • tietäjä kuopiosta

        tappikosken eli taivalkosken esson baarista. No Jukka on, niinku ittekin sen totes mies joka tekee koko ajan jotain ja yleensä raksahommia. 5 taloa vuosienvarrella itselle iltahommina kun päivät rakentaa vieraalle. Milloin hän on ollut kotona vaimonsa ja lastensa kanssa=ei koskaan.
        Siinä syy miksi ex-vaimo väsyi ja lähti. Toki tällä tavalla myymällä ja rakentamalla aina itse uuden alusta saakka hän on tehnyt ihan hyvän tilin. Noin 50te per talo minimissään, joten asustelee erosta huolimatta nykyisin velattomasti vaikka on ihan tavallinen duunari. Ei onnistuisi muuten Artolta joka on lapsuutensa asunu maalla ja porisee tyyliin "vasta Lontoo tai N.Y. on kaupunkeja" Toki näin mut maailman metropolit erikseen, kyllä manse on suomen mittapuussa kaupunki ja koko aikuisikänsä on Arto asunu kaupungissa ja siitä ei oo maalle PISTE


      • Maajustiina---------
        tietäjä kuopiosta kirjoitti:

        tappikosken eli taivalkosken esson baarista. No Jukka on, niinku ittekin sen totes mies joka tekee koko ajan jotain ja yleensä raksahommia. 5 taloa vuosienvarrella itselle iltahommina kun päivät rakentaa vieraalle. Milloin hän on ollut kotona vaimonsa ja lastensa kanssa=ei koskaan.
        Siinä syy miksi ex-vaimo väsyi ja lähti. Toki tällä tavalla myymällä ja rakentamalla aina itse uuden alusta saakka hän on tehnyt ihan hyvän tilin. Noin 50te per talo minimissään, joten asustelee erosta huolimatta nykyisin velattomasti vaikka on ihan tavallinen duunari. Ei onnistuisi muuten Artolta joka on lapsuutensa asunu maalla ja porisee tyyliin "vasta Lontoo tai N.Y. on kaupunkeja" Toki näin mut maailman metropolit erikseen, kyllä manse on suomen mittapuussa kaupunki ja koko aikuisikänsä on Arto asunu kaupungissa ja siitä ei oo maalle PISTE

        Sehän se että jos mies painaa duunia 15 tuntia vurokaudessa raksalla niin missä välissä sitä parisuhdetta oikein hoidetaan...No on ainakin "muutaman" mukulan jossain välissä ehtinyt siittää...Mutta muija on laittanut
        pihalle ukon mikä ei osallistu perheen arkeen mitenkään muuten kuin tosiaa siittämällä niitä mukuloita..

        Mikseivät käyttäneet sitten ehkäisyä kun muija kuitenkin näki jo hyvissä ajoin että mies ei arjessa tosiaan viihdy...

        Herää täten kysymys että mitenkä Jukka pystyisi asettumaan johonkin maataloon pysyvästi ettei rupeaisi taas
        veri vetämään uutta kohdin.. Ei siinä mitään, hevoset ja mukulat vaan muuttokuormaan ja kohti uutta rakennustyömaata...Vai..????


      • joosef10
        Maajustiina--------- kirjoitti:

        Sehän se että jos mies painaa duunia 15 tuntia vurokaudessa raksalla niin missä välissä sitä parisuhdetta oikein hoidetaan...No on ainakin "muutaman" mukulan jossain välissä ehtinyt siittää...Mutta muija on laittanut
        pihalle ukon mikä ei osallistu perheen arkeen mitenkään muuten kuin tosiaa siittämällä niitä mukuloita..

        Mikseivät käyttäneet sitten ehkäisyä kun muija kuitenkin näki jo hyvissä ajoin että mies ei arjessa tosiaan viihdy...

        Herää täten kysymys että mitenkä Jukka pystyisi asettumaan johonkin maataloon pysyvästi ettei rupeaisi taas
        veri vetämään uutta kohdin.. Ei siinä mitään, hevoset ja mukulat vaan muuttokuormaan ja kohti uutta rakennustyömaata...Vai..????

        lestadiolaisperheessä ei tietääkseni käytetä ehkäisyä...


      • yks vaan
        joosef10 kirjoitti:

        lestadiolaisperheessä ei tietääkseni käytetä ehkäisyä...

        Mitä tarkoitti Tea, kun sanoi, että joutuu yöllä vielä asioita miettimään?


      • suunnitteli
        yks vaan kirjoitti:

        Mitä tarkoitti Tea, kun sanoi, että joutuu yöllä vielä asioita miettimään?

        funtsivansa asioitaan vielä uudelleen seuraavana yönä, parempi niin kuin ääneen miettisi mustasukkaisen boy friendin kuullen


      • Tosi asiat.
        yks vaan kirjoitti:

        Mitä tarkoitti Tea, kun sanoi, että joutuu yöllä vielä asioita miettimään?

        Siinä insertissä Tea mainitsi tosiaan tuon arvoituksellisen kommentin...

        Ettei vaan olisi ruvennut empimään asioitaan, Jukkahan on monitaitoinen ihminen maatilan töitä ajatellen..
        Mitä joku myyntitykki tajuaa ja OSAA tehdä maatilalla OIKEASTI jotain hommia...Vaikka ne niin kuhertelivat siellä nuotiolla..Ja Arto vakuutteli asiaansa... Jotenkin jäi nyt epävarma olo...


      • kristy
        Tosi asiat. kirjoitti:

        Siinä insertissä Tea mainitsi tosiaan tuon arvoituksellisen kommentin...

        Ettei vaan olisi ruvennut empimään asioitaan, Jukkahan on monitaitoinen ihminen maatilan töitä ajatellen..
        Mitä joku myyntitykki tajuaa ja OSAA tehdä maatilalla OIKEASTI jotain hommia...Vaikka ne niin kuhertelivat siellä nuotiolla..Ja Arto vakuutteli asiaansa... Jotenkin jäi nyt epävarma olo...

        Voi, voi, kun tuo Tea näkis nyt, kumman kaa kannattis alkaa. Artonhan se tietty valittee, mutta ei tuu kauan kestään se onni. Arto ei ikinä sovellu maalaiselämään, on laiska, haluton, ynseä, ei-sosiaalinen tyyppi. Kiinnostunu toki Teasta, muttei Tea saa siitä töitä tekijäksi tilalleen.Jukka taas, uuuh ja aah, tekee mitä haluaa, on hyvännäkönen ja innokas oppimaan kaikkia tilan töitä. 5 lasta tietty vaikuttaa Tean päätökseen, mutta, mutta, Jukka ois Tealle se OIKEA!


      • virkanaiselle vaki
        kristy kirjoitti:

        Voi, voi, kun tuo Tea näkis nyt, kumman kaa kannattis alkaa. Artonhan se tietty valittee, mutta ei tuu kauan kestään se onni. Arto ei ikinä sovellu maalaiselämään, on laiska, haluton, ynseä, ei-sosiaalinen tyyppi. Kiinnostunu toki Teasta, muttei Tea saa siitä töitä tekijäksi tilalleen.Jukka taas, uuuh ja aah, tekee mitä haluaa, on hyvännäkönen ja innokas oppimaan kaikkia tilan töitä. 5 lasta tietty vaikuttaa Tean päätökseen, mutta, mutta, Jukka ois Tealle se OIKEA!

        että kai niiden maajussien pitää välillä osallistua tv-ohjelmankin tekoon, eli jotain draamaa ja "yllätyksiä" tarttee keksiä. Kaikkeen ei siis pidä uskoa, mitä siellä sanotaan ja näytetään! Mun mielestä Arto on symppiksempi kuin Arto.


      • kuitenkin maajussit
        virkanaiselle vaki kirjoitti:

        että kai niiden maajussien pitää välillä osallistua tv-ohjelmankin tekoon, eli jotain draamaa ja "yllätyksiä" tarttee keksiä. Kaikkeen ei siis pidä uskoa, mitä siellä sanotaan ja näytetään! Mun mielestä Arto on symppiksempi kuin Arto.

        ole siellä farmeilla koko viikon keskenään, silloinhan heidän on tarkoitus tutustua toisiinsa, mitä ihmettä tuotantotiimi siellä silloin tekisi, olisivat toki vain häiritsemässä


      • whatthe
        virkanaiselle vaki kirjoitti:

        että kai niiden maajussien pitää välillä osallistua tv-ohjelmankin tekoon, eli jotain draamaa ja "yllätyksiä" tarttee keksiä. Kaikkeen ei siis pidä uskoa, mitä siellä sanotaan ja näytetään! Mun mielestä Arto on symppiksempi kuin Arto.

        " Mun mielestä Arto on symppiksempi kuin Arto. " Hyvin ilmaistu!


      • ei ei ei
        kuitenkin maajussit kirjoitti:

        ole siellä farmeilla koko viikon keskenään, silloinhan heidän on tarkoitus tutustua toisiinsa, mitä ihmettä tuotantotiimi siellä silloin tekisi, olisivat toki vain häiritsemässä

        Minusta Artossa on joitain narsistin piirteitä.Tea yritti laavulla hieman kysellä Arton ajatuksia.Arto suunnilleen keskeytti tylysti ja viestitti "ole ämmä hiljaa ja nauti"-siis kuvainnollisesti.Voi olla aika häijy ja pahapäinen suuttuessaan.Mökötti raveissakin ja selitteli sitä "väsymyksellä".Minusta Arton luonteella sopii poikamieheksi tai sitten jonkin kaupunkilaisnaisen poikaystäväksi.

        Missäs muuten Tean lapsi on ?? Joku kauhisteli,että Jukalla on niin monta lasta,ettei varmasti onnistu.Mutta Teallakin on lapsi ja uusperhe yleensä toimii paremmin,kun molemmilla jo "perinnettä".Mitenhän Arto reagoisi,kun Tean lapsi juoksentelee ja huutaa ja häiritsee isäpuolen tv;n katselua??


      • dubbiduu
        whatthe kirjoitti:

        " Mun mielestä Arto on symppiksempi kuin Arto. " Hyvin ilmaistu!

        on Arto aivan selvästi! Toivottavasti pysyy Tea kaukana hänestä. Varmaan on mustasukkainen jopa Tean lapsestakin. Mutta jos nyt sitten yhteen päätyvät, niin voi ainakin loppuelämänsä kiristellä hampaitaan, kun vaimokullan talossa on kilpailijan laittamat puolipaneelit =D


      • ali b
        dubbiduu kirjoitti:

        on Arto aivan selvästi! Toivottavasti pysyy Tea kaukana hänestä. Varmaan on mustasukkainen jopa Tean lapsestakin. Mutta jos nyt sitten yhteen päätyvät, niin voi ainakin loppuelämänsä kiristellä hampaitaan, kun vaimokullan talossa on kilpailijan laittamat puolipaneelit =D

        Mitä ihmeellistä on siinä asutko siinä rintamamiestalossa saarijärvellä vai jossain lähiössä helsingissä, talotyyppi molemmissa sama eli molempiin samat remontit ja laitot. Molemmissa saa pihaa kolata lumista joskin saarijärvellä tod.näköisesti enemmän maata.

        Jokainen pystyy siellä maalla asumaan ja pärjäämään jos asenne on kohdallaan, ei se loppupeleissä mitään avaruustiedettä ole vaan vaatii omanlaisensa asenteen selviytymiseen ja mukautumiseen.

        Kylllähän jokaisen ehdokkaan pitää kuitenkin vielä omat leipätyönsäkkin hoitaa, ettei vain rengiksi olla tulemassa.


      • Äksy Exä

        ...mutta jäi vähän paha maku suuhun siitä minulle, kun viime jaksossa näin hänet tupakka suussa.
        Se taas miellyttää, kun on hyvä lapsentekijä.


      • Äxy
        Äksy Exä kirjoitti:

        ...mutta jäi vähän paha maku suuhun siitä minulle, kun viime jaksossa näin hänet tupakka suussa.
        Se taas miellyttää, kun on hyvä lapsentekijä.

        Jukalla ei todellakaan ollut tupakka suussa, hän ei polta..
        Osta silmälasit.. Hän ellä oli heinä suussa!


      • on vielä odotettavis
        Äxy kirjoitti:

        Jukalla ei todellakaan ollut tupakka suussa, hän ei polta..
        Osta silmälasit.. Hän ellä oli heinä suussa!

        onhan muistaakseni vielä odotettavissa, kun Jukka valmistaa aterian mukanaan tuomistaan hirvenlihasta ja muista aineksista, siitä mainitaan jossakin ohjelman nettisivuilla. Jukka osaa tehdä hyvää ruokaa, Arto taas turvautuu eineksiin. Katsotaan nyt miten tässä käy, mutta mielestäni Tampereen metsälähiöiden mies Arto näyttää ihan turhaan kuvittelevan, että ensihurma kantaa aina voittoon asti. Kovin nyreältä on vaikuttanut tämä Arto.


      • aqa
        on vielä odotettavis kirjoitti:

        onhan muistaakseni vielä odotettavissa, kun Jukka valmistaa aterian mukanaan tuomistaan hirvenlihasta ja muista aineksista, siitä mainitaan jossakin ohjelman nettisivuilla. Jukka osaa tehdä hyvää ruokaa, Arto taas turvautuu eineksiin. Katsotaan nyt miten tässä käy, mutta mielestäni Tampereen metsälähiöiden mies Arto näyttää ihan turhaan kuvittelevan, että ensihurma kantaa aina voittoon asti. Kovin nyreältä on vaikuttanut tämä Arto.

        kun järjesti tapamisen jo ennen virallista tapaamista. Epärehellistä sellainen on. heikko itsetunto sellaisella ihmisellä. Sitä tietysti kiukuttelukin todisti. Huijari mikä huijari ja nössö.
        Toivottavasti Tean silmät aukeavat eikä mene pitemmälle Arton kanssa.


      • banski79
        dubbiduu kirjoitti:

        on Arto aivan selvästi! Toivottavasti pysyy Tea kaukana hänestä. Varmaan on mustasukkainen jopa Tean lapsestakin. Mutta jos nyt sitten yhteen päätyvät, niin voi ainakin loppuelämänsä kiristellä hampaitaan, kun vaimokullan talossa on kilpailijan laittamat puolipaneelit =D

        Mua häiritsi jo alkujaksoista saakka se Arto ja sen olemus. Mietin että mikähän tuossa miehessä mättää, kunnes tajusin...siinä on ihan selvät narsistin piirteet. Ja melkein löisin taaalan vetoa, että nyrkki puhuu parisuhteessa. Toivon totisesti että Arto jää rannalle ruikuttamaan...


    • ARTON FANI

      on ihan ok tyyppi ei yhtää laiska ja lapsellinen... Minusta tea saa ottaa artot jos haluu ja jukka vois mennä taivalkoskelle takas ja opetella puhuun asioita oikeen eikä valehtelis kokoajan tealle kun olivat treffeillä niin kiemurteli asioita toisin mitä tea kysy.... JUKKA ON LAISKA JA LAPSELLINEN N.40 V 5 PENNUN YH ISÄ

      • arto tässä moi

        Arto himself..


      • *dump*
        arto tässä moi kirjoitti:

        Arto himself..

        moi moi Artsi.. älä soita mulle, mä soitan sulle...


    • umbrella25

      Voi vain kuvitella sitä arkea, jos Arto ja Tea päätyvät yhteen, ja asettuvat asumaan samaa tilaa.

      Tea: - Arto hei, tuolla on kaatunu pätkä aitaa, voisitko mennä lyömään sinne pari kiilaa? Minä käyn ajamassa yhen hevosen.

      Arto: - No voi v*ttu s**tana, ompa taas nohevaa! Oisin kattonu just telkkarista Family Guyta. Mene kuule vaan hakkaamaan ite kiilas vaikka sen raviohjastajas kanssa, sen viereenhän sä menit seisoo sillo ku toissapäivänä raveissa laitoitte kärryjä sen konin perään p*rkele!

      :D

      Että semmosta. Ei käy katteeks. Jukka ois jo tuossa ajassa lyöny kiilaa sekä sinne aidanseipään viereen, että johonkin muuallekin... kröhömmm... Komia ku on...

    • paneeparee
      • ddddd++

      • hm
        ddddd++ kirjoitti:

        http://maps.google.fi/maps?hl=fi&ie=UTF8&ll=62.777949,25.078075&spn=0,359.978456&z=16&layer=c&cbll=62.777871,25.078179&panoid=Ro...

        vaimon luona vai Jukan? Tarvisko Jukan niitä Tean luo tuoda, jos Tea valitsee hänet. Eikös lapset asu äitinsä luona.


    • että tuossa

      Tilanteessa kun tuommoiseen kilpailuun menee mukaan niin pitäisi tietää mihin rupeaa (kilpailut , mustamaalaamiset) ym. muut.
      Eihän kukaan normaali ihminen mene televisioon ja kuvittele ettei, varsinkaan tuommoiseen "kilpailuun" ja kuvittele ettei hänen entisiä ja tulevia tekoja tongittaisi.

    • muuten.

      Tapahtunut; Ihastuminen, rakastuminen ja kyllästyminen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyy tunnustaa

      että olet kauneinta mitä olen nähnyt. Käteni tärisevät vieläkin. Olen tosiaan ihastunut. Tästäkin vaikenen.
      Ikävä
      121
      1589
    2. jos saat yhden

      Toiveen esittää niin mikä olisi
      Ikävä
      99
      1171
    3. Huomenta päivää

      Somen ihmeelliseen maailmaan. 🤗☕🌞💞
      Ikävä
      200
      1066
    4. Jorma Uotinen jakoi hämmentävän kuvan tiukoissa trikoissa - Jopa Vappu Pimiä häkeltyy: "No wau"

      Jorma! Ei huono! Aikamoisen häkellyttävä kuva totta tosiaan! Lue lisää ja katso kuva: https://www.suomi24.fi/viihde/jo
      Suomalaiset julkkikset
      6
      976
    5. Vanhempi mies

      Minä rakastan sua. Ja tiedän, että sullakin on tunteita mua kohtaan. Tätä elämää ei pitäisi tuhlata enää päivääkään. J
      Ikävä
      54
      861
    6. Anna anteeksi

      Olen rikkonut sinua vastaan tavalla, josta minäkin kärsin. Syitä tutkiskellessani löydän vain itseni. Minä kuulin jokais
      Ikävä
      78
      793
    7. Aika haavat parantaa

      Hyvää huomenta ja mukavaa päivää. ☕🌾😊❤️🪷
      Ikävä
      171
      774
    8. Nyt jos haluat vielä jotain nainen

      Niin laita tähän nimikirjain. Muuten klousaan keissin. Liikaa aikaa kulunut.
      Ikävä
      96
      753
    9. HUS näyttää, kuinka paljon turhaa tai vähemmän tarpeellista tehdään verorahoilla

      HUS on laskeskellut, että sieltä voidaan vähentää melkein tuhat ihmistä ilman, että se toiminta häiriintyy, johon verora
      Hallitus
      44
      750
    10. Tänään kun näin sinut

      olit kuin taideteos. Arat ja väsyneet silmäni kaipaavat lepoa sinussa, mutta en voinut katsoa sinua niin paljon kuin hal
      Ikävä
      51
      741
    Aihe